Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323041/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00349248/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana zestawu hydroforowego wraz z fragmentem instalacji wodociągowej w pomieszczeniu hydroforni w piwnicy budynku „C” Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a36f9189-2ab1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana zestawu hydroforowego wraz z fragmentem instalacji wodociągowej w pomieszczeniu hydroforni w piwnicy budynku „C” Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36f9189-2ab1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148378,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie wymiany zestawu hydroforowego wraz z fragmentem instalacji wodociągowej w pomieszczeniu hydroforni w piwnicy budynku „C” Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej w skrócie STWiORB) oraz przedmiarze robót, będących integralną częścią SWZ.
3. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy,
a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja techniczna oraz STWiORB.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, a celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys sporządzony metodą szczegółową w formacie pdf, podpisany zgodnie z wymaganiami opisanym w SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (gwarancja na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały) i co najmniej 60 miesięcznej rękojmi za wady (na całość przedmiotu zamówienia) zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum w Krakowie działając na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie:
Zamawiający zauważa, iż w pkt 16) SWZ przy opisie sposobu obliczenia ceny posługiwał się terminem „cena kosztorysowa”, wskazując że rozliczenie zamówienia ma charakter kosztorysowy, podczas gdy w pkt 7) SWZ, zawierającym „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego”, w § 7 Zamawiający wprost określił, iż „Za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy określonego w § 1, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe (…)”. Ponadto, w pkt 8. wzoru Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, widniał zapis: „Oświadczamy, iż w cenie kosztorysowej oferty uwzględniliśmy koszty i zakres całości przedmiotu zamówienia oraz, że oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi oraz określonymi przez Zamawiającego w SWZ”.
Tak skonstruowane zapisy SWZ powodują, iż istnieją wątpliwości co do właściwego sposobu obliczenia i przedstawienia ceny oferty będącej jednym z kryteriów oceny ofert, jak również ewentualnego rozliczenia zamówienia w przypadku, gdyby doszło do zawarcia umowy. Ponadto wątpliwości Wykonawców może budzić faktyczny sposób wynagrodzenia za realizację przedmiotowego zamówienia, z uwagi na rozbieżności w dokumentach zamówienia.
Wobec powyższego wybór którejkolwiek z ofert naruszy zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Ewentualne zawarcie umowy z którymkolwiek z Wykonawców, którzy złożyli oferty, spowodowałoby iż umowa taka podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1), w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2) oraz art. 460 Pzp. Zarówno bowiem czynność oceny ofert, jak i czynność wyboru oferty najkorzystniejszej dokonane zostałyby z naruszeniem przepisów ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
- Dostawa monitorów interaktywnych WIMiR - KC-DE-zp.272-565/25
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- postępowanie powtórzone
- dostawa profesjonalnych lamp scenicznych
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia dla obiektów UJ, w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia
- "Druk i dostawa słowników pedagogów i archeologów polskich"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz z rozbudową placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Postolicach w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
- Remont pomieszczeń Centrum Sztuki Współczesnej "Kronika" w ramach projektu "Remont i poprawa stanu technicznego budynku Bytomskiego Centrum Kultury oraz zakup wyposażenia
- Budowa dwóch magazynów OC w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi i szyldu w budynku Scena Baraku przy ul. Jaworzyńskiej 1 w Warszawie
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Prace remontowe pomieszczeń wraz z aranżacją pomieszczeń budynku "Dom Dziecka Nasz Dom im. Maryny Falskiej" przy Alei Zjednoczenia 34 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.