Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00349369/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Żerków - droga dojazdowa do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Żerków - droga dojazdowa do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6f1316-2cab-4440-9814-368a26df3a84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane z dofinasowaniem z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Urzędu Marszałkowskiego jako dotacja celowa jednostkom samorządu terytorialnego na finansowanie ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: remont wewnętrznej, niepublicznej drogi gminnej, działka numer 209 od połączenia z drogą gminną na działce nr 227 na długości 319,97 m w miejscowości Żerków gmina Brzeg Dolny.
2. Zadanie jest realizowane z dofinasowaniem z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Urzędu Marszałkowskiego jako dotacja celowa jednostkom samorządu terytorialnego na finansowanie ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych.
3. Zadanie polega rozbiórce nawierzchni istniejącej jezdni oraz wykonaniu nowych warstw jezdni na długości 319,97 m w granicy działki drogi gminnej wraz z wykonaniem pobocza. Przedmiotowa droga gminna to obecnie to niepubliczna droga gminna mająca charakter drogi dojazdowej pełniącej dojazd do przyległych posesji oraz pól uprawnych. Ruch tam ma charakter lokalny.
4. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa opracowana przez: PRACOWNIA PROJEKTOWA Bartłomiej Dynowski, ul. Zofii Kossak 3A, 59-220 LEGNICA, stanowiąca załącznik do SWZ.
5. Zakres zadania obejmuje remont drogi gminnej dz. numer 209 obręb Żerków w miejscowości Żerków realizowany w ramach zadnia inwestycyjnego pn.:„Żerków - droga dojazdowa do gruntów rolnych’
6. Planuje się przekrój jezdni ze spadkiem jednostronnym powierzchniowo na teren zielony. Zaprojektowano zjazdy i dojścia na posesje prywatne o szerokości dostosowanej do istniejących bram i szerokości furtek.
7. Dla przebudowywanej drogi przyjęto parametry jak dla drogi wewnętrznej:
- prędkość projektowa 50 km/h, teren zabudowany,
- pochylenie poprzeczne jezdni – jednostronne – 2%,
- pochylenia niwelety zgodne z terenem istniejącym.
8. Dla przebudowywanej drogi przyjęto następujący układ warstw nawierzchni jak dla kategorii ruchu KR1:
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI
• warstwa ścieralna AC11S 4 cm
• wiązanie międzywarstowe z emulsji asfaltowej, szybkorozpadowej C60 BP3 ZM o zużyciu 0,3 kg / m2
• warstwa wiążąca AC22P 5 cm
• wiązanie międzywarstowe z emulsji asfaltowej , wolnorozpadowej C60 B5 ZM o zużyciu 0,7 kg / m2
• podbudowa mieszanki kruszywa kamiennego łamanego niesortowanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm 20 cm
• ulepszone podłoże, kruszywo stabilizowane cementem, Rm=2,5 MPa 30 cm
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI, POBOCZE
pobocze kruszywo kamienne o uziarnieniu 0/31,5 mm 15 cm
Opis zakresu robót:
1) prace przygotowawcze: roboty pomiarowe trasy drogi;
2) roboty ziemne i rozbiórkowe: rozbiórka istniejącej nawierzchni;
3) wykonanie konstrukcji drogi:
a) roboty ziemne w tym niwelacja istniejącej drogi,
b) usunięcie górnych warstw ziemi (humusu),
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej,
d) roboty wykończeniowe.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu, jego uzgodnienie i zatwierdzenie w organie zarządzającym ruchem drogowym oraz wyniesienie, zgodnie
z zatwierdzonym projektem, oznakowania w terenie, utrzymanie oznakowania i demontaż po zakończeniu robót.
9. Wykonawca własnym staraniem wykona i zamontuje 2 tablice informujące o zrealizowaniu zadania dofinasowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego w 2025 roku, wykonane i opisane zgodnie ze wzorem określonym w Uchwale Sejmiku Województwa Dolnośląskiego nr 661/VI/11 z dnia 17 maja 2011 roku w sprawie określenia zasad udzielania i rozliczania pomocy finansowej w formie dotacji celowych z budżetu Województwa Dolnośląskiego dla jednostek samorządu terytorialnego na ochronę, rekultywację i poprawę jakości gruntów rolnych zmienionej Uchwałą nr 6180/VI/22 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 21 listopada 2022 roku.
10. Szczegółowe rozwiązania przedstawione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich i jego demontaż po zakończeniu robót
11. Podane w SWZ i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zostały one przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370979 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573173,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370979 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880235006
7.3.3) Ulica: Piotronowice 54
7.3.4) Miejscowość: Piotronowice
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG I MOSTÓW"-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG I MOSTÓW"-SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370979 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





