Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361764/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0ae6760-2877-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚRO.272.42.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422095,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą „Utrzymanie Kanału Trynka” polegających w szczególności na:
1) konserwacji Kanału Trynka na odcinku A-B, tj.: km 0+549÷4+300 (od wlotu do rurociągu do trasy średnicowej, tj. ul. Jana Pawła II),
2) bieżącego sprzątania, usuwania niedrożności i zatorów,
3) bieżącego czyszczenia krat (2 szt.).
2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres czynności w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia spełniał wymagania określone dla floty pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania zawarte w art. 35 ust. 2 pkt 2, art. 36a i art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t. j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1083 ze zm.) i ewentualnych jej zmianach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34930000-5 - Urządzenia wodne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288234,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288234,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288234,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIG MACHINERY Robert Bednarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762033723
7.3.4) Miejscowość: Mały Rudnik
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288234,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie szkół: Szkoły Podstawowej nr 17 i II Liceum Ogólnokształcącego"
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa jazu na rzece Ulatówce w km 6+466.
- Prace eksploatacyjne w latach 2025-2028 w Zarządzie Zlewni w Lesznie - Eksploatacja zbiornika wodnego Rydzyna w Nadzorze Wodnym w Lesznie
- Prace naprawcze na śluzie nr 1 w Pułtusku
- Konserwacja budowli hydrotechnicznych.
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- "Budowa zbiorników na deszczówkę przy budynkach użyteczności publicznej oraz edukacyjnych ekoogródków przy szkołach powiatu tucholskiego - etap 1"
więcej: Urządzenia wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.