eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Działania edukacyjne w ramach projektu "Klimat w szkołach metropolii"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania edukacyjne w ramach projektu “Klimat w szkołach metropolii”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221654880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długi Targ 39/40

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-830

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliagdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metropoliagdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07bd4f6c-1ee3-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie, związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Stowarzyszenie, działalność pozostałych organizacji członkowskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania edukacyjne w ramach projektu “Klimat w szkołach metropolii”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07bd4f6c-1ee3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040409/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Działania edukacyjne w ramach projektu “Klimat w szkołach metropolii”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest realizowany w ramach programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu. Dofinansowanie pochodzi ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 oraz budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OMGGS/TP2/05/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130113,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza usługi, będąca przedmiotem zamówienia obejmuje:
Składnik A:
1. Opracowanie koncepcyjne i merytoryczne publikacji zawierającej 5 kompleksowych scenariuszy zajęć.
2. Scenariusze zajęć powinny stanowić spójne opracowanie będące praktycznym narzędziem edukacyjnym.
3. Scenariusze zajęć powinny zawierać omówienie realizowanych w ramach projektu pięciu typów inwestycji, tłumaczyć kompleksowo ich budowę (w sposób uproszczony) i zastosowanie oraz możliwości budowy prostych narzędzi do retencjonowania wody w warunkach lokalnych. Realizowane w ramach projektu inwestycje to: a) niecka retencyjna, b) ogród deszczowy gruntowy, c) ogród deszczowy skrzyniowy, d) zielona ściana, e) kompostownik.
4. Scenariusze powinny uwzględniać również zagadnienia takie jak:
a) zmiany klimatu oraz sposoby łagodzenia i adaptacja do ich skutków, w tym wpływ człowieka na zmiany klimatu oraz działania w zakresie ograniczania lokalnej emisji gazów cieplarnianych;
b) błękitno - zielona infrastruktura oraz rola rozwiązań opartych na naturze (NBS - Nature-Based Solutions) w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu, w tym w szczególności w odniesieniu do zagadnień: i) powodzie / susza / zapobieganie lokalnym podtopieniom i skutkom suszy ii) obieg wody w przyrodzie, retencja i zagospodarowanie wód opadowych iii) ochrona bioróżnorodności i równowagi przyrodniczej iv) usługi ekosystemowe.
c. ukazanie szerszych powiązań przyczynowo-skutkowych związanych z błękitno-zieloną infrastrukturą w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu (np. kompostowanie a ochrona torfowisk i zwiększanie retencji oraz ochrona bioróżnorodności, kompostowanie a ograniczanie ilości odpadów biodegradowalnych i zmniejszanie emisji CO2, kierowanie wody opadowej na zieleń a deficyt wodny itp);
d. podejmowanie lokalnych działań i indywidualnych inicjatyw w zakresie łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków;
e. inne, zgodne z założeniami projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznymi Zamawiającego.
5. Scenariusze zajęć powinny:
a) obejmować cały proces edukacyjny z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków, w odniesieniu do założeń projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznych Zamawiającego,
b) uwzględniać obowiązującą podstawę programową oraz aktualną wiedzę naukową i techniczną,
c) być opracowaniem autorskim przygotowanym na potrzeby projektu „Klimat w szkołach metropolii”,
d) być poprawne językowo, merytorycznie i metodycznie, oraz opracowane w przystępny i atrakcyjny sposób. W ramach realizacji należy uwzględnić konsultację metodyczną, redakcję i korektę tekstu oraz opracowanie graficzne przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie w tym zakresie. Przygotowane grafiki powinny być spójne z pozostałymi materiałami stworzonymi w ramach projektu,
e) treści oraz forma scenariuszy powinna być dostosowana do wymagań i specyfiki podmiotów, które będą realizowały scenariusze tj. szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych biorących udział w projekcie. Scenariusze lekcji będą realizowane przez nauczycieli przedmiotów przyroda / biologia / geografia,
f) przygotowane scenariusze powinny zawierać elementy angażujące uczniów np. poprzez wykonanie eksperymentów, spacery edukacyjne czy inne formy wskazane przez Wykonawcę.
6. Łącznie Wykonawca powinien opracować 5 scenariuszy zajęć lekcyjnych - oddzielnie dla każdego typu realizowanych inwestycji (zielona ściana, skrzyniowy i gruntowy ogród deszczowy, niecka retencyjna, kompostownik) w tym:
a. każdy scenariusz powinien obejmować co najmniej 1 godzinę lekcyjną;
b. scenariusze powinny być przygotowane dla dwóch poziomów nauczania tj.: szkoła podstawowa 4-5 klasa, szkoła ponadpodstawowa 1-2 klasa. Scenariusze powinny być dostosowane do grup wiekowych założonych w projekcie oraz zapewniać zakres podstawy i rozszerzony w przedmiocie projektu;
c. każdy scenariusz powinien zawierać następujące elementy:
- temat lekcji wraz z informacją, którego rodzaju infrastruktury dotyczy,
- opis celu głównego i celów szczegółowych lekcji, określających wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie zapamiętania, zrozumienia i zastosowania,
- opis określonych zadań ucznia i nauczyciela,
- opis zastosowanych form i metod pracy,
- opis pomocy dydaktycznych i ich zastosowanie na poszczególnych etapach realizacji scenariusza, ewentualne propozycje modyfikacji,
- opis przebiegu lekcji z wyszczególnieniem poszczególnych etapów lekcji,
- załączniki do scenariusza lekcji w postaci dodatkowych elementów tekstowych i/ lub graficznych np. informacje uzupełniające, opisy przypadków, zdjęcia, schematy, infografiki, karty pracy itp.
7. Scenariusze powinny obejmować łącznie 40 stron standardowego tekstu łącznie (przy założeniu, że 1 strona = min. 1800 znaków ze spacjami) i zawierać 5 kompleksowych scenariuszy zajęć, niezbędne treści merytoryczne, opisy zadań, karty pracy, itp. oraz stronę tytułową, dane autorów opracowania, spis treści, wprowadzenie, informacje o projekcie i źródłach finansowania.
8. Scenariusze należy uzupełnić o materiały do prezentacji multimedialnych - dla każdego scenariusza odrębną - (format prezentacji PowerPoint), które wyjaśniają w prosty sposób na czym polega projekt poszczególnej infrastruktury (zielona ściana, skrzyniowy i gruntowy ogród deszczowy, niecka retencyjna, kompostownik), zaprezentują przykłady ze świata w zakresie adaptacji do zmian klimatu, zaprezentują przykłady jak może wyglądać nasza okolica, jeżeli nie podejmiemy już teraz odpowiednich działań.
9. Projekt graficzny publikacji musi być zgodny z wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z Funduszów Norweskich i Systemem Identyfikacji Wizualnej stworzonym na poczet realizacji projektu.
10. Scenariusze zostaną przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej (pdf - plik przygotowany do druku, pdf - plik do publikacji na stronie projektu oraz w wersji edytowalnej np. doc) + pliki do prezentacji multimedialnej.
11. Wykonawca zaproponuje szablon dokumentu potwierdzający udział uczniów w zajęciach dydaktycznych obejmujący: temat zajęć, datę i godzinę oraz ilość uczniów biorących w nich udział - karta ewidencyjna czasu pracy.
12. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego koncepcję publikacji oraz poszczególnych scenariuszy, koncepcję opracowania i formy scenariuszy na etapie ich przygotowywania lecz przed wdrożeniem do realizacji.
Składnik B:
1. Opracowanie merytoryczne i graficzne broszury informacyjnej w formie praktycznego przewodnika dla osób chcących zrealizować przydomowe inwestycje związane z adaptacją do zmian klimatycznych w odniesieniu do założeń projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznych Zamawiającego, z uwzględnieniem aktualnej wiedzy naukowej i technicznej oraz uwarunkowań prawnych odnoszących się do zagadnienia.
2. Broszura powinna zawierać omówienie realizowanych w ramach projektu pięciu typów inwestycji, tłumaczyć kompleksowo ich budowę (w uproszczony sposób) i zastosowanie oraz możliwości realizacji obiektów tego typu w ramach przydomowych inwestycji. Realizowane w ramach projektu inwestycje to:
a) niecka retencyjna,
b) ogród deszczowy gruntowy,
c) ogród deszczowy skrzyniowy,
d) zielona ściana,
e) kompostownik.
3. Broszura powinna uwzględniać również zagadnienia takie jak:
a) zmiany klimatu oraz sposoby łagodzenia i adaptację do ich skutków, w tym wpływ człowieka na zmiany klimatu oraz działania w zakresie ograniczania lokalnej emisji gazów cieplarnianych;
b) błękitno - zielona infrastruktura oraz rola rozwiązań opartych na naturze (NBS - Nature-Based Solutions) w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu, w tym w szczególności w odniesieniu do zagadnień:
i) powodzie / susza / zapobieganie lokalnym podtopieniom i skutkom suszy
ii) obieg wody w przyrodzie, retencja i zagospodarowanie wód opadowych
iii) ochrona bioróżnorodności i równowagi przyrodniczej
iv) usługi ekosystemowe
c) ukazanie szerszych powiązań przyczynowo-skutkowych związanych z błękitno-zieloną infrastrukturą w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu (np. kompostowanie a ochrona torfowisk i zwiększanie retencji oraz ochrona bioróżnorodności, kompostowanie a ograniczanie ilości odpadów biodegradowalnych i zmniejszanie emisji CO2, kierowanie wody opadowej na zieleń a deficyt wodny itp);
d) podejmowanie lokalnych działań i indywidualnych inicjatyw w zakresie łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków;
e) inne, zgodne z założeniami projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznymi Zamawiającego.
4. Broszura powinna być poprawna językowo i merytorycznie oraz opracowana w przystępny i atrakcyjny sposób. W ramach realizacji należy uwzględnić redakcję i korektę tekstu oraz opracowanie graficzne przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie i doświadczenie w tym zakresie.
5. Broszura powinna obejmować 12 stron A5 i zawierać niezbędne treści merytoryczne, stronę tytułową, dane autorów opracowania, wprowadzenie oraz informacje o projekcie i źródłach finansowania. Treści powinny być podane w zwięzły, czytelny i atrakcyjny sposób oraz uzupełnione schematami, ilustracjami, ciekawostkami, itp. Każdej z pięciu rodzajów infrastruktury realizowanych w projekcie należy poświęcić do 2 stron.
6. Broszura powinna być opracowaniem autorskim przygotowanym na potrzeby projektu „Klimat w szkołach metropolii”.
7. Projekt graficzny broszury musi być zgodny z wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z Funduszów Norweskich i Systemem Identyfikacji Wizualnej stworzonym na poczet realizacji projektu.
8. Broszura zostanie przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie pliku .pdf - do publikacji na stronie projektu oraz w wersji edytowalnej .doc. oraz w wersji edytowalnej do obróbki graficznej.


Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.5.5.) Wartość części: 50438,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga usługi, będąca przedmiotem zamówienia obejmuje:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pięciu filmów edukacyjnych (kreacja, scenariusz, produkcja i postprodukcja) na temat adaptacji do zmian klimatu poprzez rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury, w szczególności: gruntowych ogrodów deszczowych, skrzyniowych ogrodów deszczowych, zielonych ścian, niecek infiltracyjnych i kompostowników.
2. Tematy filmów edukacyjnych:
a. Pierwszy film zostanie poświęcony gruntowym ogrodom deszczowym. Wykonawca może wykorzystać materiały filmowe i zdjęciowe partnera projektu- spółki Gdańskie Wody. Są one dostępne w mediach społecznościowych partnera (TT, YouTube, Facebook). Istnieje możliwość nagrania istniejących już obiektów wskazanych przez Zamawiającego.
b. Drugi film zostanie poświęcony skrzyniowym ogrodom deszczowym. Wykonawca może wykorzystać materiały filmowe i zdjęciowe partnera projektu- spółki Gdańskie Wody. Są one dostępne w mediach społecznościowych partnera (TT, YouTube, Facebook). Istnieje możliwość nagrania istniejących już obiektów wskazanych przez Zamawiającego.
c. Trzeci film zostanie poświęcony nieckami infiltracyjnymi. Wykonawca może wykorzystać materiały filmowe i zdjęciowe partnera projektu- spółki Gdańskie Wody. Są one dostępne w mediach społecznościowych partnera (TT, YouTube, Facebook). Istnieje możliwość nagrania istniejących już obiektów wskazanych przez Zamawiającego.
d. Czwarty film zostanie poświęcony zielonym ścianom.
e. Piąty film zostanie poświęcony roli kompostowników.
3. Każdy z filmów powinien skupiać się na zagadnieniach związanych z:
Zmianami klimatu,
Sposobami adaptacji do zmian klimatu,
Znaczeniem wody opadowej w przyrodzie,
Znaczeniem zieleni dla oczyszczania wód opadowych;
Powiązaniami przyczynowo-skutkowymi związanymi z typem błękitno-zielonej infrastruktury, która jest przedmiotem danego filmu. Przykład- susza w mieście, a odprowadzanie wód opadowych do podziemnej sieci kanalizacji deszczowej.
Działaniami jakie każdy uczeń może podejmować by złagodzić negatywne skutki zmian klimatu.
Przedmiotem projektu, w tym źródłami jego finansowania.
4. Czas trwania jednego filmu: 25 minut, jego poszczególne fragmenty powinny być zbudowane w taki sposób, by mogły stanowić odrębne krótsze filmiki. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub wydłużenia każdego z filmów o maksymalnie 20%. Zmiana czasu trwania filmików może wynikać z przyjęcia bardziej atrakcyjnej formy prezentacji, która zostanie wypracowana przez strony w trakcie przygotowania scenariusza.
5. Kreacja i scenariusz:
Każdy z filmów ma prezentować poszczególne typy zielono błękitnej infrastruktury w sposób jasny i przejrzysty. Prezentowane treści powinne być spóje z pozostałymi materiałami opracowanymi przez Wykonawcę (scenariusze lekcji, broszury).
Wykonawca w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wstępny opis kreacji na pierwszy film zawierający informacje o: lektorze, osobach wypowiadających się, miejscach nagrań. W ciągu trzech dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego kreacji Wykonawca przedstawi scenariusz pierwszego filmu. Scenariusz będzie zawierał propozycje kreacji filmowej w postaci opisu słownego oraz ujęć do filmu, storyboard z rozpiską poszczególnych scen i opisem techniki, w jakiej realizowane będą poszczególne sceny filmu oraz harmonogramem realizacji zdjęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i zmian w scenariuszu, w storyboardzie oraz w harmonogramie realizacji zdjęć, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji lub prawo do niezaakceptowania scenariusza z uwagi na niespełnienie warunków opisanych powyżej. W przypadku zastrzeżeń Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych poprawi scenariusz zgodnie z uwagami i ponownie dostarczy go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie możliwe do wykonania zmiany i poprawki zgłoszone przez Zamawiającego, aż do momentu otrzymania ostatecznej akceptacji scenariusza.
Scenariusz powinien uwzględniać:
zdjęcia lotnicze, wypowiedzi ekspertów (dobór we współpracy z Zamawiającym), elementy animacji, podkład muzyczny, lektora i udział influencera lub innych popularyzatorów wiedzy. W ofercie należy wskazać dane dwóch osób, z którymi Wykonawca zamierza współpracować przy realizacji przedmiotu zamówienia,
materiały dostarczone od Zamawiającego i Partnerów Projektu.
animacje powinny stanowić około 30 % czasu każdego z filmów, mieć atrakcyjną i łatwą w zrozumieniu formułę z rozbudowanymi częściami wizualnymi. Treść powinna być przekazana przez lektora, influencera lub popularyzatora wiedzy,
Zamawiający dopuszcza wykorzystanie ujęć wykonanych techniką timelaps, a także zaangażowanie do produkcji filmu aktorów i statystów,
Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu do wykorzystania 2 propozycje głosu lektora (1 głos żeński i 1 męski), spośród których Zamawiający wybierze jeden dla każdego filmu.
6. Realizacja filmów:
obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie wszystkich elementów niezbędnych do realizacji filmu, zgodnie z zaakceptowanym scenariuszem. Praca przy produkcji musi odbywać się z udziałem sprzętu i ekipy gwarantujące należyte oraz profesjonalne wykonanie usługi oraz mającej doświadczenie w realizacji produkcji filmowych o charakterze edukacyjnym odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
zdjęcia powinny być zrealizowane w rozdzielczości 4K;
produkcja filmu w wersji podstawowej oraz w wersjach dostępnych: z napisami, z tłumaczem języka migowego i z audiodeskrypcją;
wykonawca w uzgodnionym z Zamawiającym terminie zaprezentuje Zamawiającemu wstępnie zmontowany film. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i zmian, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji lub prawo do niezaakceptowania filmu z uwagi na niespełnienie warunków opisanych w OPZ lub odstępstwa od zaakceptowanego scenariusza. W przypadku zastrzeżeń Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych poprawi film zgodnie z uwagami i ponownie dostarczy go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie możliwe do wykonania zmiany i poprawki zgłoszone przez Zamawiającego, aż do momentu otrzymania ostatecznej akceptacji filmu;
Wykonawca odpowiedzialny będzie za bezpośrednie uzgodnienie terminów realizacji materiału we wskazanych lokalizacjach z właścicielami lub administratorami danego terenu oraz - w przypadku takiej konieczności- uzyskanie pozwoleń na realizację zdjęć we wskazanych w scenariuszu lokalizacjach;
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zgód na wykorzystanie wizerunku przedstawionych na zdjęciach i filmie osób;
Wykonawca każdorazowo na prośbę Zamawiającego przekaże Zamawiającemu tzw. „surówkę” – materiał nakręcony w ramach zamówienia wraz z przekazaniem praw autorskich oraz praw majątkowych do wszystkich utworów (każdy materiał powstały w toku realizacji zamówienia);
7. Formaty plików:
avi, mp4; standardy: HDTV 720p (1280×720), HDTV 1080i/1080p (1920×1080), 4K 16:9 (4096×2304)
rozdzielczość: 1680 x 944; format: .mp4; klatkowanie: 25 klatek/sekundę; bez dźwięku,
rozdzielczość: 1280 x 720; format: .mp4; bitrate: 1900; bez dźwięku.
8. Wszystkie projekty graficzne muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z Funduszów Norweskich i Systemem Identyfikacji Wizualnej stworzonym na poczet realizacji projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo

4.5.5.) Wartość części: 79675,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szelest Maja Skibińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262652516

7.3.3) Ulica: ul. Bluszczańska 69b m.43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Katarzyna Kobierska Pracownia projektowa KA KOBIERSKA, Głos Ulicy Ludwika Ignatowicz,
Pan Michał Jagieła, Terenowa Park Aleksandra Wiktorko-Rakoczy, Pani Matylda Gąsiorowska

Współudział przy opracowywaniu składników A,B,C.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.