Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00315336/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3256D w miejscowości Stara Morawa, km 0+068 [powódź - wrzesień 2024 r.]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74/868 01 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3256D w miejscowości Stara Morawa, km 0+068 [powódź - wrzesień 2024 r.]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1e9600f-1d5d-440e-9a6f-7cc80481b4a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3256D w miejscowości Stara Morawa, km 0+068 [ powódź - wrzesień 2024 r.]
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: „Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3256D w miejscowości Stara Morawa, km 0+068 [powódź - wrzesień 2024 r.]”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe,
3) wykonanie konstrukcji granitowo - powłokowej,
4) wykonanie nawierzchni,
5) wyposażenie obiektu,
6) wyposażenie jezdni na dojazdach,
7) wykonanie umocnienia skarp,
8) branża sanitarna - kanalizacja deszczowa,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) kosztorys pomocniczy - załączniki nr 11 do SWZ
2) projekt wykonawczy - załącznik nr 12 do SWZ
5. Szczegółowe techniczne warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 13 do SWZ.
6. W każdym przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
7. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych:
• w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ;
• we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
9. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3903351,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4798154,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3903351,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAWEZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992729457
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty: konstrukcja gruntowo-powłokowa, elementy BRD, masy bitumiczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3903351,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Remont bazy naprawczej pojazdów samochodowych Starostwa Powiatowego w Kłodzku ul. Wyspiańskiego 2 w celu adaptacji na magazyn
- Remont wiaty magazynowej JRG Państwowej Straży Pożarnej w Bystrzycy Kłodzkiej na potrzeby utworzenia magazynu ochrony ludności - przeciwpowodziowego
- Zakup urządzeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Powiatu Kłodzkiego - Wózek widłowy z napędem elektrycznym.
- Wycinka i pielęgnacja drzew rosnących przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3259D, km 0+000-0+384 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3308D, km 0+000 - 0+630 [powódź - wrzesień 2024 r.]
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa mostu pieszo - rowerowego na rzece Bóbr w miejscowości Bolesławiec ..
- Roboty remontowe na obiektach inżynierskich w ciągu DW 956 i DW 957 - z podziałem na części
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w m. Bobrowice polegająca na budowie umocnień fundamentów mostu wraz z przebudową drogi dojazdowej
- Przebudowa DG101442L w m. Wólka Łózecka od km ok. 1+850 do km ok. 2+340
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 0665T w miejscowości Świrna, gmina Bodzechów - etap II
- Przebudowa odcinka DK 52 (ul. Wyzwolenia/Niepodległości) w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.