Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            „Budowy Budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki położonego przy ul. Młynarskiej w Prusicach na działkach 58/5 i 59/4 obręb Prusice” 
Etap III Stan Wykończeniowy    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowy Budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki położonego przy ul. Młynarskiej w Prusicach na działkach 58/5 i 59/4 obręb Prusice”Etap III Stan Wykończeniowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba44d04d-dc02-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2809542,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - Prace budowalne wykończeniowe, ogólny wykaz zaplanowanych robót:a) ścianki i zabudowy z Płyt GKF i GKFi wraz z ociepleniem i paraizolacją oraz ścianki z płyt HPL wraz z akcesoriami oraz wyposażeniem pomieszczeń sanitarnych,
b) Wykonanie sufitów podwieszanych wraz z paroizolacją oraz ociepleniem,
c) rury spustowe należy wpiąć do kanalizacji,
d) Stolarka wewnętrzna, panele nieprzezierne, szklane stropy, balustrady, daszki, osłony,
e) Tynki, okładziny ścienne,
f) Roboty malarskie,
g) Posadzki wraz z ociepleniem, izolacją, wylewką betonową oraz warstwa wykończeniową (na parterze należy wykonać ocieplenie posadzki styropianem o gr 10cm),
h) Schody i spocznik – prace wykończeniowe,
i) Elewacja ( tynki, zabudowy, okładziny elewacyjne, cokoły, obróbki, parapety i ocieplenie),
j) Wycieraczki zewnętrzne i wewnętrzne,
k) Parapety wewnętrzne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 1004825,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 - Prace instalacyjne sanitarne wewnętrzne, ogólny wykaz zaplanowanych robót:a) Instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku – Urządzenia kanalizacyjne,
b) Instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku – Dodatki odpływowe,
c) Instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku – Roboty budowlane okołotowarzyszące,
d) Instalacje wodociągowa,
e) Instalacja centralnego ogrzewania,
f) Kotłownia,
g) Wentylacja nawiewna,
h) Wentylacja wywiewna,
i) Instalacja klimatyzacji,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1442830,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3 - Prace instalacyjne elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, ogólny wykaz zaplanowanych robót:a) Oświetlenie zewnętrzne, przepompownie,
b) Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych (bednarka została zainstalowana),
c) WLZ, rozdzielnice + przyłącze elektroenergetyczne,
d) Instalacja oświetleniowa,
e) Instalacja siłowa oraz okablowanie i gniazda 230,
f) Pomiary Instalacji elektrycznej,
g) Instalacja okablowania strukturalnego,
h) Instalacja CCTV,
i) Instalacja SSWiN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 361887,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta w każdej części. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości:
500 000,00 zł w zakresie części I
500 000,00 zł w zakresie części II 
196 500,00 zł w zakresie części III.
Oferty o najniższej cenie złożone przez PETRO Firma Ogólnobudowlana Piotr Kozłowski, Osłowice 43, 56-209 Jemielno, w wysokości
1 869 600,00 zł w zakresie części I
1 968 000,00 zł w zakresie części II
676 500,00 zł w zakresie części III
przekraczają w/w kwoty i nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do wartości ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1869600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta w każdej części. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości:
500 000,00 zł w zakresie części I
500 000,00 zł w zakresie części II 
196 500,00 zł w zakresie części III.
Oferty o najniższej cenie złożone przez PETRO Firma Ogólnobudowlana Piotr Kozłowski, Osłowice 43, 56-209 Jemielno, w wysokości
1 869 600,00 zł w zakresie części I
1 968 000,00 zł w zakresie części II
676 500,00 zł w zakresie części III
przekraczają w/w kwoty i nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do wartości ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta w każdej części. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości:
500 000,00 zł w zakresie części I
500 000,00 zł w zakresie części II 
196 500,00 zł w zakresie części III.
Oferty o najniższej cenie złożone przez PETRO Firma Ogólnobudowlana Piotr Kozłowski, Osłowice 43, 56-209 Jemielno, w wysokości
1 869 600,00 zł w zakresie części I
1 968 000,00 zł w zakresie części II
676 500,00 zł w zakresie części III
przekraczają w/w kwoty i nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do wartości ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków w Gminie Główczyce
 - Przebudowa otworu drzwiowego w budynku usługowym w ramach zadania: "Deinstytucjonalizacja usług społecznych na terenie gminy Olszyna"
 - "Nasza pierwsza świetlica w miejscowości Augustynów"
 - Usunięcie usterek - przekazanie Inwestycji do użytkownika przy ul. Wschodniej nr 45 w Łodzi
 - "Budowa magazynu na sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w sytuacjach kryzysowych"
 - Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej w gminie Kruszyna
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





