Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239702/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR INWEST. NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWL. W RAMACH ZAD. PN:. „ROZB. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. DOBRA WRAZ Z BUDOWĄ SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TER. M. JURKÓW I CHYSZÓWKI W GMINIE DOBRA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobra 233
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183330020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8a6b3bc-e15c-44c1-bed0-bcbe8adcdf931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NADZÓR INWEST. NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWL. W RAMACH ZAD. PN:. „ROZB. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. DOBRA WRAZ Z BUDOWĄ SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TER. M. JURKÓW I CHYSZÓWKI W GMINIE DOBRA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a6b3bc-e15c-44c1-bed0-bcbe8adcdf93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041285/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 NADZÓR INWEST. NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWL. W RAMACH ZAD. PN:. „ROZB. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. DOBRA WRAZ Z BUDOWĄ SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TER. M. JURKÓW I CHYSZÓWKI W GMINIE DOBRA”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach umowy na „Budowę systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie miejscowości Jurków i Chyszówki”Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego tj. świadczenie usług przez zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycją od jej początku (weryfikacja projektów budowlanych, kompleksowy nadzór robót, monitoring, przygotowanie informacji miesięcznych o postępach robót, rozliczenie całej inwestycji oraz egzekwowanie gwarancji należytego wykonania umowy).
Roboty budowlane dotyczą:
- budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U i PE100 RC w zakresie średnic 225 do 169 mm o łącznej długości 5 629 mb w miejscowościach: Jurków, Chyszówki, Półrzeczki na terenie Gminy Dobra.
- budowy sieci wodociągowej z rur PE 100 RC SDR11 (PN16) trójwarstwowych w zakresie średnic od 90 do 40 mm o łącznej długości 488 mb w miejscowościach: Jurków, Chyszówki, Półrzeczki na terenie Gminy Dobra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 78109,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach umowy na „Rozbudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobra”Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego tj. świadczenie usług przez zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycją od jej początku (weryfikacja projektów budowlanych, kompleksowy nadzór robót, monitoring, przygotowanie informacji miesięcznych o postępach robót, rozliczenie całej inwestycji oraz egzekwowanie gwarancji należytego wykonania umowy).
Roboty budowlane dotyczą:
Rozbudowa oczyszczalni obejmuje m.in. budowę nowych obiektów: stacji kraty rzadkiej, pompowni ścieków 1-go stopnia, stacji zlewnej ścieków i osadów dowożonych, pompowni ścieków dowożonych (2 szt.), reaktora biologicznego a także nastąpi rozbudowa/modernizacja: zespołu zbiorników technologicznych, stacji mechanicznego oczyszczania, budynku oczyszczalni ścieków, komory kontaktowej ścieków z podchlorynem sodu, nowy budynek gospodarczy. Wykonawca dostosuje ciągłość robót do uwarunkowań związanych z obiektem oczyszczalni w stanie czynnym oraz uzgodni zakres i terminy wykonania z Inspektorem nadzoru, Zamawiającym i użytkownikiem oczyszczalni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 185361,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350304,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „ZEMAR” mgr inż. Arkadiusz Zembura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 492719840
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiedź
7.3.5) Kod pocztowy: 34-735
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIUSZ ZEMBURA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZemAr
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIUSZ ZEMBURA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZemAr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Techniczne "AQUA-SERVICE” mgr inż. Józef Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490112660
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Techniczne "AQUA - SERVICE" mgr inż. Józef Szymański
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Techniczne "AQUA - SERVICE" mgr inż. Józef Szymański
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-02-28INNE PRZETARGI DOBRA
- Budowa oświetlenia oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Gminie Dobra - ulica Kalinowa
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie miasta i gminy Dobra
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych
- Zielona strefa aktywności - zagospodarowanie terenów zieleni na stadionie miejskim w Dobrej
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: "Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II"
- Modernizacja kompleksów ORLIK 2012 w Mrągowie
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa DP 4302E na odcinku od węzła "Wólka Jagielczyńska" DK S8 do miejscowości Krzemienica"
- Pełnienie nadzoru inwest. dla inwestycji: Opolskie na rowery do centrów usług i miejsc pracy.Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW nr 409 w m.Krapkowice-branża elektroenergetyczna-oświetlenie
- Doprowadzenie do należytego stanu technicznego drogi gminnej zlokalizowanej w granicach działki nr 17/19 w miejscowości Smolanka, na odcinku ok. 400 mb
- Nadzór inwestorski nad przebudową, rozbudową i modernizacją bud. dydakt.-adm., rozbiórkami nawierzchni, instal. podziemnych i ob. bud. oraz budową instal. san. zew.- zamówienie w częściach
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.