Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00295690/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz zarządzania projektem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz zarządzania projektem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d91f90-8066-448a-b12d-1f63160b8253
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187793/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu w tym pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad projektem pt. " Modernizacja Zakładu Opiekuńczo Leczniczego "
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/57/ZCO/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu w tym pełnienia wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji pn.:
„Poprawa jakości oraz dostępności opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii
w Dąbrowie Górniczej” w lokalizacji 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Krasińskiego 43 – w formule zaprojektuj i wybuduj”.
3. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy) oraz w załączniku nr 4 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę przy zachowaniu wszelkich wymogów określonych w obowiązujących przepisach prawa.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Postanowienia ogólne w zakresie sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego Inżynier Kontraktu nad realizacją zadania na .: ” Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu w tym pełnienia wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji tj.:„Poprawa jakości oraz dostępności opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii w Dąbrowie Górniczej” w lokalizacji 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Krasińskiego 43 – w formule zaprojektuj i wybuduj”.
a) wymaganiami prawa polskiego w tym Prawa Budowlanego,
b) wymaganiami Ustawy prawo zamówień publicznych oraz odpowiednią dla tego projektu specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
c) wymaganiami Zamawiającego,
d) wymaganiami jakości w okresie bezpośredniej realizacji oraz w okresie gwarancji
i rękojmi,
e) warunkami określonymi w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na realizację robót budowlanych w tym projektowych, w szczególności
z harmonogramem, budżetem i zakresem rzeczowym umowy,
f) Kodeksem Cywilnym,
g) zapisami z umowy o dofinansowanie projektu,
h) przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków krajowych,
oraz powinna:
i) zapewnić prawidłową realizację prac projektowych i robót budowlanych,
j) umożliwić terminowe przejęcie i prawidłową eksploatację projektu przez Zamawiającego zarówno w okresie gwarancji i rękojmi jak i po ich zakończeniu,
k) zapewnić ścisłą współpracę pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą projektu,
l) zapewnić prawidłowy nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi oraz w okresie zgłaszania wad,
m) zapewnić, jeżeli zaistnieje taka konieczność, mediacje i rozjemstwo w sporach.
1. Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego.
2. Inżynier Kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność:
a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o realizacje inwestycji /prac projektowych i robót budowlanych/, przy czym należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania, w których Zamawiający nie poniósł szkody,
b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków Inżyniera Kontraktu.
3. Inżynier Kontraktu pełni obowiązki nadzoru inwestorskiego.
4. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień. Obowiązki
i uprawnienia inspektorów nadzoru są określone w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane.
5. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu, wszystkich robót obejmuje: nadzorowanie wykonawstwa robót Wykonawcy (robót budowlanych w tym projektowych), zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii, ilościowy i kosztowy nadzór nad pracami oraz weryfikację dokumentacji projektoweji powykonawczej.
6. Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z Nadzoru Inwestorskiego poprzez Zespół Inżyniera Kontraktu, wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski dla Wykonawcy.
7. Wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji projektu przekazywane między Inżynierem Kontraktu, a Wykonawcą robót budowlanych wymaga formy pisemnej, aby można uznać je za efektywne i skuteczne. Wszystkie pisma Inżyniera do Wykonawcy winny być w kopii przekazywane do wiadomości Zamawiającemu.
8. Inżynier Kontraktu zapewnia pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań projektu przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65958,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313963,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65958,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 83
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
jakie przetargi wygrała firma
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65958,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2026 r. dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1"
- Usługa Pogotowia Technicznego dla budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
- Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych w ramach zadania p.n.: "Termomodernizacja budynku Sienkiewicza 13"
- "Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych przy udziale BGK w ramach zadania: "Modernizacja pustostanów lokali mieszkalnych"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach X edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadań: A. Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dla rowerów około 4 km, B. Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na budowę drogi dla rowerów około 2,1 km
- Opracowanie programu konserwatorskiego oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Modern i wyposaż bud przy ul. Moniuszki 10 wraz z poprawą infrastruktury zewnętrz"
- Konserwacja i serwis systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru FS20 oraz automatycznego gaszenia CEA 410 w budynku archiwum IPN
- "Wykonanie dok proj odbudowy zagrody z Wielkiego Lubienia na teren Olenderskiego Parku Etnograficznego w Wielk Nieszawce" w ramach zadania "Rozbud Olender Park Etnograf w Wielkiej Nieszawce - I etap "
- Wykonanie pełnej wielobranżowej dokumentacji projektowej - etap nr 2 dla budynku Centrum NanoBioMedycznego, ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu wraz z sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Budowa tężni solankowej w Parku Imienia Leszczyńskich Satyryków w Lesznie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





