Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356158/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11476801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18355fa2-84bb-4960-8d4f-ecb4a4ee3d17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie oddziału przedszkolnego do wymogów przeciwpożarowych w SP Sycewice (II etap)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.6.2025.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175771,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu dwóch oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Sycewicach (działka nr: 246, obręb: Sycewice PGR) do wymagań przepisów przeciwpożarowych.
2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ustawy Pzp, został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” i przedmiaru, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
4. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności fizyczne składające się na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
5. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia składania ofert tj. do 18.08.2025 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:1) INI Konrad Warda z siedzibą w m. Warszawa, z ceną 879 757,50 zł oraz
2) Zakład Murarsko Malarski Tomasz Jabłko z siedzibą w m. Słupsk, z ceną 293 730,73 zł.
Do negocjacji treści oferty, do których Zamawiający zaprosił obu wykonawców, przystąpił tylko Zakład Murarsko Malarski Tomasz Jabłko. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosił obu Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. W terminie składania oferty dodatkowej tj. do 27.08.2025 r. do godz. 9:00, ofertę złożył tylko wykonawca Zakład Murarsko Malarski Tomasz Jabłko z siedzibą w m. Słupsk. Drugi Wykonawca nie złożył oferty dodatkowej, zatem Wykonawca INI Konrad Warda związany jest ofertą złożoną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
W związku z powyższym ofertą z najniższą ceną jest oferta dodatkowa złożona przez Zakład Murarsko Malarski Tomasz Jabłko z siedzibą w m. Słupsk z ceną 290 000,00 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 216 198,64 zł brutto. Tym samym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879757,50 PLN
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Budowa energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kobylnica
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





