Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00288730/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00295643/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MYCIE ELEWACJI – Włocławek, ul. Płocka 167
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap.torun@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/217485/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zabezpieczenie społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MYCIE ELEWACJI – Włocławek, ul. Płocka 1672.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b0f3c65-eb9b-4b92-a5f5-89bea7c32904
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00579356/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Mycie elewacji - Inspektorat Włocławek, ul. Płocka 167
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 560000.271.05.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148952,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest MYCIE ELEWACJI (zwane dalej MYCIEM) budynku mieszczącego się we Włocławku przy ul. Płockiej 167;
2) Szczegółowy opis wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały określone w:
a) opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik OPZ),
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik STWiORB),
c) przedmiarze robót (Załącznik PR),
d) Wzorze umowy (Załącznik WU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostały odrzucone:1. OFERTA NR 1 - INMAGO Sp. z o.o., ul. Kasperczyka 58, 44-300 Wodzisław Śląski
Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnienia ceny oferty.
Z wyjaśnień nie wynika jednoznacznie jakich środków do mycia i impregnacji Wykonawca użyć do wykonania przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, z otrzymanych wyjaśnień nie wynika, że Wykonawca będzie w stanie wykonać przedmiot zamówienia za oferowaną cenę oraz że cena nie jest rażąco niska - wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Ponadto, otrzymane wyjaśnienia podważają zgodność treści oferty z warunkami zamówienia ponieważ nie wskazują jednoznacznie, że oferowany sposób wykonania przedmiotu zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwość wykorzystania lanc, podczas gdy w „Wyjaśnieniach (2)” z dnia 01.07.2025 r., Zamawiający wskazał jednoznacznie, że nie dopuszcza użycia lanc do wykonywania przedmiotu zamówienia (Odpowiedź na pytanie z dnia 28.06.2025., zd. 3 oraz Odpowiedź na pytanie nr 2 z dnia 30.06.2025.).
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 8 USTAWY PZP, oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 USTAWY PZP.
2. OFERTA NR 2 - Agencja Ochrony i Usług Sprzątających „KOMBAT” Łukasz Skorupiński
ul. Żmigrodzka 41/49 60-171 Poznań
Wykonawca nie złożył wymaganych wyjaśnień ceny oferty.
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 8 USTAWY PZP w związku z art. 224 ust. 6 USTAWY PZP.
3. OFERTA NR 3 - Grupa ND2 sp. z o.o. Al. Grunwaldzka 56 lok. 202 80-241 Gdańsk
Wykonawca nie złożył wymaganych wyjaśnień ceny oferty.
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 8 USTAWY PZP w związku z art. 224 ust. 6 USTAWY PZP.
4. OFERTA NR 4 - Spec-Clean Dariusz Miazek Rokiciny 86 97-221 Rokiciny
W dniu 17.07.2025 r., Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Wykonawca złożył wymagany dokument, ale nie został on poprawnie podpisany.
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c USTAWY PZP.
5. OFERTA NR 5 - GREEN WORLD Ryszard Zdanowicz ul. Pilska 58 64-810 Zelgniewo
W Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), Zamawiający wskazał, że ofertę należy sporządzić na „Formularzu oferty” zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik FO do SWZ.
Zgodnie z załączonym do SWZ wzorem Formularza oferty, Wykonawca był zobowiązany do podania w ofercie istotnych dla jej treści oświadczeń kształtujących istotną treść oferty, przesądzają bowiem o zgodności, bądź niezgodności oferty z warunkami zamówienia.
Złożony Formularz cenowy zawiera wyliczenie ceny, z którego Zamawiający może odtworzyć cenę oferty, jednak treści pozostałych istotnych dla oferty oświadczeń nie można odtworzyć z żadnego innego dokumentu złożonego w ofercie.
Oznacza to, że oferta nie spełnia warunków zamówienia określonych w SWZ.
Podobne stanowisko wyraziła KIO, m.in. w wyrokach:
1. z dnia 26 stycznia 2022 r. (sygn. akt: KIO 84/22)
2. z 27 grudnia 2016 r. (sygn. akt KIO 2351/16)
3. z dnia 3 czerwca 2024 r. (sygn. akt KIO 1604/24)
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 5 USTAWY PZP.
6. OFERTA NR 6 - Everest Poland Sp. z o.o. ul. Myśliwska 66/93 30-718 Kraków
Zamawiający wezwał do przedłużenia terminu związania ofertą.
Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 12 USTAWY PZP.
7. OFERTA NR 7 - Usługi Budowlane Damian Uzdowski ul. Kolejowa 1 05-540 Ustanów
Wykonawca nie złożył wymaganych wyjaśnień ceny oferty.
Zgodnie z art. 224 ust. 6 USTAWY PZP, odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
Podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 8 USTAWY PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowych w rodzinnych domach pomocy dla osób starszych
- Dostawa zestawów symulatorów zagrożeń w postaci interaktywnej makiety domu jednorodzinnego oraz schronu przydomowego, służącego edukacji dla bezpieczeństwa dla jednostek PSP
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania KPWK OHP, położonych w miejscowościach: Grudziądz i Toruń w I pół. 2026 roku
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





