Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409822/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaklów 2
1.5.2.) Miejscowość: Dynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abcc6040-7037-4498-b70d-e32bf528d962
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00575463/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11663333.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166333
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej w jednej wiadomości wynosi 30 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Dynów, e-mail: dynow@krosno.lasy.gov.pl , tel. 16 652 12 29 Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy.
8. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. oraz 1.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, ma prawo:
a: dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b: do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c: do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d: wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w
tym przepisy RODO.
29.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a: prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b: prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c: określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Likwidacja szkód powstałych w wyniku nawalnych opadów deszczu
Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga na skład nr inw. 220/1525
1.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 10 cm - 40 m
2.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 30 cm -38 m
3.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - zebranie oberwanej warstwy gruntu z korektą spadku skarpy - 87,4 m3
4.Roboty ziemne wykonywane koparkami zgarniakowymi 0.60 m3 w gruncie kat.I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odleg.do 1 km - zebranie z powierzchni składu warstwy naniesionego błota- 7,5 m3
5.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni placu składowego-280m2
Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Iskań-Dylągowa nr inw 220/311
6.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni drogi w pozycji kosztorysowej nr 2-31,172 m3
7.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-3.090,5m2
8.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm -50,25 m2
9.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem -99m
Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Huta Poręby-Łazy nr inw. 220/1320
10.Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych (profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz kosztorysowej nr 2)-20,829m3
11.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-2.702m2
12.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - lokalizacja w obrębie wodospustów- 79,5m2
13.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem -191m
14. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0.6 m przy stosunku głębok. zamulenia do średnicy 1/2-18m
15.Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0.6 m przy stosunku głębok .zamulenia do średnicy 1/3-10m
Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Jabłonica - Las nr inw 220/1544
16. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz kosztorysowej nr 2)-13,715m3
17.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-1.435m2
18.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem -30m
Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Dąbrówka-Żohatyn nr inw 242/139
19.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz. kosztorysowej nr 2-20,548m3
20.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-2.560 m2
21.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - lokalizacja na wysokości wodospustów 84m2
22. Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem - 165m
lokalizacja II
23. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0.6 m przy stosunku głębok. zamulenia do średnicy 1/2-8m
24.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 40 cm-70m
Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Reszów - Dylągowa nr inw. 242/243
25.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz. kosztorysowej nr 2-33,372m3
26.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-3.200 m2
27.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 33,6m2
28. Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem 140 m
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane następująco:
1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł
Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt
Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Roboty na szlakach zrywkowych i drogach leśnych leśnictwach: Wybrzeże, Piątkowa, Żohatyn, Borownica, Ulucz, Jabłonica, Dąbrówka -Wyręby, Dąbrówka, Siedliska
Wybrzeże Oddz./ nr inw. 22,19/ 01 - 0 8 Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 2000 mb szer 3,5m 7000 m2
droga 220/969 Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 5 szt, - łącznie 30 mb 30 mb
Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -300m2
Leśnictwo Piątkowa
Oddz./ nr inw. 116a/05-28
Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 580 mb szer 3,5m - 2030 m2
Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 120mb szerokości 3,5m - 420m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 200 mb
Karczowanie pni średnicy 46-65 cm 15 szt.
Karczowanie pni średnicy do 45 cm 10 szt.
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 18 mb
Oddz./ nr inw. 113-c/05-24
Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 500 mb szer 3,5m -1750 m2
Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty- 27 m2
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m -80 m3
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -10 mb
Karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 15 szt.
Karczowanie pni średnicy do 45 cm – 10 szt.
Wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie - 6 mb
Leśnictwo Żohatyn
Oddz. 148b Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m- 350 m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe - 150 mb
Wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12 mb
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m - 50 m3
Oddz 147b Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 250 mb szer 3,5m- 875m2 Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -150 mb
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m -20 m3
Oddz 163b Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -10 mb
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -6 mb
Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 50mb szerokości 3,5m -175 m2
Karczowanie pni średnicy do 45 cm- 3 szt.
Oddz 156g Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty - 27m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe - 20mb
Nr inw. 242/173 Ulepszenie nawierzchni zjazdu z drogi tłuczniem kamiennym frakcji 2-32mm w ilości 25 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -150m2
Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z prefabrykatów betonowych - 6mb
Leśnictwo Borownica
180A b Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m - 20m3
Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 100mb szerokości 3,5m - 350 m2
Oddz 187b/c/d Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m - 350 m2
Ulepszenie nawierzchni zjazdu z drogi tłuczniem kamiennym frakcji 32- 63mm w ilości 25 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -150 m2
Oddz 203c Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 100mb szerokości 3,5m - 350 m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100 mb
Leśnictwo Ulucz
oddz 262b Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 1000 mb szer 3,5m – 3500 m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100 mb
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb
Oddz 253a Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzecze 50m mb szer 3,5m-175m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -50mb
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -8mb
Karczowanie pni średnicy do 45 cm-6szt.
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m - 50m3
Oddz 260a Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100mb
Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych-6 mb
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-50m3
Karczowanie pni średnicy do 45 cm-2szt.
Oddz 247c Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m-175m2
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -50mb
Karczowanie pni średnicy do 45 cm-4szt.
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-50m3
Oddz 247b Wykonanie szlaku zrywkowego - 50mb, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych-175m2
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -8 mb
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -30 mb
droga 220/1516 Niwelacja istniejącej nawierzchni gruntowej w bezpośrednim sąsiedzwie wodospustów (odcinki 8m długości szer 2m w 40 lokalizacjach) wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Nawierzchnia powinna być zabezpieczona przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne -640m2
Ręczne roboty ziemne - odmulenie wodospustów drewnianych -240mb
Leśnictwo Jabłonica
oddz. 296k Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -10mb
Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m -350m2
Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z
drewnianych-6 mb
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-50m3
Wykonanie przejazdów w postaci sączka 2 szt. wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb
Oddz. 288a Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m - 50m3
Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m-175m2
Wykonanie przejazdów w postaci sączka 2 szt. wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -20mb
Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna-27m2
Oddz 287b Wykonanie przejazdów w postaci sączka ( 2 szt) wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-3,6m3
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -30mb
Montaż wodospustu drewnianego długości 6m -6mb
Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 140mb szer 3,5m 490 m2
Ciąg dalszy w informacjach dodatkowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
44132000-4 - Elementy przepustów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane następująco:
1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł
Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt
Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie doświadczenia
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub szlaku zrywkowego o wartości co najmniej
Część nr 1- 25 000 zł brutto,
Część nr 2- 25 000 zł brutto,
b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
Część nr 1:
- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
- jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki.
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi spycharki gąsienicowej
Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Część nr 2
- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
- jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki.
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi spycharki gąsienicowej
Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
c) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami:
Część nr 1
- Walec min 3 ton. – 1szt
- Koparka – 1 szt.
- Samochód ciężarowy – 1 szt.
- Spycharka gąsienicowa- 1 szt
Część nr 2
- Walec min 3 ton. – 1szt
- Koparka – 1 szt.
- Samochód ciężarowy – 1 szt.
- Spycharka gąsienicowa- 1 szt
3. Oceniając zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Części, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w więcej niż jednej Części tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia do pełnienia takich samych funkcji, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby osoba, która pełni funkcję kierownika robót, była wskazywana w więcej niż w jednej Części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
c) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10 o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w:
– art. 108 ust. 1 i 2 ustawy
– art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
– art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
– art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
– art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jako dokument tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe.
1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 oraz w rozdziale 5 SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część nr 1 – 2 400,00 zł
Cześć nr 2 - 700,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BNP Paribas nr rachunku: 79 1600 1462 1016 7863 6000 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r. Część …. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11 ust. 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie określonym w ust. 1 lub w formie lub formach określonych w ust. 2, zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia oświadczenia, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
12.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej, w drodze aneksu do Umowy. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:
a) działaniem sił przyrody, uniemożliwiającym wykonywanie prac w sposób ciągły przez okres minimum 7 dni, które winno być potwierdzone w sposób obiektywny (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, informacje z punktów prognostycznych LP itp.);
b) przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec które uniemożliwia jednej ze Stron wypełnienie w całości lub części zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy Za okoliczności siły wyższej Strony nie uznają sezonowości pór roku i związanych z tym zmian warunków atmosferycznych.
2) spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
a) odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,
b) stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);
3) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:
a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,
b) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
4) będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:
a) odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
b) wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru ;
5) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac m.in. takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) zmiany technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa
1) Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom.
2) Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166333
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia części 2 Leśnictwo Dąbrówka/ WyrębyOddz. 41a Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 600 ( mb)-2100 m2
Wykonanie rowów przy szlakach zrywkowych -35mb
Karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 12 szt.
Karczowanie pni średnicy < 45 cm – 8 szt.
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-75 m3
Wykonanie przejazdów w postaci sączka 7 szt wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie – 42 mb
Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna - 27m2
Oddz. 48d Montaż wodospustów drewnianych długości 6m 4 szt -24 mb
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-115m3
Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2.-300m2
Oddz. 50f/ 04-07-0224 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-115m3
Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2.-300m2
Oddz. 38g Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna-27m2
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-75m3
Karczowanie pni średnicy 46-65 cm-10 szt.
Oddz. 38g,38k,38d,38f Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 1030mb-3605m2
Leśnictwo Dąbrówka
droga 242/243 Odmulenie rowów przydrożnych - 100mb
Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 25 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -150m2
Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 3 szt, - łącznie 18 mb-18mb
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -5 mb
Oddz. 63d,62a Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 70mb-245m2
Wykonanie rowów przydrożnych 100mb
Wykonanie 2 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 50 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych-12mb
Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -6mb
Oddz. 69d Wykonanie rowów przydrożnych -30mb
Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 300 m2. -300m2
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-100m3
Leśnictwo Siedliska
oddz. 212f Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 100mb-350m2
Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 50 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z prefabrykatów betonowych-6mb
Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -15mb
Montaż wodospustów 3 drewnianych długości 6m -18mb
Oddz. 235a Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 160mb-560m2
Wykonanie przejazdów w postaci sączka 2 szt. wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -5 mb
Karczowanie pni średnicy < 45 cm-20szt.
Karczowanie pni średnicy 46-65 cm-2szt.
droga 242/1320 Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 6 szt, - łącznie 36 mb -36mb
INNE PRZETARGI DYNÓW
więcej: przetargi DYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ulica Okrężna w miejscowości Gzin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.