Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274890/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 477811474
1.5.8.) Numer faksu: 477811477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings/11201051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424a5518-13da-4bef-9c12-9a854606c043
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095311/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wody mineralnej dla pracowników policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-41/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201202,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 53325,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 10989,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 39603,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 6232,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 6785,56 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 6121,76 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 6232,39 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45222,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52262,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50717,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EKO-WODA Paweł Jóźwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811137263
7.3.3) Ulica: Sosnowa 21
7.3.4) Miejscowość: Pniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 74-105
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "EKO-WODA" PAWEŁ JÓŹWIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "EKO-WODA" PAWEŁ JÓŹWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50717,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9026,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11082,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9026,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9026,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33968,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38918,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33968,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33968,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5228,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6301,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5228,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5228,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5727,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5715,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6864,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5715,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5715,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko Wieniec Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wienec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5130,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7817,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5130,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5130,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5228,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6301,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5228,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5228,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 162/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej na okres 12 m-cy
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





