Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235342/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00242369/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00249916/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/34/2022] Zakup szkła i drobnego sprzętu dla pracowni kierunku Farmacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6320041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/34/2022] Zakup szkła i drobnego sprzętu dla pracowni kierunku Farmacja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff5fa77-f60f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 [176] Drobny sprzęt laboratoryjny (szkło, uchwyty i inne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: [D/34/2022]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1, pn.: Szkło laboratoryjne dla pracowni kierunku Farmacja4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 10136,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2, pn.: Aparat Parnasa - Wagnera dla pracowni Bromatologia4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3, pn.: Rozpylacz probówkowy szklany do nanoszenia mgiełki dla pracowni Farmakognozja i Bromatologia4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 2326,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4, pn.: Drobny sprzęt laboratoryjny dla pracowni kierunku Farmacja4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2534,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5, pn.: Kolumna HPLC4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38432200-4 - Chromatografy
4.5.5.) Wartość części: 2926,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6, pn.: Płytki TLC dla pracowni Chemia Leków i Bromatologia4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2601,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7, pn.: Podnośnik laboratoryjny4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1729,26 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8, pn.: Płaszcz grzewczy z regulatorem mocy dla pracowni Farmakognozja4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 943,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 1 złożono dwie [ 2 ] oferty.
Zgodnie z treścią pisma 43500.2710.23.2022. z dnia 05.09.2022 r. odrzucono dwie oferty złożone w części nr 1 przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 4 złożono jedną [ 1 ] ofertę.
Zgodnie z treścią pisma 43500.2710.23.2022. z dnia 05.09.2022 r. odrzucono jedną ofertę złożoną w części nr 4 przedmiotowego postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Phenomenex Ltd. Deutschland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE812453812
7.3.3) Ulica: Zeppelinstrasse
7.3.4) Miejscowość: Aschaffenburg
7.3.5) Kod pocztowy: 63741
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Plus Mariusz Malczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180362796
7.3.3) Ulica: Generała T. Bora - Komorowskiego 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-982
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 3 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 7 złożono trzy [ 3 ] oferty:
- Oferta nr 3, złożona przez: Alchem Grupa Sp. z o.o. ul. Polna 21, 87-100 Toruń, z ceną oferty: 1 371,45 zł brutto
- Oferta nr 5, złożona przez: Witko Sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, z ceną oferty: 4 523,94 zł brutto
- Oferta nr 6, złożona przez: Przedsiębiorstwo Techniczno – Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak w spadku, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard, z ceną oferty: 1 476,00 zł brutto
Zgodnie z treścią pisma 43500.2710.23.2022. z dnia 05.09.2022 r. odrzucono dwie z trzech złożonych w części nr 7 przedmiotowego postępowania oferty:
- Ofertę nr 3, złożona przez: Alchem Grupa Sp. z o.o. ul. Polna 21, 87-100 Toruń,
- Ofertę nr 6, złożona przez: Przedsiębiorstwo Techniczno – Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak w spadku, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard.
Zamawiający nie dokonał zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w części nr 7 pn.: Podnośnik laboratoryjny, wynoszącej 2 127,00 zł brutto do ceny najkorzystniejszej oferty – firmy Witko Sp. z o.o. Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, która wynosiła 4 523,94 zł brutto.
Wobec powyższego, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w części nr 7 pn.: Podnośnik laboratoryjny na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, tj.: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 3 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 8 złożono trzy [ 3 ] oferty:
- Oferta nr 3, złożona przez: Alchem Grupa Sp. z o.o. ul. Polna 21, 87-100 Toruń, z ceną oferty: 864,69 zł brutto
- Oferta nr 5, złożona przez: Witko Sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, z ceną oferty: 9 161,04 zł brutto
- Oferta nr 6, złożona przez: Przedsiębiorstwo Techniczno – Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak w spadku, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard, z ceną oferty: 842,30 zł brutto
Zgodnie z treścią pisma 43500.2710.23.2022. z dnia 05.09.2022 r. odrzucono dwie z trzech złożonych w części nr 7 przedmiotowego postępowania oferty:
- Ofertę nr 3, złożona przez: Alchem Grupa Sp. z o.o. ul. Polna 21, 87-100 Toruń,
- Ofertę nr 6, złożona przez: Przedsiębiorstwo Techniczno – Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak w spadku, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard.
Zgodnie z treścią pisma 43500.2710.23.2022. z dnia 05.09.2022 r. odrzucono dwie z trzech złożonych w części nr 8 przedmiotowego postępowania oferty. Zamawiający nie dokonał zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w części nr 8 pn.: Płaszcz grzewczy z regulatorem mocy dla pracowni Farmakognozja, wynoszącej 1 160,00 zł brutto do ceny najkorzystniejszej oferty – firmy Witko Sp. z o.o. Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, która wynosiła 9 161,04 zł brutto.
Wobec powyższego, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w części nr 8 pn.: Płaszcz grzewczy z regulatorem mocy dla pracowni Farmakognozja na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, tj.: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- Sprzedaż i dostarczenie inkubatorów CO2
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.