eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 77073127900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawomir.malinowski@nwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzuknwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aaaa3ce-5215-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045038/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0aaaa3ce-5215-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: gzuknwl@nwl.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu miniPortalu i ePUAPu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail): możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami wynosi 64MB.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z systemu miniPortal, elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz poczty elektronicznej (e-mail).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (z wyłączeniem oferty wraz z załącznikami) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:
9.1. za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;
9.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gzuknwl@nwl.pl.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, lub ID postępowania).
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GWŚiZP 341.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Remont drogi wewnętrznej dz. Nr 8/2, 10/6, 10/4 w Kębłowo Nowowiejskie obejmujący:
- korytowanie poboczy na średnią głębokość 20 cm – 226,20m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10cm – 723,84m2
- warstwa wiążąca – mieszanka mineralno-asfaltowa KR1-2 o grubości po zagęszczeniu 4 cm – 701,22m2
- warstwa ścieralna – mieszanka mineralno-asfaltowa KR1-2 o grubości po zagęszczeniu 4 cm – 701,22m2
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10cm – 226,20m2

1.2. Remont drogi wewnętrznej dz. Nr 44 w miejscowości Janowice obejmujący:
- korytowanie poboczy na średnią głębokość 20 cm – 142,57 m2
- warstwa wyrównawcza – mieszanka mineralno-asfaltowa KR1-2 średnio 75 kg/m2 – 555,60 m2
- warstwa ścieralna – mieszanka mineralno-asfaltowa KR1-2 o grubości po zagęszczeniu 3 cm – 532,23 m2
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10cm – 226,20 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%

Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.

cena najniższa
C = --------------------------------- x 60 pkt
cena danego Wykonawcy

b. Kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T) – waga kryterium 30%

Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia – 45 dni od dnia zawarcia umowy, nie będzie punktowany.

Oferty są punktowane w następujący sposób:
Termin realizacji zamówienia – 45 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 30 dni od dnia zawarcia umowy – 30 pkt.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najdłuższy termin realizacji zamówienia tj. 45 dni od dnia zawarcia umowy i przyzna w tym kryterium 0 punktów.

c. Kryterium „Okres gwarancji” (G) – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy) – 10%.

Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, zgodnie z poniższą tabelą wówczas otrzyma odpowiednią ilość punktów w tym kryterium:

36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 5 punktów
60 miesięcy – 10 punktów

UWAGA: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający uzna że, że intencją Wykonawcy było zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy – wówczas przyzna w tym kryterium 0 punktów.
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.

Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + T + G)
gdzie:
C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”
T – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Termin realizacji zamówienia"
G – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna liczba punktów: 100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów;
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wynikającej z odrębnych przepisów. Zamawiający nie
stawia warunku w tym zakresie.
3) posiadania zdolność ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia;
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji
zamówienia;
4) posiadania niezbędnej zdolność technicznej lub zawodowej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim
poziomie jakości tj:

1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Spełnianie warunku będzie oceniane na podstawie dysponowania 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami branży drogowej i posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w tym zakresie, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego.

2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Spełnianie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia niżej wymienionych narzędzi:
- samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym – min. 3 szt.
- przecinarka (piła do narzędzi bitumicznych) – min. 1 szt.
- sprężarka powietrza spalinowa – min. 1 szt.
- szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące – min. 1szt.
- zagęszczarka mechaniczna – min. 1 szt.
- skrapiarka do emulsji asfaltowych – min. 1 szt.
- rozkładarka do asfaltu ze wstępnym zagęszczeniem mieszanki mineralno – asfaltowej – min. 1 szt.
- walec samojezdny, statyczny – min. 1 szt.
- walec ogumiony, samojezdny – min. 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następującego podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień składania podmiotowego środka dowodowego) :
1.1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
1.2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.