Ogłoszenie z dnia 2022-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158482/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00169730/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2023/BZP 00288507/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713752234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-068d73ed-cf8b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Materiały biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158482/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.11.2022.AMM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 828371,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.: obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości, jakie Zamawiający zamierza realizować w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający:
a) zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy
o maksymalnie 40% (Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu przynajmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia) i w konsekwencji do zmniejszenia proporcjonalnie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy,
b) zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy w stosunku do ilości i asortymentu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty wskazanej, jako wartość umowy, określonej w § 4 ust. 1 umowy.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197644-2 - Papier kserograficzny
30192100-2 - Gumki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192130-1 - Ołówki
30192160-0 - Korektory
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1046784,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJKA BIUROSERWIS Maria Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971149513
7.3.3) Ulica: Robotnicza 1A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-607
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAJKA BIUROSERWIS MARIA GAJEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
MAJKA BIUROSERWIS MARIA GAJEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104678494 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.