eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłoczewDostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych,
dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Długa 67/4

1.4.2.) Miejscowość: Kłoczew

1.4.3.) Kod pocztowy: 08-550

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394239

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00373048/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5. Rodzaj zamawiającego

Przed zmianą:
Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Po zmianie:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew:
1) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95, 08-550 Kłoczew;
2) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi
w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew;
3) Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi
w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew;
4) Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew.
2 Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części:
Część I – Artykuły ogólnospożywcze
Część II – Mięsa i wędliny
Część III – Mrożonki i ryby
Część IV – Pieczywo
Część V – Owoce i warzywa
Część VI – Nabiał i jaja
3 Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4 Ilości towaru podane w Załączniku nr 1 do SWZ są wielkościami szacunkowymi i służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty na etapie postępowania oraz mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy według faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. W sytuacjach niezależnych od Zamawiającego związanych np. z epidemią i decyzją o nauce zdalnej, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji niezrealizowanych dostaw.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Jaja

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
78346,20

Po zmianie:
56006,33

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
90745,48

Po zmianie:
33845,85

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
dostawa artykułów spożywczych - mięsa, wędliny

Po zmianie:
dostawa artykułów spożywczych - nabiał

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
dostawa artykułów spożywczych - mięsa, wędliny

Po zmianie:
dostawa artykułów spożywczych - nabiał

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
7732,46

Po zmianie:
2774,51

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
45925,93

Po zmianie:
8672,95

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.