eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarnów › Utwardzenie placu wokół OSP Żarnów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie placu wokół OSP Żarnów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opoczyńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Żarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zarnow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ba8eee3-f331-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie placu wokół OSP Żarnów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba8eee3-f331-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061603/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Utwardzenie placu wokół OSP Żarnów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGWK.Z.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: „Utwardzenie placu wokół OSP Żarnów”. Zadanie zlokalizowane jest na działkach r ew. gr. 55 oraz 56 obręb Żarnów. W ramach zadania inwestycyjnego do Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót w zakresie:
1) Wykonania koryta gł. 30 cm, rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży, istniejącej nawierzchni asfaltowej, betonowej, destruktowej, z kruszywa łamanego o łącznej pow. 400 m2;
2) Stabilizacji podłoża cementem przy użyciu gotowej mieszanki o łącznej powierzchni 400 m2;
3) Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw niezwiązanych 0/31,5 z kruszywa C90/3 o gr, warstwy 25 cm i łącznej powierzchni 400 m2;
4) Ułożenie opornika betonowego 12x25 na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą o łącznej długości 117 mb;
5) Wykonania nawierzchni z kostki betonowej gr. 80 mm na podsypce piaskowo – cementowej gr. 50 mm z wy[pełnieniem spoin piaskiem – zgodnie z ustaleniem z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi Zamawiający załącza zdjęcia rodzaju kostki betonowej którą należy ułożyć w ramach pozycji;
6) Ułożenia płyt betonowych ażurowych o wym 40x60x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 5 cm z wypełnieniem otworów kruszywem bazaltowym frakcji 8-16 mm;
7) Plantowania terenu w gruntach kat. I-III z uzupełnieniem terenu – dowozem humusu wraz z wysiewem nasion traw trawnikowych odpornych na warunki atmosferyczne;
8) Oznakowanie poziome – znak T-16;
9) Wykonanie fundamentów pod planowane garaże zgodnie z załączonym schematem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147999,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177490,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147999,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Sprzętem Budowlanym Marcin Sieroń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681166299

7.3.3) Ulica: Trojanowice 50A

7.3.4) Miejscowość: Trojanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147999,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.