Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034068/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostarczanie ciepłych dwudaniowych posiłków
dla uczniów szkół z terenu Gminy Prusice w okresie 14.02.2022-31.08.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713126224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie ciepłych dwudaniowych posiłkówdla uczniów szkół z terenu Gminy Prusice w okresie 14.02.2022-31.08.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9eb33cb-7db7-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034068/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół na terenie Gminy Prusice:
1) w zakresie Zadania 1 - gorących obiadów dwudaniowych dla dzieci szkolnych i przedszkolnych (pożywna zupa i drugie danie) w celu dożywiania dzieci, realizowanego ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prusicach.
2) w zakresie Zadania nr 2 - gorących obiadów dwudaniowych dla dzieci przedszkolnych (pożywna zupa i drugie danie) oraz podwieczorka w celu żywienia dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów szkoły realizowanego ze środków opłat ponoszonych przez rodziców uczniów korzystających (z wyłączeniem szkoły Podstawowej w Skokowej, która nie będzie korzystała z podwieczorków).
2. Zakres zamówienia. Zamówienie obejmuje trzy szkoły z uwzględnieniem poniższych dziennych ilości posiłków dla dzieci w ramach:
1) Zadania nr 1
a) Dzieci szkolne:
W Szkole Podstawowej w Prusicach 69 posiłków dwudaniowych,
W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach 14 posiłków dwudaniowych w tym:
• budynek w Piotrkowicach-6 posiłków dwudaniowych,
• budynek w Strupinie 8 posiłków dwudaniowych,
W Szkole Podstawowej w Skokowej 15 posiłków dwudaniowych.
Łącznie 98 posiłków dwudaniowych dziennie,
b) Dzieci przedszkolne:
W Szkole Podstawowej w Prusicach 30 posiłków dwudaniowych,
W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach, budynek w Strupinie 6 posiłków dwudaniowych
W Szkole Podstawowej w Skokowej 6 posiłków dwudaniowych.
Łącznie 42 posiłki dwudaniowe dziennie.
2) Zadania nr 2:
a) Dzieci szkolne:
W Szkole Podstawowej w Prusicach 40 posiłków dwudaniowych oraz 10 podwieczorków,
Łącznie 40 posiłków dwudaniowych dziennie
b) Dzieci przedszkolne
W Szkole Podstawowej w Prusicach 120 posiłków dwudaniowych i 80 podwieczorków,
W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach:
• budynek w Strupinie 40 posiłków dwudaniowych oraz 40 podwieczorków,
W Szkole Podstawowej w Skokowej 34 posiłków dwudaniowych bez podwieczorków,.
Łącznie 194 posiłki dwudaniowe oraz 130 podwieczorków dziennie.
tj razem około. 374 posiłków dwudaniowych dziennie oraz 130 podwieczorków dziennie x 90 dni = 33660 posiłków dwudaniowych i 11700 podwieczorków w okresie obowiązywania umowy
3) Zamawiający szacuje około 90 dni w których należy dostarczyć posiłki dla grupy dzieci wskazanej powyżej.
3. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894210-6 - Posiłki szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W formularzu ofertowym Zamawiający nie uwzględnił możliwości zaoferowania przez Wykonawcę kryterium nr 6 tj. gotowości do dostawy posiłków w dniach ograniczonej liczebności dzieci, co niewątpliwie stanowi element, wpływający na bilans ekonomiczny złożonych ofert. W/w wada na dokumentach rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej bez ingerencji w oświadczenie woli Wykonawcy, w związku, z czym wystąpiła przesłanka unieważnienia postępowania.Zgodnie z art. Art. 239 ust 1. ustawy Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Brak ujęcia przez Zamawiającego we wzorze formularza ofertowego parametru pozwalającego na weryfikację kryterium gotowości do dostawy posiłków w dniach ograniczonej liczebności dzieci, uniemożliwiło złożenie oświadczenia woli przez Wykonawcę w tym zakresie, a co za tym idzie ustalenie przez Zamawiającego w ramach oceny ofert, która oferta jest najkorzystniejsza, tj. posiada najkorzystniejszy bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. Na tym etapie postępowania ma możliwości dokonania zmiany kryteriów oceny ofert. Zaistniała wada jest wadą na tym etapie nie usuwalną, zastosowanie, bowiem w postępowaniu kryteriów oceny ofert, które nie gwarantują wyboru oferty najkorzystniejszej, stanowi naruszenie art. 239 ust. 1 ustawy.
Art. 255 ust.6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) stanowi iż, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z zaistniałą przesłanką przedmiotowe postępowanie unieważnia się.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366177,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania oraz wydawania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim w 2026r.
- Obsługa cateringowa podczas spotkania świątecznego Pracowników Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Świadczenie usług cateringowych w okresie 6 miesięcy na potrzeby Muzeum Historii Polski w Warszawie.
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





