Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi ul. Popioły w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 46 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/0301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi ul. Popioły w Sulechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cc4061e-2f46-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025150/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont ul. Popioły w Sulechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 405854,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn. „Remont drogi ul. Popioły w Sulechowie”. Zakres robót przewidzianych do realizacji został wskazany w załączniku graficznym i obejmuje między innymi wykonanie:
1) robót rozbiórkowych w tym m. in.: nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, nawierzchni z płyt betonowych ażurowych,
2) koryta pod jezdnię, zjazdy i chodniki,
3) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
4) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
5) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
6) podbudowy betonowej o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
7) krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem,
8) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej,
9) nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej typu EKO w kolorze grafitowym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
10) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
11) nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
12) regulacji pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zawory wodociągowe i gazowe, włazy kanałowe, studzienki telefoniczne,
13) studni rewizyjnej z kręgów betonowych Ø1200·mm, studzienek ściekowych ulicznych betonowych Ø 500·mm, przykanalików z rur PVC Ø 200 mm wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi,
14) wywiezienie gruzu, materiałów rozbiórkowych i materiału z koryta.
1.2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
1.3. Realizacja przedmiotu umowy przebiegać będzie z udziałem środków z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
1.4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa kamiennego pomiedziowego.
1.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w ppkt. 1.1 powyżej, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449429,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799057,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449429,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane "SPIDBUD" Daria Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300522999
7.3.4) Miejscowość: Tłoki 1
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE "SPIDBUD" DARIA KRAWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE "SPIDBUD" DARIA KRAWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449429,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostosowanie budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2024 roku
- Modernizacja pobocza drogi powiatowej nr 1191F do m. Wojnowo
- "Modernizacja drogi powiatowej 1179F w m. Obra Dolna"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum Gminy Mierzęcice
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.