eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GaćPRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ŻŁOBKU W OSTROWIE, GMINA GAĆ ŻŁOBEK W OSTROWIE, OSTRÓW 166A, 37-207 GAĆ



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ŻŁOBKU W OSTROWIE, GMINA GAĆ
ŻŁOBEK W OSTROWIE, OSTRÓW 166A, 37-207 GAĆ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16)641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@gac.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ŻŁOBKU W OSTROWIE, GMINA GAĆ
ŻŁOBEK W OSTROWIE, OSTRÓW 166A, 37-207 GAĆ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d69438-a7d1-439b-a28f-867b4cca3ac8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041726/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa placu zabaw przy żłobku w Ostrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.6.2025.JSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224016,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ŻŁOBKU W OSTROWIE, GMINA GAĆ ŻŁOBEK W OSTROWIE, OSTRÓW 166A, 37-207 GAĆ” i obejmuje:
1.1.Przebudowę nawierzchni asfaltowej boiska sportowego na plac zabaw o nawierzchni tartanowej i brukowej. Na nawierzchni tartanowej należy wprowadzić elementy gier podwórkowych, takie jak alfabet, klasy, labirynt – po 1 szt. Dobór i rozmieszczenie elementów wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego.
1.2.Zakup i montaż obiektów małej architektury w postaci prefabrykowanych urządzeń zabawowych placu zabaw dla dzieci w wieku 1-3 lat. Podane opisy w załączniku nr 11 stanowią kryteria równoważności.
1.2.1.Zestaw zabawowy typu zamek – 1 szt.
1.2.2.Ławka metalowa z oparciem – 4 szt.
1.2.3.Kosz na odpady z daszkiem – 2 szt.
1.2.4.Dwie ławki i stół – 1 kpl.
1.3.Obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej – 1kpl.
1.4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych.
2.Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ oraz w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ. Załączony przedmiar należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu urządzeń, dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami w załączniku nr 11.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262210-6 - Fundamentowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258206,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258206,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369981733 NIP: 792 230 26 93

7.3.3) Ulica: Osiedle im. Wojska Polskiego 4C, lok.6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

specjalistyczne roboty ziemne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258206,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.