eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice - w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice - w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice - w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc485f4-1a42-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9250696,45 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6816955,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice – CZĘŚĆ 1: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Księdza Jana Twardowskiego w Ostrowie

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 193/1 i 193/2, obręb 0008 Ostrów, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Twardowskiego w Ostrowie, 33-122 Ostrów 139.

ZAKRES: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych.
W ramach zamówienia Wykonawca ma obowiązek:
- wykonania dokumentacji technicznej branż instalacyjnych dla przedmiotowego obiektu przy uwzględnieniu wszystkich nie ujętych
w niniejszym opracowaniu wytycznych i uwarunkowań;
- Wykonania dokumentacji obejmującej co najmniej:
• projekt wykonawczy lub budowlano-wykonawczy w podziale na branże instalacyjne wg wymagań prawnych dla przedmiotowego obiektu;
• prawidłowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach przewidzianych do realizacji;
• dokumentacje powykonawcze zrealizowanych robót w podziale na branże,
- wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych i instalacyjnych;
- uzyskania na koszt Wykonawcy w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń administracyjnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami wymaganymi do realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia;
- o ile będzie zachodziła taka konieczność wykonanie wszelkich badań
i ekspertyz budowlanych, konstrukcyjnych, elektrycznych, mykologicznych, itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonania robót budowlanych instalacyjno - wykończeniowych przedmiotowego obiektu według sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, PFU, SWZ,
- Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót budowlanych na koszt własny.

Zakres robót budowlanych:
Budynek nr 1 Szkoły Podstawowej w Ostrowie:
- Roboty budowlane wewnątrz budynku:
• modernizacja i docieplenie stropu drewnianego nad parterem
• wymiana posadzek
• malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi
• wymiana podokienników wewnętrznych
• wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
• dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez utworzenie toalety dla niepełnosprawnych w obrębie istniejących węzłów sanitarnych, zastosowanie drzwi bezprogowych do sal lekcyjnych,
- Modernizacja instalacji sanitarnych:
• materiały z rozbiórki instalacji (stalowe, żeliwne, itp.) stanowią własność Inwestora i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora.
• wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnych: wymiana rurociągów wraz
z armaturą, podejść dopływowych i odpływowych do przyborów
i armatury, wymiana przyborów i armatury sanitarnej
• modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: wymiana grzejników, wymiana rurociągów wraz z armaturą
• montaż instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją cyrkulacji CWU
• montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej: montaż nawiewników
w istniejących oknach
- Modernizacja instalacji elektrycznej:
• wymiana rozdzielnicy elektrycznej wraz z wyposażeniem
• wymiana okablowania instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych
• wymiana opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED
• wymiana osprzętu instalacyjnego (łączników i gniazd)
• montaż instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu

Budynek nr 2 Szkoły Podstawowej w Ostrowie:
- Roboty budowlane wewnątrz budynku:
• wymiana posadzek
• malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi (sala gimnastyczna oraz scena)
• wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
- Modernizacja instalacji sanitarnych:
• materiały z rozbiórki instalacji (stalowe, żeliwne, itp.) stanowią własność Inwestora i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora.
• modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: wymiana grzejników, wymiana rurociągów wraz z armaturą
• montaż instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją cyrkulacji CWU
• montaż instalacji wentylacji mechanicznej dla sali gimnastycznej
• montaż instalacji ciepła technologicznego na potrzeby wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej
- Modernizacja kotłowni:
• demontaż istniejących kotłów gazowych
• demontaż systemu kominowego
• demontaż rozdzielaczy, rurociągów, pomp i armatury w pomieszczeniu kotłowni
• montaż nowych kotłów gazowych kondensacyjnych w układzie kaskadowym
• montaż dedykowanego do kotłów systemu spalinowego
• montaż rozdzielaczy, orurowania, pomp i armatury dostosowanych do nowych kotłów
• montaż wymiennika woda/glikol, pomp i armatury na potrzeby ciepła technologicznego
• modernizacja wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni na potrzeby nowych kotłów
• montaż systemu detekcji gazu
• montaż systemu uzdatniania wody
• modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni
• modernizacja instalacji wod-kan w pomieszczeni kotłowni
• montaż liczników energii umożliwiających opomiarowanie instalacji
- Montaż źródła ciepła na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej:
• montaż zasobnika CWU
• montaż orurowania, pomp i armatury instalacji ciepłej wody użytkowej
i cyrkulacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 1162449,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice – CZĘŚĆ 2: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wierzchosławicach

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1323/1, 1325/1 i 1326/4, obręb 0011 Wierzchosławice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 713.

ZAKRES: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych.
W ramach zamówienia Wykonawca ma obowiązek:
- Wykonania dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
• Projekt techniczny w podziale na branże wg wymagań prawnych dla przedmiotowego obiektu
• prawidłowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach budowlanych i instalacyjnych przewidzianych do realizacji;
• dokumentacje powykonawcze zrealizowanych robót w podziale na branże,
- wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych i instalacyjnych;
- uzyskania na koszt Wykonawcy w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń administracyjnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami wymaganymi do realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia;
- o ile będzie zachodziła taka konieczność wykonanie wszelkich badań
i ekspertyz budowlanych, konstrukcyjnych, elektrycznych, mykologicznych, itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonania robót budowlanych instalacyjno - wykończeniowych przedmiotowego obiektu według sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, PFU, SWZ,
- Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót budowlanych na koszt własny.

Zakres robót budowlanych:
- Roboty budowlane wewnątrz budynku:
• dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez utworzenie na jednej kondygnacji toalety dla niepełnosprawnych w obrębie istniejących węzłów sanitarnych, zastosowanie drzwi bezprogowych do sal lekcyjnych,
• wymiana posadzek (zgodnie z formularzem ,,Zestawienie cenowe do oferty”)
• malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi (zgodnie z formularzem ,,Zestawienie cenowe do oferty”)
• wymiana podokienników wewnętrznych
• wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
- Modernizacja instalacji sanitarnych:
• wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnych: wymiana rurociągów wraz z armaturą, podejść dopływowych i odpływowych do przyborów i armatury, wymiana przyborów i armatury sanitarnej
• modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: wymiana grzejników, wymiana rurociągów wraz z armaturą
• modernizacja instalacji wentylacji grawitacyjnej – montaż nawiewników okiennych
- Modernizacja instalacji elektrycznej:
• wymiana wewnętrznych linii zasilających do tablic budynkowych
• wymiana tablic budynkowych, montaż nowej tablicy w kuchni
• wymiana okablowania instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych
• wymiana opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED
• wykonanie podejścia pod instalację fotowoltaiczną (2 etap)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 2532509,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice – CZĘŚĆ 3: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Mikołajowicach

LOKALIZACJA: Inwestycja na działce o numerze ewidencyjnym 321, obręb 0007 Mikołajowice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa
im. Mikołaja Kopernika w Mikołajowicach, 33-121 Mikołajowice 168.

ZAKRES: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych.
W ramach zamówienia Wykonawca ma obowiązek:
- uwzględnienia na każdym etapie procesu projektowego wytycznych Audytu energetycznego budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika
w Mikołajowicach, opracowanie z dnia 31.03.2020 r.
- Wykonania dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
• projekt wykonawczy lub budowlano-wykonawczy w podziale na branże instalacyjne wg wymagań prawnych w zakresie obszarów modernizowanych dla przedmiotowego obiektu;
• prawidłowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach budowlanych i instalacyjnych przewidzianych do realizacji;
• dokumentacje powykonawcze zrealizowanych robót w podziale na branże,
- wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych i instalacyjnych;
- uzyskania na koszt Wykonawcy w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń administracyjnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami wymaganymi do realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia;
- o ile będzie zachodziła taka konieczność wykonanie wszelkich badań
i ekspertyz budowlanych, konstrukcyjnych, elektrycznych, mykologicznych, itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonania robót budowlanych instalacyjno - wykończeniowych przedmiotowego obiektu według sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, PFU, SWZ,
- Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót budowlanych na koszt własny.

Zakres robót budowlanych:
- Roboty budowlane wewnątrz budynku:
• przebudowa sanitariatu oraz dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych
• wymiana posadzek (zgodnie z formularzem ,,Zestawienie cenowe do oferty”)
• malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi (zgodnie z formularzem ,,Zestawienie cenowe do oferty”)
• wymiana podokienników wewnętrznych
- Modernizacja instalacji sanitarnych:
• materiały z rozbiórki instalacji (stalowe, żeliwne, itp.) stanowią własność Inwestora i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora
• wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnych: wymiana rurociągów wraz z armaturą, podejść dopływowych i odpływowych do przyborów
i armatury, wymiana przyborów i armatury sanitarnej
• modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: wymiana grzejników, wymiana rurociągów wraz z armaturą
• montaż instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją cyrkulacji CWU
• montaż nawiewników okiennych
- Modernizacja kotłowni:
• demontaż istniejących kotłów gazowych
• demontaż systemu kominowego
• demontaż rozdzielaczy, rurociągów, pomp i armatury w pomieszczeniu kotłowni
• montaż nowych kotłów gazowych kondensacyjnych w układzie kaskadowym
• montaż dedykowanego do kotłów systemu spalinowego
• montaż rozdzielaczy, orurowania, pomp i armatury dostosowanych do nowych kotłów kondensacyjnych oraz umożliwiających w przyszłości włączenie dodatkowych źródeł w postaci pomp ciepła (2 etap).
• modernizacja wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni na potrzeby nowych kotłów
• montaż systemu detekcji gazu
• montaż systemu uzdatniania wody
• modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni
• modernizacja instalacji wod-kan w pomieszczeni kotłowni
• montaż liczników energii umożliwiających opomiarowanie instalacji
- Montaż źródła ciepła na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej:
• montaż zasobnika CWU
• montaż orurowania, pomp i armatury instalacji ciepłej wody użytkowej
i cyrkulacji
- Modernizacja instalacji elektrycznej
• wymiana opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED
• przystosowanie nowej instalacji elektrycznej pod wpięcie paneli fotowoltaicznych (2 etap inwestycji)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 1157871,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice – CZĘŚĆ 4: Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Łętowicach

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1390/1, 1391/10, obręb 0006 Łętowice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Łętowicach, 33-121 Łętowice 371.

ZAKRES: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie:
• projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opracowaniami – rozbudowa obiektu (jak mapa do celów projektowych, badania geologiczne gruntu itp.),
• projektów wykonawczych, obejmujących projekty branżowe (zamawiający posiada dokumentację instalacyjną dla przedsięwzięcia Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łetowicach; roboty instalacyjne (c.o., c.u.w., wod., elektr.) należy wykonać w oparciu o w/w dokumentację),
• uproszczonej dokumentacji technicznej przebudowy węzła sanitarnego (1 toaleta) wraz z dostosowaniem go do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych,
• przedmiarów i kosztorysu inwestorskiego,
• zbiorczego zestawienia kosztów,
• harmonogramu realizacji zadania,
• uzyskanie pozwolenia na budowę dla obiektu,
• wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej i uzyskanego pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami prawa i Programem Funkcjonalno- Użytkowym wraz ze wszelkimi dostawami materiałów, konstrukcji, urządzeń i wyposażenia,
• prowadzenie nadzoru i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich branżach,
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu,
• dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na użytkowanie wybudowanego obiektu.

Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót:
- Rozbudowa – budynek parterowy, posadowiony z wykorzystaniem części fundamentów istniejących, o powierzchni użytkowej 280 m2 (+/- 5%),
z dodatkowo osobnym wejściem z zewnątrz umożliwiający korzystanie
z biblioteki szkolnej po zamknięciu budynku szkoły dostosowanym dla osób niepełnosprawnych.
- Należy wykonać również w części dydaktycznej instalację hydrantową wewnętrzną – powierzchnia budynku przekracza 1 000m2 – obecnie
w budynku nie ma hydrantów wewnętrznych.
- Uwaga: oznakowanie pomieszczeń istniejących zgodne z inwentaryzacją obiektu będąca częścią projektu „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Łętowicach” do wglądu w UG Wierzchosławice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1964164,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1479300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1479300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006775

7.3.3) Ulica: Ujejskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1479300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3437486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3437486,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3437486,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711086448

7.3.3) Ulica: Ujejskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3437486,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1461000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1461000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006775

7.3.3) Ulica: Ujejskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1461000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3540000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane FAS-BUD Jacek Pieprz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711086448

7.3.4) Miejscowość: Żelazówka 75

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.