eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Sukcesywna sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://clo.com.pl/zamowienia_klasyczne/clo-zp-44-2022/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59813987-08e4-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Drobny sprzęt i materiały medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/44/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212984,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1:
1. Woreczki służące do transportu próbek, wykonane z folii. Na opakowaniu winien znajdować się symbol oznaczający materiał biologiczny. Worki posiadają zamknięcie samoprzylepne, które jest wodoszczelne.
Rozmiar 20 x 23 cm (+/- 5 cm).
Ilość: 1.000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 820 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Pojemniki na odpady
1. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 0,7 - 1l. Ilość: 1.000 sztuk.
2. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz
z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia
5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie
w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 2 l. Ilość: 1.100 sztuk.
3. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 3,5 - 4 l. Ilość: 1.000 sztuk.
4. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 10 l. Ilość: 30 sztuk.
5. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze innym niż czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 3,5 - 4 l. Ilość: 200 sztuk.
6. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze innym niż czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 10 l. Ilość: 20 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8700 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Pojemniki na odpady
1. Pojemnik na ostre odpady medyczne, wykonany z tworzywa sztucznego - polipropylenu, nieprzemakalny i odporny na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi.
Wymiary:
wysokość 170 mm,
średnica góry 115 mm,
średnica dołu do maksymalnie 115mm,
średnica otworu wrzutowego minimum 65 mm,
pojemność 1,0-1,5l
Ilość: 300 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Artykuły sanitarne jednorazowe
1. Basen jednorazowy płaski o pojemności 2000 ml. Przesiąkalność minimalna 4 godz. Produkt biodegradowalny, do maceratora. Ilość: 3.500 sztuk.
2. Tekturowa pokrywka basenu pasująca do basenu z pozycji nr 1. Ilość: 2.000 sztuk.
3. Podstawa pod basen płaski pasująca do basenu jednorazowego płaskiego o pojemności 2.000 ml (pasująca do basenu z pozycji 1). Ilość: 5 sztuk.
4. Kaczka jednorazowa. Przesiąkalność minimum 4 godz., pojemność nie mniejsza niż 800 ml, produkt biodegradowalny, do maceratora. Ilość: 3.500 sztuk.
5. Miski jednorazowe o pojemności 3,5 - 4 litry, do ciepłej wody z detergentem, przesiąkalność minimum 4 godz., produkt biodegradowalny, do maceratora. Ilość: 5.000 sztuk.
6. Miska nerkowata jednorazowa, długość minimalna 200mm, długość maksymalna 280mm, pojemność maksymalna 900ml, produkt biodegradowalny, do maceratora. Ilość: 500 sztuk.
7. Worek (kaczka) na mocz, pojemność minimum 1.500ml, podziałka co 100ml, wykonany z folii PP, wyposażony w zastawkę przeciwzwrotną, zapobiegającą cofaniu się moczu, obrotowy lejek z uchwytem wykonany z tworzywa sztucznego, do zastosowania u dorosłych, wyrób niesterylny. Ilość: 800 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20647,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Proszek żelujący
1. Proszek żelujący w saszetkach zmieniający substancję płynną w masę stałą (żelową). Waga jednej saszetki wyrobu 20g (+/- 5g). Ilość: 800 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1592 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Drobny sprzęt medyczny
1. Taca na kieliszki do leków, mieszcząca nie mniej niż 30 kieliszków z poz. 2, wymiary nie większe niż 430 x 325 x 60mm. Ilość: 3 sztuki.
2. Kieliszki do leków, plastikowe, transparentne, jednorazowe, przeznaczone do podawania leków w postaci tabletek oraz w postaci płynnej, z zewnętrzną skalą, poj. 25-30 ml.
Opakowanie: 100 sztuk.
Łączna liczba sztuk: 90 000.
Ilość: 900 opakowań.
Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
3. Sterylny magnetyczny licznik igieł i ostrzy wraz z systemem usuwania ostrzy chirurgicznych. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
4. Trzy komorowe urządzenie do treningu dróg oddechowych z trzema kulami, rurką oraz ustnikiem. Przyrząd umożliwiający ćwiczenie wdechu (podnoszenie kuleczek podczas wciągania powietrza) oraz wydechu (po odwróceniu przyrządu o 180º - podstawką do góry). Ilość: 200 sztuk.
5. Szczoteczki wielorazowe do chirurgicznego mycia rąk. Ilość: 20 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 6070 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7: Artykuły do higieny pacjenta
1. Gąbki do higieny pacjenta nasączone roztworem minimum 2% chlorheksydyny, pakowane pojedynczo. Ilość: 1.200 sztuk.
2. Myjka do mycia ciała pacjenta w formie rękawicy. Nasączona mydłem, jednorazowego użytku. Uwalniająca swoje higieniczne właściwości (aktywacja mydła zawartego w myjce) przy kontakcie z niewielką ilością wody. Środek myjący o neutralnym pH 5.5. Pakowane po maks. 20 sztuk. Ilość: 10.800 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 6360 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8: Artykuły do higieny ciała i jamy ustnej
1. Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namoczenia głowy, zawierający w składzie niewymagający spłukiwania roztwór z zawartością wody oraz składnik zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej. Opakowanie umożliwiające podgrzewanie w kuchence mikrofalowej. Czepki pakowane pojedynczo. Ilość: 200 sztuk.
2. Komplet/zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym opakowaniu minimum szczoteczkę do zębów z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania, bezalkoholowy płyn do płukania jamy ustnej z minimum 0,1% roztworem chlorheksydyny lub 0,05% roztworem chlorku cetylopirydyny Wyrób medyczny. Ilość: 1.000 kompletów.
3. Jednorazowe szczoteczki miękkie do zębów nasączone środkiem myjącym. Ilość: 800 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 19700 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9: Artykuły do higieny jamy ustnej
1. Płyn do toalety jamy ustnej, w tym dla pacjentów zaintubowanych oraz do zastosowania do toalety jamy ustnej pacjentów przed zabiegami. W składzie minimum 0,2% roztworu chlorheksydyny oraz substancja łagodząca podrażnienia dziąseł, do stosowania bez rozcieńczenia. Bez zawartości alkoholu.
Ilość płynu w jednym opakowaniu: 250ml.
Łączna ilość ml: 50.000.
Ilość: 200 opakowań.
Zamawiający dopuszcza opakowanie 200 ml, pod warunkiem przeliczenia liczby opakowań tak, aby łączna ilość ml była zgodna ze SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10: Preparaty do płukania cewnika i pęcherza moczowego
1. Sterylny gotowy do użycia preparat do płukania cewnika i pęcherza moczowego hipotoniczny, zapobiegający krystalizacji fosforanów i rozpuszczający istniejące zwapnienia w cewnikach założonych na stałe. W składzie kwas cytrynowy o stężeniu 6,00g oraz tlenek magnezu 2,8g, opakowanie 100ml z uniwersalną, sterylną końcówką dopasowaną do wszystkich typów cewników. System całkowicie zamknięty, wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.
2. Sterylny gotowy do użycia preparat do płukania cewnika celem dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego, działanie bakteriobójcze, posiadający właściwości likwidujące biofilm i zapobiegające adhezji bakterii do powierzchni cewnika. W składzie poliheksanidyna 0,02% opakowanie 100ml z uniwersalną, sterylną końcówką dopasowaną do wszystkich typów cewników. System całkowicie zamknięty, wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8200 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11: Drobny sprzęt medyczny
1. Mankiet do przetaczania płynów, wielorazowy, przystosowany do wkładów o pojemności do 500ml:
• liniowa skala z podziałką co 2 mmHg, oznaczeniem cyfrowym co 20 mmHg w całym zakresie pomiarowym 0-300 mmHg,
• kieszeń z pętlą do zawieszania na stojaku kroplówki, z możliwością dezynfekcji i prania w temperaturze minimum 55°C,
• dokładność wskazań manometru +/- 3 mmHg,
• korpus manometru i zawór spustowy metalowy, chromowany,
• aneroid testowany do 600 mmHg,
• śrubowy zawór spustowy z filtrem przeciwkurczowym,
• przeźroczysta, transparentna siatka umożliwiająca podgląd poziomu podawanego płynu.
Wyrób medyczny.
Ilość: 8 sztuk.
2. Mankiet do przetaczania płynów, wielorazowy, przystosowany do wkładów o pojemności do 1000 ml:
• liniowa skala z podziałką co 2 mmHg, oznaczeniem cyfrowym co 20 mmHg w całym zakresie pomiarowym 0-300 mmHg,
• kieszeń z pętlą do zawieszania na stojaku kroplówki, z możliwością dezynfekcji i prania w temperaturze minimum 55°C,
• dokładność wskazań manometru +/- 3 mmHg,
• korpus manometru i zawór spustowy metalowy, chromowany,
• aneroid testowany do 600 mmHg,
• śrubowy zawór spustowy z filtrem przeciwkurczowym,
• przeźroczysta, transparentna siatka umożliwiająca podgląd poziomu podawanego płynu.
Wyrób medyczny.
Ilość: 4 sztuki.
3. Stetoskop z płaską aluminiową głowicą łatwą do wsunięcia pod mankiet ciśnieniomierza, miękkie, wymienne oliwki z metalowym gwintem, zapewniające efektywne uszczelnienie. Dostarczany w opakowaniu zawierającym dodatkowo 2 oliwki i zapasową membranę. Wyrób medyczny. Ilość: 5 sztuk.
4. Stetoskop lekarski z dwustronną głowicą, miękkie, wymienne oliwki, dren wykonany z PVC, bez lateksu. Dostarczany w opakowaniu zawierającym dodatkowo 2 oliwki i zapasową membranę. Wyrób medyczny. Ilość: 5 sztuk.
5. Termometr elektroniczny do kontaktowego pomiaru temperatury ciała. Miejsce pomiaru: pod pachą, w odbycie, w ustach. Skala termometryczna: °C. Dokładność pomiaru: +/- 0,2˚C. Sygnał dźwiękowy po zakończeniu pomiaru. Auto wyłączanie. Wodoodporny, bateria w zestawie. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
6. Termometr bezdotykowy: tryb skanowania, podświetlany wyświetlacz LCD, sygnał dźwiękowy, alarm gorączki, o pamięci min. 30 pomiarów wraz z datą i godziną pomiaru, automatyczne wyłączanie. Skala termometryczna: °C. Dokładność pomiaru +/- 0,2˚C. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
7. Staza wielorazowa. Ilość: 10 sztuk.
8. Folia ratunkowa, izotermiczna, wykonana z PE, dwustronna z jednej strony srebrna do stosowania w celu zapobiegania przegrzaniu z drugiej złota do stosowania w celu zapobiegania utraty ciepła i ogrzania pacjenta, hypoalergiczna, jednorazowa, niesterylna, wymiary po rozłożeniu 200-220 x 140-160cm. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
9. Pulsoksymetr napalcowy medyczny:
• wyświetlacz typu LED/OLED,
• pomiar saturacji (SpO2) oraz tętna,
• możliwość prezentacji parametrów wizualnie – słupek, krzywa pleth,
• obudowa odporna na wstrząsy i upadki,
• zasilanie bateryjne (baterie w zestawie),
• funkcja automatycznego wyłączania w stanie bezczynności,
• wyświetlanie statusu zużycia baterii.
Dopuszczony do użytku na terenie UE. Wyrób medyczny
Ilość: 12 sztuk.
10. Rękojeść do laryngoskopu światłowodowego LED Macintosh, McCoy, moc diody minimum 2,5 V. Produkt wykonany ze stali nierdzewnej, zasilanie bateriami, możliwość dezynfekcji i sterylizacji w temperaturze 134 stopni Celsjusza. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
11. Ciśnieniomierz elektroniczny, przenośny, walidowany klinicznie, wyświetlacz, funkcja wykrywania arytmii, zakres pomiaru tętna:
40-199 uderzeń na minutę
zakres skurczowego ciśnienia krwi: minimum 60 - 250 mmHg
zakres rozkurczowego ciśnienia krwi: minimum 30 – 180 mmHg
dokładność pomiarowa: do 3 mmHg ,
mankiet na ramię dla dorosłych w rozmiarze 25-40 cm (+/- 5 cm)
zasilanie: baterie AA 1,5 V – dołączone
Pamięć: minimum 100 pomiarów,
Automatyczne wyłączenie w przypadku bezczynności, czas i data pomiaru.
Dopuszczony do użytku na terenie UE.
Wyrób medyczny.
Ilość: 6 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12785 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12: Drobny sprzęt medyczny
1. Ciśnieniomierz przenośny zegarowy z ręcznym zaworem spustowym. Przeznaczony do profesjonalnego pomiaru ciśnienia tętniczego w placówkach medycznych. Budowa zapewniająca odporność na wstrząsy. Tarcza o wielkości 50mm (+/- 5mm). Laserowo grawerowana skala. Przeznaczony do intensywnego użytkowania. Dokładność pomiaru: ± 3 mm Hg. Co najmniej 5 letnia gwarancja kalibracji. Mankiet dla dorosłych do pomiaru na ramieniu. Wszystko zapakowane w etui. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Mankiet jednorazowy dla dorosłych na ramię kompatybilny z ciśnieniomierzem z pozycji 1. Wyrób medyczny. Ilość: 150 sztuk.
3. Mankiet wielorazowy dla dorosłych na ramię kompatybilny z ciśnieniomierzem z pozycji 1. Wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2865 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13: Drobny sprzęt medyczny
1. Resuscytator wielorazowy dla dorosłych, objętość worka minimum 1450ml, worek i maska wykonane z wysokiej jakości silikonu i tworzywa umożliwiającego sterylizację w autoklawie w temperaturze 134 °C (z wyłączeniem rezerwuaru tlenu). Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
2. Resuscytator jednorazowy dla dorosłych, objętość worka minimum 1450ml , w komplecie z maską dla dorosłych (nr 5 lub 6), rezerwuarem tlenu i przewodem tlenowym. Zarejestrowany jako wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3750 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14: Drobny sprzęt medyczny
1. Regulator próżni (do ssaka) montowany bezpośrednio do punktu poboru VAC. Wykonany z tworzywa, zakres regulacji 0 – 1000 mbar, system precyzyjnego ustawienia siły ssania i szybkiego odcinania siły ssania, maksymalny stopień ssania minimum 110 l/min. Wakuometr w obudowie zabezpieczającej przed zniszczeniem, długie wejście/długi wtyk system AGA, w komplecie z pułapką wodną. Ilość: 6 sztuk.
2. Dozownik tlenu montowany do punktu poboru, przepływ tlenu ustawiany skokowo w zakresie nie mniejszym niż 0-15 l/min., ustawiona wartość widoczna zewnętrznie. Urządzenie wykonane z tworzywa odpornego na działanie czynników zewnętrznych (promieniowanie UV, środki dezynfekcyjne). Gwint do podłączenia butelki nawilżacza 9/16, długie wejście/długi wtyk system AGA. Gwint do podłączenia butelki nawilżacza. Ilość: 6 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5700 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 15: Drobny sprzęt do terapii dróg oddechowych
1. Sterylna woda do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku 500ml, z adapterem do dozownika tlenu, z możliwością użycia do wyczerpania pojemności opakowania przez okres minimum 30 dni od otwarcia. W zestawie głowica łącząca reduktor tlenowy z pojemnikiem. Wyrób medyczny. Ilość: 250 sztuk.
2. Maska tlenowa do średniej koncentracji tlenu, otwarta, wydłużona pod brodę, anatomiczny kształt, wykonana z miękkiego PVC, z aluminiowym zaciskiem na nos, gumką do mocowania z możliwością regulacji długości, atraumatyczny mankiet maski, obrotowy łącznik, dren tlenowy dł. min 180cm, o przekroju gwiazdkowym, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, jednorazowego użytku, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 3.000 sztuk.
3. Maska do wysokiej koncentracji tlenu, dla dorosłych, zamknięta z niskooporowym zaworem zwrotnym zapobiegającym wydychaniu do worka i zapewniającym usuwanie wydychanych gazów. Anatomiczny kształt. Wykonana z materiałów pozbawionych lateksu, z gumką do mocowania z możliwością regulacji długości, workiem (rezerwuar) oraz drenem tlenowym dł. min. 180cm, o przekroju gwiazdkowym, łącznikiem uniwersalnym do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, jednorazowego użytku, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.
4. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy tlenowe) jednorazowego użytku, z miękkiego, przezroczystego PVC, część donosowa prosta, rozpraszająca tlen równomiernie, anatomiczna końcówka do nosa z miękkiego materiału eliminującego podrażnienia śluzówki, dren o przekroju gwiazdkowym na całej długości łącznie z częścią opasającą głowę, długość drenu minimum 2.0 m, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, czysty mikrobiologicznie, pakowany pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14725 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 16: Drobny sprzęt medyczny
1. Jednorazowy pojemnik do systemów ssących, o pojemności 1500 ml do zamkniętego systemu do odsysania, z nie mechanicznym filtrem hydrofobowym, wyposażony w 4 porty-pacjent, próżnia, na środek neutralizujący, możliwość szeregowego podłączenia kilku pojemników. Każdy port wyraźnie opisany, pokrywa wyposażona w komplet zatyczek umożliwiających zamknięcie każdego portu, dodatkowo w zestawie dołączony proszek żelujący oraz dwa sterylne dreny łączące, pojemnik i pokrywa pakowane oddzielnie. Wkłady kompatybilne z zewnętrznymi pojemnikami typu DeRoyal. Wyrób medyczny. Ilość: 1.000 sztuk.
2. Łącznik prosty 6-9/ 5 do drenów. Ilość; 1.000 sztuk.
3. Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego z kontrolą siły ssania, pojemność 40 ml (+/- 5 ml). Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 21200 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17: Drobny sprzęt medyczny
1. Worki do zbiórki moczu z zaworem spustowym T, pojemność 2000 ml, zastawka antyzwrotna, skalowany minimum co 100 ml, wykonany z PCV, pogrubione ścianki i zgrzewane boki zapobiegające samoistnemu rozerwaniu. Wyrób medyczny. Ilość: 3.700 sztuk.
2. Uchwyt do zawieszania standardowych worków na mocz - podwójny, wykonany z PCV, mechanizm zapobiegający załamywaniu się drenu, możliwy do zastosowania do okrągłych i kwadratowych ram łóżek. Ilość: 100 sztuk.
3. Worek do lewatywy z kanką miękką z jednym atraumatycznym otworem centralnym i minimum jednym otworem bocznym, pojemność min. 1500 ml, z drenem o średnicy 6-8 mm i długości min. 110 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 90 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6560 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 18: Drobny sprzęt medyczny
1. Wielorazowy uchwyt do lamp kompatybilny z lampą MediLed Symphony Surgical Light Class 76. Ilość: 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2800 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 19: Kompresoterapia
1. Opaska do stosowania w kompresjoterapii o rozciągliwości minimum 90%, zapewniająca duży ucisk podczas ruchu
i niewielki podczas spoczynku. Dopasowująca się do zmian obwodu kończyny dolnej przy zmniejszeniu się obrzęków. Możliwość pozostania na kończynach do 3 dni (wyłączając stany ostre). Opaska wykonana w 100% z bawełny. Wymiary robocze 8 cm x 5 m (+/- 10%). Wyrób medyczny. Ilość: 160 sztuk.
2. Opaska do stosowania w kompresjoterapii o rozciągliwości minimum 90%, zapewniająca duży ucisk podczas ruchu
i niewielki podczas spoczynku. Dopasowująca się do zmian obwodu kończyny dolnej przy zmniejszeniu się obrzęków. Możliwość pozostania na kończynach do 3 dni (wyłączając stany ostre). Opaska wykonana w 100% z bawełny. Wymiary robocze 10 cm x 5 m (+/- 10%). Wyrób medyczny. Ilość: 40 sztuk.
3. Elastyczna opaska podtrzymująca o rozciągliwości minimum 85% i właściwościach kohezyjnych. Opaska sczepiająca się tylko ze sobą, nie przyczepiająca się do skóry, włosów, odzieży. Wymiary 8cm x 4m. Wyrób medyczny. Ilość: 240 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6160 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20: Kompresoterapia
1. Dwuwarstwowy system do kompresjoterapii
Warstwa 1
nasączona substancją aktywną pianka zawierająca kalaminę, Wymiary: szerokość 7,5 cm (+/- 0,5 cm), długość bez rozciągania 5,5 m (+/-0,5 m).
Warstwa 2
nie zawierający lateksu, odporny na działanie wilgoci, adhezyjny bandaż uciskowy przyklejający się bezpośrednio do pierwszej warstwy.
Wymiary: szerokość 7,5 cm (+/- 0,5 cm), długość bez rozciągania 6,5 m (+/-0,5 m).
W zestawie pończocha nylonowa.
Wyrób medyczny.
Ilość: 100 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6650 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 21: Drobny sprzęt medyczny
1. Doppler naczyniowy „kieszonkowy” w zestawie z minimum jedną sondą 8MHz, etui. Wbudowany głośnik, dodatkowo możliwość podłączenia słuchawek (przejście na tryb słuchawkowy). Wyświetlanie w czasie rzeczywistym fali przepływu oraz dane liczbowe. Źródło zasilania wewnętrzne (baterie/akumulator) dołączone do zestawu. Funkcja automatycznego wyłączenia. Wyrób medyczny. Ilość: 2 zestawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5800 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 22: Drobny sprzęt medyczny
1. Worek oddechowy jednorazowy do obwodu oddechowego, respiratora, aparatu anestezjologicznego. Złącze 22mmF. Pojemność 1,5-2l. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 23: Drobny sprzęt medyczny
1. Glucometr przeznaczony do wykonywania pomiarów w warunkach szpitalnych, dopuszczony do stosowania u więcej niż jednego pacjenta, uruchamiany automatycznie po włożeniu paska testowego.
Zakres pomiarowy minimum 10-600mm%, 06-44,3mmol/l.
Rodzaj próbki krwi: włośniczkowa, żylna tętnicza.
Kalibracja automatyczna.
Nanoszenie krwi na pasek bez kontaktu z urządzeniem pomiarowym, minimalna wystarczająca wielkość próbki krwi od 05-06 µl. Czas odczytu pomiaru nie dłuższy niż 5 sekund.
Usuwanie z aparatu paska testowego po wykonanym badaniu odbywać się powinna bez konieczności jego dotykania.
Pamięć minimum 50 ostatnich wyników z datą i godziną.
Podświetlany czytelny wyświetlacz LCD, automatyczne wyłączenie do 5 sekund od wyświetlenia wyniku pomiaru.
Glukometr zgodny z aktualnymi zaleceniami PTD.
Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk.
2. Paski testowe przeznaczone do pomiarów z krwi włośniczkowej/żylnej/tętniczej kompatybilne z urządzeniem zaoferowanym w pozycji 1. Wyrób medyczny.
Opakowanie 50 sztuk.
Łączna liczba pasków 5.000 sztuk.
Ilość: 100 opakowań.
Zamawiający dopuszcza opakowanie 100 sztuk, pod warunkiem przeliczenia liczby opakowań tak, aby łączna ilość była zgodna ze SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 24: Drobny sprzęt medyczny
1. Frezarka podolgiczna z pochłaniaczem pyłu do użytku profesjonalnego. Praca umożliwiająca regulację w zakresie pracy do minimum 3000 obrotów. Silnik bezszczotkowy. Przycisk automatycznego ssania /vacum. Przycisk obrotów lewo/prawo i góra/dół. Napięcie: 100 – 230V. Moc: max. 120 Watt. Waga całego zestawu nie przekraczająca 3 kg. Długość węża ssącego minimum 1m. Zabezpieczenie przed przegrzaniem. Wyświetlacz LCD. Funkcja pamięci pozwalająca zapamiętać najczęściej używane ustawienia prędkości obrotowej oraz stopnia pochłaniania. Wskaźnik czasu pracy. Wskaźnik/informator wypełnienia worka, filtra antybakteryjnego. Kabel zasilający w zestawie. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
2. Worek / filtr do frezarek antymikrobiologiczny kompatybilny z frezarką zaoferowaną w pozycji 1. Ilość: 6 sztuk.
3. ZESTAW frezów do PRACY NA STOPIE CUKRZYCOWEJ kompatybilny z frezarką zaoferowaną w pozycji 1.
Diament szlifujący super grube ziarno - do szlifowania grubych paznokci i ciężkich modzeli.
Diament szlifujący grube ziarno - do usuwania grubej skóry i grubych paznokci.
Diament szlifujący średnioziarnisty - do wygładzania rogówki i paznokcia (zaokrąglone krawędzie).
Diament szlifujący średnioziarnisty - do obcinania paznokci (diament tylko czołowo).
Diament szlifujący drobnoziarnisty średnica 4,0 mm(+/-0,1mm) - do wykańczania paznokci i skóry.
Diament szlifujący drobnoziarnisty średnica 1,5 mm(+/-0,1mm) - do wykańczania paznokci i skóry.
Diament szlifujący średnioziarnisty - do wygładzania skóry i paznokci.
Frez stalowy do czyszczenia paznokci, usuwania brudu z paznokcia oraz do usuwania skórek.
Wyrób medyczny.
Ilość: 1 zestaw.
4. Blok do czyszczenia frezów diamentowych kompatybilny z frezami z poz. 3. Ilość: 2 sztuki.
5. Szczotka do czyszczenia frezów diamentowych kompatybilny z frezami z poz. 3. Ilość: 1 sztuka.
6. Szczotka do frezów stalowych kompatybilna z frezem z poz. 3. Ilość: 1 sztuka.
7. Nośnik do kapturków 7mm okrągły typ lukas. Wyrób medyczny. Ilość: 3 sztuki.
8. KAPKA pedologiczna 7MM, GR150, 50 sztuk kompatybilna z nośnikiem z poz. 7. Wyrób medyczny. Ilość: 2 opakowania.
9. Kapka thermo podologiczna 7MM, GR80, 50 sztuk kompatybilna z nośnikiem z poz. 7. Wyrób medyczny. Ilość: 2 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 6620 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 25: Drobny sprzęt medyczny
1. Niecka do wózka kąpielowego kompatybilna z wózkiem Deltom-WLH-140/ Aquatic firmy Formed. Ilość: 3 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 26: Drobny sprzęt medyczny
1. Przyrząd typ TIP-THERM używany w diagnostyce symetrycznej polineuropatii obwodowej oraz przy badaniach przesiewowych w neuropatii cukrzycowej. Ilość: 2 sztuki.
2. Monofilament do badania czucia powierzchniowego. Stosowany w diagnostyce neuropatii, zwłaszcza cukrzycowej.
W zestawie minimum 3 włókna monofilament. Ilość: 2 sztuki.
3. Stroik Ryder-Seiffer z regulowaną częstotliwością, służący do oceny neurologicznej u pacjentów z cukrzycą.
Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 770 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 27: Drobny sprzęt medyczny
1. Nebulizator wielorazowy kompatybilny z kompresorem PariBoy SX.
Parametry nebulizatora:
• wydajność: 450mg/min
• średnia masa cząsteczki MMD: 2,2um
• ilość cząstek poniżej 5um: minimum 89%
Nebulizator składający się z komory nebulizacyjnej typ z niebieską wkładką – nadającej się do sterylizacji
w autoklawie, wężyka 1,0-1,2 m, ustnika z zaworem zwrotnym oraz maską dla dorosłych. Wyrób medyczny.
Ilość: 6 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 960 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 28: Drobny sprzęt medyczny
1. Elektroniczna waga medyczna podłogowa, przenośna. legalizowana, przeznaczona do ważenia pacjentów
w gabinetach lekarskich i placówkach służby zdrowia o masie do minimum 200 kg. Opcja pomiaru BMI. Wymiary platformy: 340 – 370 x 330-350 x 50 – 60 mm . Wyposażona w poziomice celem precyzyjnego ustawienia. Duży, czytelny z pozycji stojącej wyświetlacz typu LCD. Zasilanie bateryjne lub sieciowe (w zestawie). Ilość: 2 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 29:
1. Część twarzowa maski BIBS/SCOTT przeznaczonej do podawania mieszanin tlenowych lub gazowych w środowisku komory hiperbarycznej. Ilość: 6 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5667,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6489,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5667,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5667,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-20 do 2023-09-19

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10047 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10047 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10047 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10047 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-20 do 2023-09-19

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5313,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-20 do 2023-09-19

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4644,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5298,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4644,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4644,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-20 do 2023-09-19

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1414,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1414,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.3) Ulica: Elewatorska 58

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1414,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-15 do 2023-09-14

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Szacunkowa wartość zamówienia: 212.984,50 zł netto (dot. wszystkich pakietów).
Szacunkowa wartość zamówienia: 37.570 zł netto (dot. pakietów 17, 7, 8, 13, 22).
Wartość zawartych umów: 140.319,95 zł netto (dot. wszystkich pakietów).
Wartość zawartych umów: 20.482,20 zł netto (dot. pakietów 17, 7, 8, 13, 22).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.