Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362019/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2023/BZP 00296788/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej Zajezierce - Łukiany, Gmina Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej Zajezierce - Łukiany, Gmina Zabłudów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93453bb9-3b25-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej Zajezierce - Łukiany, Gmina Zabłudów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362019/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej, na odcinku Zajezierce – Łukiany w Gminie Zabłudów.
2. Miejsce realizacji: część działki nr 88 obr. Zajezierce, część działki nr 105 obr. Łukiany – zgodnie z załączoną dokumentacją.
3. Zakres rzeczowy robót budowlanych, zgodnie z załączoną dokumentacją obejmuje: wykonanie nawierzchni bitumicznej – trzy warstwy w technologii powierzchniowego utrwalenia, emulsją asfaltową i kruszywem na istniejącej nawierzchni żwirowej:
a) długość remontowanego odcinka – 1485,70 m,
b) szerokość nawierzchni – 3,50 m.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, na którą składa się:
a) Uproszczona dokumentacja techniczna – załącznik nr 5.1 do SWZ
b) SST – wymagania ogólne – załącznik nr 5.2 do SWZ
c) SST – powierzchniowe utrwalenie – załącznik nr 5.3 do SWZ
d) Zagospodarowanie terenu – Zajezierce – załącznik nr 5.4 do SWZ
e) Zagospodarowanie terenu – Łukiany – załącznik nr 5.5 do SWZ
f) Mapa Zajezierce – załącznik nr 5.6 do SWZ
g) Mapa Łukiany – załącznik nr 5.7 do SWZ
h) Przedmiar – załącznik nr 5.8 do SWZ
i) Plan orientacyjny – załącznik nr 5.9 do SWZ
j) Ogólna charakterystyka obiektu – załącznik nr 5.10 do SWZ
k) Przekrój – załącznik nr 5.11 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159770,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159770,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159770,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMOST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661882065, REGON 200116831
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 37
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15977054 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łagiewniki
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. J. Lelewela i ul. A. J. Ostaszewskiego w Krośnie
- Remont wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowościach: Jarochów, Lipówka, Jarochówek
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.