Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333506/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00340847/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9304501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558cdd09-1767-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010903/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 2 szt. wind osobowych mieszczących się przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie. Budynek posiada funkcję administracyjno-biurową. Komunikację poziomą między pomieszczeniami zapewniają korytarze, natomiast komunikacja pionowa odbywa się trzema klatkami schodowymi oraz dwiema windami osobowymi zlokalizowanymi w środkowej części budynku. Windy obsługują wszystkie kondygnacje. W dwóch szybach zamontowane są dwa dźwigi osobowe. Drzwi otwierane są automatycznie, światło przejścia wynosi 0,9 m x 2,0 m. Dźwig ma 7 przystanków, dwa dojścia, wysokość podnoszenia do 22 m. Pierwszy przystanek dźwigu znajduje się na parterze, pozostałe są na poziomie od parteru do VI piętra – łącznie 7 przystanków.
Wymiana ma na celu dostosowanie windy do potrzeb i możliwości korzystania z niej przez osoby z niepełnosprawnościami, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Nowe windy oraz szyby mają odpowiadać przepisom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm.) Zamawiający nie planuje budowy, przebudowy, ani zmiany sposobu użytkowania budynku, a tylko wymianę istniejących wind na nowe, wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i poprawiającą komfort użytkowania dla wszystkich użytkowników budynku, w tym osób z niepełnosprawnościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42414100-2 - Dźwigi
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716598,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZEMM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130260618
7.3.3) Ulica: ul. Sucha 1
7.3.4) Miejscowość: Rząska
7.3.5) Kod pocztowy: 30-199
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zakup sprzętu fotograficznego, skanera dziełowego A2 i skanera dziełowego A2 wraz z komputerem i monitorem na potrzeby digitalizacji i udostępniania zbiorów archiwalnych
- Przebudowa ul. Lotników w Krośnie
- Dostawa i wykonanie manekinów cało-postaciowych
- Wykonanie kopii obiektów wystawienniczych wraz z dostawą
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNA Pure ROCHE
- DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- "Modernizacja dźwigów dla osób z niepełnosprawnościami typu BDS w budynkach E-12 oraz E-13, przy ul. Chełmońskiego 38 C i E Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu"
- Winda przy wiadukcie nad torami PKP w ciągu ul. Marsa" inwestycja pn.: "przebudowa drogi w granicach pasa drogi wojewódzkiej DW 631/DW637 (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- "Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej"
- Przebudowa windy osobowo-towarowej w Szpitalu Ogólnym w Kolnie
więcej: Dźwigi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.