Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00335416/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dowóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2025/2026"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae274f69-af4d-4384-9172-caeeec2db6481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dowóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2025/2026"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae274f69-af4d-4384-9172-caeeec2db648
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz dzieci do szkoły w Pliszczynie na podstawie biletów miesięcznych (przewozy regularne)
1.3.5 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190052,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Dowóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Wólka regularnymi liniami przewozowymi otwartymi na podstawie biletów miesięcznych, obejmującej przywożenie i odwożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie w okresie od 1 września 2025 do 26 czerwca 2026 r. na następujących warunkach:
1. Trasy dowozu:
1.1. Trasa „A”
a) Dowóz do szkoły (maks. 20 km): Pliszczyn (szkoła) - Łysaków- Sobianowice -Turka -os. Borek (wjazd na osiedle) -Długie- Jakubowice Murowane - Pliszczyn (szkoła) - 3 kursy w godzinach rannych jednym autobusem.
b) Powrót tą samą trasą(maks. 20 km): Pliszczyn (szkoła) - Łysaków- Sobianowice -Turka -os. Borek (wjazd na osiedle) Długie- Jakubowice Murowane - Pliszczyn (szkoła) - 3 kursy w godzinach popołudniowych jednym autobusem.
c) Wykonawca utworzy na powyższych trasach regularne linie przewozowe umożliwiające korzystanie przez uczniów z ulgowych biletów miesięcznych.
1.2. Trasa „B”
a) Dowóz do szkoły (maks. 8 km): os. Borek - Długie- Jakubowice Murowane - Pliszczyn (szkoła)
- 1 kurs w godzinach rannych jednym autobusem.
Trasa ta została utworzona ze względu na dużą liczbę dzieci dojeżdżjących z osiedla Borek rano do szkoły. Trasa ta stanowi część trasy „A”, na której dzieci nie mieszczą się do jednego autobusu. Poranny kurs na trasie „A” i trasie „B” musi odbywać prawie w tym samym czasie (maksymalnie kilka minut odstępu).
b) Powrót tą samą trasą w kierunku przeciwnym lub w kierunku tym samym co rano z przystankami w: Pliszczyn (szkoła), os. Borek, Długie, Jakubowice Murowane
- 1 kurs w godzinach popołudniowych jednym autobusem.
Trasa ta została utworzona ze względu na dużą liczbę dzieci wracających ze szkoły na osiedle Borek ostatnim popołudniowym kursem. Trasa ta stanowi część trasy „A”, na której dzieci nie mieszczą się do jednego autobusu. Popołudniowy kurs na trasie „A” i trasie „B” musi odbywać się prawie w tym samym czasie (maksymalnie kilka minut odstępu).
c) Wykonawca utworzy na powyższej trasie regularne linie przewozowe (albo kurs w ramach trasy A) umożliwiające korzystanie przez uczniów z ulgowych biletów miesięcznych. Bilet miesięczny musi być ważny jednocześnie na trasę „A” i trasę „B”.
2. Usługa obejmuje przewóz około 220 uczniów i 4 opiekunów (pracownicy zamawiającego), z przewidywaną zmianą tej liczby w granicach +/-15% w ciągu roku szkolnego. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie co najmniej 70% tej liczby.
3. Autobusy dowożące dzieci muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji autobusów nie może być starszy niż 2005r (kryterium oceny ofert).
4. Minimalna wymagana liczba miejsc siedzących dla pasażerów w autobusie musi wynosić co najmniej 79 dla trasy „A” oraz co najmniej 60 dla trasy „B” , co oznacza, że liczba dzieci nigdy nie przekroczy liczby miejsc siedzących - plan zajęć dzieci zostanie dostosowany do liczby miejsc. Stopień zapełnienia miejsc w autobusie nie jest jednakowy dla poszczególnych kursów ponieważ liczba dzieci dla poszczególnych kursów zależy od planu lekcji. W przypadku mniejszej liczby uczniów podczas danego kursu wynikającej z planu lekcji, dopuszczalne jest wykorzystanie przez wykonawcę autobusu o mniejszej liczbie miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia miejsca siedzącego każdemu dziecku, spełniającego wszystkie pozostałe wymagania. Trasy przewozu biegną po drogach asfaltowych (głównie powiatowych i krajowych). W okolicy Pliszczyna występują znaczne nachylenia jezdni (stromy podjazd) i liczne zakręty utrudniające jazdę, szczególnie zimą. Wykonawca musi zaoferować autobusy pokonujące bez problemów takie przeszkody.
5. W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia - podstawienie zastępczego pojazdu z kierowcą w czasie nie dłuższym niż 90 minut (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 116030,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych.Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Wólka do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych w okresie od 1 września 2025 do 26 czerwca 2026 w dni zajęć szkolnych.
1. Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wólka spod ich domów do szkół na terenie Lublina (i w razie potrzeby innych miejscowości) z jednym opiekunem (pracownik zamawiającego) w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku). Szczegółowy harmonogram dowozu z domu do szkoły i ze szkoły do domu będzie ustalony z Zamawiającym na podstawie uzgodnień z rodzicami (opiekunami prawnymi) i będzie obejmował jeden kurs ranny i jeden kurs popołudniowy.
2. Trasy.
W chwili ogłoszenia postępowania zaplanowany jest dowóz 6 dzieci i liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Trasa w chwili ogłoszenia postępowania obejmuje miejscowości Wólka, Turka, os. Borek, Biskupie-Kolonia, Świdnik Duży Pierwszy i szkoły w Lublinie. Łączna dzienna ilość kilometrów wykonywanych przez pojazd wynosi około 70 km (bez dojazdu do miejscowości początkowej). Dojazd do miejsca początkowego stanowi koszt wykonawcy.
Przewóz odbywa się w ten sposób, że na początku trasy zabierany jest opiekun w miejscu odbioru pierwszego dziecka, następnie zabierane i rozwożone są dzieci do miejsc docelowych. Praca opiekuna kończy się w momencie odprowadzenia ostatniego dziecka (przy szkole lub przy domu), więc Wykonawca nie ma obowiązku odwożenia opiekuna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dojazdu do placówek szkolnych.
3.Godziny lekcji:
- rozpoczęcie przeciętnie 7:30-9:30
- kończenie przeciętnie 14:00-17:00.
4. Pojazd.
Pojazd dowożący dzieci musi posiadać łącznie co najmniej 8 miejsc siedzących dla pasażerów + kierowca. W tym co najmniej 6 miejsc siedzących dla dzieci w tylnych rzędach (nie obok kierowcy). Opiekun może siedzieć obok kierowcy. Dzieci mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Niedopuszczalne są oparcia nie zabezpieczające głowy i szyi w razie wypadku. Troje dzieci posiada wzrost powyżej 175 cm, waga niektórych dzieci około 100kg, więc siedzenia muszą zapewnić wystarczający komfort jak dla dużych osób dorosłych, w kurtce zimowej z plecakiem szkolnym.
W przypadku okresowego zmniejszenia liczby uczniów w roku szkolnym, dopuszczalne jest wykorzystanie przez wykonawcę samochodu o mniejszej liczbie miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia miejsca siedzącego każdemu dziecku i opiekunowi, spełniającego wszystkie pozostałe wymagania wymienione w niniejszym opisie i umowie.
W przypadku zwiększenia liczby dzieci o jedno zamawiający przewiduje usadzenie jednego dziecka o wzroście powyżej 150cm z przodu, obok kierowcy.
Wykonawca musi wziąć pod uwagę, że dzieci z niepełnosprawnościami mogą zachowywać się w nietypowy sposób rozpraszający kierowcę.
Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 2007.
5. W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia - podstawienie zastępczego pojazdu z kierowcą w czasie nie dłuższym niż 90 minut (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 74021,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119356,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. IMPEX TRANS MARIUSZ BESZTAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131783153
7.3.3) Ulica: Strzeszkowice Duże 311
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica Duża
7.3.5) Kod pocztowy: 24-220
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD TRANSMAR Marzena Dąbrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461551518
7.3.3) Ulica: ul. Nasturcjowa 85
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-225
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2026
- Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Mstów do szkół i placówek oświatowych w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Człuchów
- Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 02 stycznia do 31 grudnia 2026 r.
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





