Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00373127/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górnem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W GÓRNEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511363655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 22
1.5.2.) Miejscowość: Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazan1112@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goldap.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae390e04-08d3-4047-b959-dd9c7d86342f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górnem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae390e04-08d3-4047-b959-dd9c7d86342f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górnem, obejmującej:
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wymianę źródła ciepła (kocioł na olej opałowy) na pompę ciepła powietrze woda o mocy 20kW
(Zamawiający wymaga, aby pompa znajdowała się na liście ZUM) wraz z niezbędnymi elementami instalacji. Pozycja zawiera również dostosowanie pomieszczenia kotłowni do nowego źródła ciepła wraz z utylizacją starej instalacji.
2) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12kW wraz z magazynem energii o mocy 0,01MWh,
3) Wymianę trzech bram garażowych (bramy garażowe z automatycznym systemem otwierania oraz zamykania z materiałów o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, 2 bramy z wbudowanymi drzwiami wejściowymi, maksymalna dopuszczalna wartość współczynnika U= 1,3W/m2xk).
Stan istniejący:
Budynek parterowy, podpiwniczony z poddaszem użytkowym kryty dachem dwuspadowym, dach z lukarnami. Powierzchnia zabudowy 312,24 m2, powierzchnia użytkowa 467,50 m2. Program użytkowy obejmuje piwnicę ze składem opału i kotłownią, parter, na którym zlokalizowane są boksy garażowe na 3 wozy bojowe, pokój komendanta, hall, szatnię, wiatrołap, sanitariaty, wieżę. Na poddaszu znajdują się pomieszczenia świetlicy, aneks kuchenny, klatka schodowa oraz sanitariaty. Bramy garażowe o wymiarach 350x350- 2 szt., 400x450- 1 szt. Dach w konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określony został w przeglądzie energetycznym przedsięwzięcia stanowiącym załącznik nr 4, audyt energetyczny Ex-ante – stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Jako element pomocniczy do wyceny Zamawiający dołącza wyciąg z projektu budowlanego stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wymagania dotyczące parametrów technicznych poszczególnych systemów (dotyczy obu części):
1) Pompa ciepła powietrze/woda o podwyższonej klasie efektywności energetycznej (dla temperatury zasilania 55oC) typu split, klasa efektywności energetycznej min. A ++, rodzaj czynnik roboczego R32 (Zamawiający dopuszcza również rodzaj czynnika roboczego R290), wyposażenie w regulację pogodową umożliwiającą sterowanie krzywą grzewczą. System z wbudowanym buforem wodnym o pojemności min. 200 l. Zamawiający wymaga, aby pompa znajdowała się na liście ZUM.
2) Instalacja fotowoltaiczna - moc pojedynczego panela od 425 W do 460 W, podwójne szkło ochronne, odporność mechaniczna na obciążenie śniegiem min. 5000 Pa i na wiatr min. 3500 Pa, zakres temperatur pracy od -40OC do +85oC. Instalacja fotowoltaiczna zamontowana będzie na dachu poszczególnych budynków.
3) Magazyn energii- Bateria LiFePO4, pojemność 100 Ah, napięcie znamionowe 51.2V, napięcie robocze 43,2~57,6 V, modułowa konstrukcja pozwalająca rozbudować system. Zaleca się łączenie modułów po 5 kW.
3. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnych zgłoszeń po zakończeniu realizacji zadania (zgłoszenie instalacji do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, zgłoszenie do PGE) oraz wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku wraz z audytem ex post. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca przeprowadził szkolenie z obsługi urządzeń dla użytkowników budynku.
4. Wymagalny przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane prace montażowe – 36 miesięcy.
5. Wymagalny przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na moduł fotowoltaiczny – 12 lat, przy czym w okresie pierwszych 5 lat od odbioru instalacji, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, wykonywanych przez Autoryzowany Serwis, zgodnie z zalecaniami wynikającymi z warunków gwarancji.
6. Wymagalny przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na pompę ciepła – 5 lat, w tym okresie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, wykonywanych przez Autoryzowany Serwis Pomp Ciepła, zgodnie z zalecaniami wynikającymi z warunków gwarancji.
7. Wymagalny przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na bramy garażowe oraz ich mechanizmy – 5 lat, przy czym w tym okresie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych.
8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu sprawdzenia istniejących warunków.
9. W ramach wykonywania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) organizacji i zagospodarowania terenu, na którym prowadzone będą prace m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.),
b) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu
w rejonie prowadzonych robót,
c) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,
d) ponoszenia wszelkich opłat administracyjnych, itp.
Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”,
a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44220000-8 - Stolarka budowlana
44221240-9 - Wrota garażowe
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła
44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245968,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245968,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245968,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Instal.Mazury Grzegorz Chocianowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471575661
7.3.3) Ulica: Ustronie 43
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-INSTAL.MAZURY GRZEGORZ CHOCIANOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EKO-INSTAL.MAZURY GRZEGORZ CHOCIANOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245968,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi rowerowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 523 na odcinku Gardeja - Czarne Dolne"
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





