Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320183/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00320205/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raba Wyżna 41
1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691250
1.5.8.) Numer faksu: 182691251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.rabawyzna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e76c960-27b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058485/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna – ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00- 0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276343,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16361,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje zadania polegającego na Dostawie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Raba Wyżna – Etap II.Część 1 zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: serwer do Zabbix dla Urzędu Gminy Raba Wyżna.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), nie refurbishowany, kompletny, sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, oryginalnie zapakowany przez producenta, pochodzący z bieżącej produkcji, który w pełni spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będą rekondycjonowane, powystawowe lub wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
3. Minimalne wymagane parametry techniczne zamówienia opisane zostały w załączniku nr 2.1 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 7161,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje zadania polegającego na Dostawie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Raba Wyżna – Etap II.Część 2 zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: laptop dla Urzędu Gminy Raba Wyżna
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), nie refurbishowany, kompletny, sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, oryginalnie zapakowany przez producenta, pochodzący z bieżącej produkcji, który w pełni spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będą rekondycjonowane, powystawowe lub wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
3. Minimalne wymagane parametry techniczne zamówienia opisane zostały w załączniku nr 2.2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 5480,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje zadania polegającego na Dostawie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Raba Wyżna – Etap II.Część 3 zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania biurowego dla Urzędu Gminy Raba Wyżna
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), nie refurbishowany, kompletny, sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, oryginalnie zapakowany przez producenta, pochodzący z bieżącej produkcji, który w pełni spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będą rekondycjonowane, powystawowe lub wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
3. Minimalne wymagane parametry techniczne zamówienia opisane zostały w załączniku nr 2.3 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 3719,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9265,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9265,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9265,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: Przerwana
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9265,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7088,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7088,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7088,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: Przerwana
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7088,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4639,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4639,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4639,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: Przerwana
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4639,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI RABA WYŻNA
więcej: przetargi RABA WYŻNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów
- Dostawa sprzętu mobilnego IT dla inspektorów - laptopy
- Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego na potrzeby dydaktyczne Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku - numer postępowania PMSP.ZP.7.2025
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania i infrastruktury sprzętowej dla Gminy Koźmin Wielkopolski w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Dostawa serwerów i sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.