Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00310197/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
- 2025/BZP 00363544/01 - Wynik z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie, konserwacja i naprawy infrastruktury technicznej w budynkach GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilska 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie, konserwacja i naprawy infrastruktury technicznej w budynkach GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb238e66-a72c-4004-a40c-528a12c6cae2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110503/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Kompleksowa usł.utrz.i konserw.syst.i urzadzeń znajd.się w dyspozycji GDDKiA w podz.na 3 części : 1. w OUDE Skomielna Biała oraz MOP Zbójecka Góra; 2. w OUDE w Modlnicy; 3. w bud. WT-LD w Wieliczce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKR.D-3.2421.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481451,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Obsługa techniczna i bieżąca konserwacja dla budynku Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Kraków w Wieliczce ul. Krakowska 374.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 84167,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Obsługa techniczna i bieżąca konserwacja dla budynków OUDE Modlnica - budynek administracyjno-biurowy oraz budynek warsztatowo-garażowy – Rejon Kraków, ul. Podchruście 1B, 32-085 Modlnica4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 168334,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Obsługa techniczna i bieżąca konserwacja dla budynku OUDE Skomielna Biała wraz z magazynem soli i wytwornicą solanki z siedzibą w Naprawie nr 695 oraz budynek MOP Zbójecka Góra z siedzibą w Skawie 460A4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 124320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300120,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300120,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mavika Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793285873
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Serwisy specjalistyczne np. systemy p-poż
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300120,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Kompleksowa obsługa techniczna systemu klimatyzacji i wentylacji z możliwością skorzystania z prawa opcji
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





