Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332964/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZŁUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 33
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8341001
1.5.8.) Numer faksu: 598342424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugczluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czluchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a9bbdf-9d53-4aac-b6e1-b1929b8fd088
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zamówienia:Dostawa Switch 48 port 1G – 1 sztuka,
Dostawa Switch 48 port 2,5G – 1 sztuka,
Dostawa Switch 24 port 2,5G – 5 sztuk,
Dostawa Switch 16 port 2,5G – 5 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zamówienia:Dostawa serwera – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34957,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34957,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34957,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMP Solutions Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251625583
7.3.3) Ulica: Budowlanych 19F
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34957,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20713,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22383,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20713,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMP Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251625583
7.3.3) Ulica: Budowlanych 19F
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20713,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Ubezpieczenie Gminy Człuchów
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Ględowo
- Dostawa fabrycznie nowej minikoparki z przyczepą transportową
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część druga
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Fabianki
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.