eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małopolska 47

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 477811474

1.5.8.) Numer faksu: 477811477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings/1120105

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka sektora finansów publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424a5518-13da-4bef-9c12-9a854606c043

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095311/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup wody mineralnej dla pracowników policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-41/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201202,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 53325,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 10989,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 39603,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 6232,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 6785,56 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 6121,76 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 6232,39 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5421,07 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz o pojemności 0,3 l/0,33 l w szklanych butelkach na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4757,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45222,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52262,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50717,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EKO-WODA Paweł Jóźwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811137263

7.3.3) Ulica: Sosnowa 21

7.3.4) Miejscowość: Pniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 74-105

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50717,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9026,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11082,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9026,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9026,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33968,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38918,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33968,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33968,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5228,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6301,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5228,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5228,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5727,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5715,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6864,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5715,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5715,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko Wieniec Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wienec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5130,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7817,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5130,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5130,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5228,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6301,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5228,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5228,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5486,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4810,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288142

7.3.3) Ulica: Brzozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.