Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PGO/01/10/2022- „Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 04 z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62
1.5.2.) Miejscowość: Promnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PGO/01/10/2022- „Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 04 z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33557c1e-44ab-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGO/01/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 744000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 04 z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn.Część nr 2 - Szacowana ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie: 750 Mg (minimalna gwarantowana ilość odpadów do przekazania przy zastosowaniu prawa opcji wynosi 400 Mg).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 372000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 04 z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn.Część nr 2 - Szacowana ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie: 750 Mg (minimalna gwarantowana ilość odpadów do przekazania przy zastosowaniu prawa opcji wynosi 400 Mg).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 372000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie unieważniono
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie unieważniono
INNE PRZETARGI PROMNIK
więcej: przetargi PROMNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 32/25 Usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbioru odpadów komunalnych segregowanych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2026 roku z kompleksów znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





