Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00351908/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 5 zadań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 5 zadań”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a07d0094-3591-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Sukcesywna dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351908/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.45.2022.AMM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 633669,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597333,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.1 (dla Zadania 1) do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.: obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości, jakie Zamawiający zamierza realizować w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dotyczy Zadania 1-5. W związku z powyższym Zamawiający:
a) zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy
o maksymalnie 40% (Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu przynajmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia) i w konsekwencji do zmniejszenia proporcjonalnie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy,
b) zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy w stosunku do ilości i asortymentu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty wskazanej, jako wartość umowy, określonej w § 4 ust. 1 umowy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 270869,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.2 (dla Zadania 2) do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.: obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości, jakie Zamawiający zamierza realizować w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dotyczy Zadania 1-5. W związku z powyższym Zamawiający:
a) zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy
o maksymalnie 40% (Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu przynajmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia) i w konsekwencji do zmniejszenia proporcjonalnie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy,
b) zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy w stosunku do ilości i asortymentu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty wskazanej, jako wartość umowy, określonej w § 4 ust. 1 umowy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 139924,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.3 (dla Zadania 3) do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.: obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości, jakie Zamawiający zamierza realizować w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dotyczy Zadania 1-5. W związku z powyższym Zamawiający:
a) zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy
o maksymalnie 40% (Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu przynajmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia) i w konsekwencji do zmniejszenia proporcjonalnie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy,
b) zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy w stosunku do ilości i asortymentu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty wskazanej, jako wartość umowy, określonej w § 4 ust. 1 umowy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24452000-7 - Środki owadobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39514200-0 - Ścierki
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39293000-2 - Wyroby sztuczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 93234,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.4 (dla Zadania 4) do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.: obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości, jakie Zamawiający zamierza realizować w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dotyczy Zadania 1-5. W związku z powyższym Zamawiający:
a) zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy
o maksymalnie 40% (Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu przynajmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia) i w konsekwencji do zmniejszenia proporcjonalnie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy,
b) zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy w stosunku do ilości i asortymentu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty wskazanej, jako wartość umowy, określonej w § 4 ust. 1 umowy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 49451,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.5 (dla Zadania 5) do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.: obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości, jakie Zamawiający zamierza realizować w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dotyczy Zadania 1-5. W związku z powyższym Zamawiający:
a) zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy
o maksymalnie 40% (Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu przynajmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia) i w konsekwencji do zmniejszenia proporcjonalnie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy,
b) zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy w stosunku do ilości i asortymentu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty wskazanej, jako wartość umowy, określonej w § 4 ust. 1 umowy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe
4.5.5.) Wartość części: 43931,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 1 p.z.p., jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 1 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 1 p.z.p., jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 2 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 1 p.z.p., jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 3 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 1 p.z.p., jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 4 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 1 p.z.p., jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 5 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kaset do produkcji sadzonek liściastych do szkółki kontenerowej w Skierdach.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa dozowników ściennych na mydło i środki dezynfekcyjne oraz podajników (papieru toaletowego i ręczników papierowych).
- Dostawa artykułów higienicznych
- Wywóz odpadów komunalnych
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/7/2024
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.