Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339906/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00374266/01 - Wynik z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00377972/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów i wyposażenia dodatkowego pojazdów do użytku na obiektach Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 14
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5223e216-283e-11ed-9071-8637ea33a6f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów i wyposażenia dodatkowego pojazdów do użytku na obiektach Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5223e216-283e-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339906/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nowego, kompletnego, gotowego do użytku ciągnika z TUZ przednim, przyczepą i pługiem4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 239711,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nowej, profesjonalnej kosiarki samojezdnej do pielęgnacji boisk piłkarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 190555,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pługa do odśnieżania oraz zamontowanie TUZ kat. II kompatybilnego z pługiem na pojeździe ZAMAWIAJĄCEGO4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 21709,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upłynięcia terminu składania ofert w zakresie zadania nr 1 wpłynęła jedna oferta, złożona przez firmę Roltop Sp. z o.o. z siedzibą w Cedrach Wielkich. W dniu 30.09.2022 r. ZAMAWIAJĄCY poinformował oferentów o dokonaniu wyboru oferty firmy Roltop Sp. z o.o. do realizacji dostawy w zakresie zadania nr 1, wyznaczając termin podpisania umowy na dzień 03.10.2022 r.
W odpowiedzi na wezwania do kontaktu w sprawie podpisania umowy, wysłane do WYKONAWCY w dn. 04.10.2022 r., tego samego dnia otrzymaliśmy informację, że umowa została przekazana do weryfikacji do kancelarii prawnej, a w dn. 06.10.2022 r. otrzymaliśmy umowę z poprawkami proponowanymi przez WYKONAWCĘ.
W odpowiedzi na propozycje zmian w zapisach umowy w dn. 06.10.2022 r. WYKONAWCA został wezwany do podpisania umowy w brzmieniu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W dniu 07.10.2022 r. WYKONAWCA poinformował drogą mailową, że odstępuje od zawarcia umowy.
W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193110,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 206 odc. Polanów - granica województwa
- Remont pomieszczeń w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Koszalinie
- Roboty budowlane w I/Kołobrzeg oraz I/Szczecinek (3 części)
- OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W STARGARDZIE
- 29/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu z osprzętem celem wykorzystania przy budowie kanalizacji, przebudowie sieci wodociągowej.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego, tj. ciągnika wraz z kompatybilnym z nim wozem asenizacyjnym oraz przyczepą do transportu wody pitnej
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby utrzymania obiektów komunalnych na terenie gminy Wilków."
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.