eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Budowa placu zabaw w Parku Wiejskim w Olzie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw w Parku Wiejskim w Olzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11

1.5.8.) Numer faksu: 32 4513056 wew. 11 lub 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90581ba9-27ae-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw w Parku Wiejskim w Olzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90581ba9-27ae-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039695/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa placu zabaw w Parku Wiejskim w Olzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135885,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty wykonać zgodnie z przekazaną dokumentacją, zgodnie ze zgłoszeniem Nr WAB.6743.0140.2023.
2. Zakres robót obejmuje:
Demontaż i wywóz istniejących urządzeń zabawowych oraz montaż nowych urządzeń i pozostałych elementów małej architektury: zestaw zabawowy, huśtawka wagowa, huśtawka koszyk, karuzela tarczowa z siedziskami, bujak sprężynowy kwiatek, bujak sprężynowy motorek, tablica informacyjna. Nawierzchnię placu zabaw stanowić będzie głównie nowa nawierzchnia trawiasta wykonana na odpowiednio przygotowanym terenie (po usunięciu kamieni, śmieci, korzeni itp.) po przekopaniu oraz wyrównaniu z ewentualnym dowozem ziemi urodzajnej. Strefę bezpieczną dla huśtawki typu koszyk należy wykonać z użyciem nawierzchni amortyzującej ewentualny upadek tj. z wykorzystaniem maty gumowej przerostowej ułożonej na siatce stabilizującej zgodnie z zaleceniami producenta. Zakres prac uwzględnia również renowację istniejących ławek zgodnie z dokumentacją projektową. Dodatkowo plac zabaw doposażyć w kosze na śmieci oraz tablicę z regulaminem placu zabaw, określającym zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz numery telefonów alarmowych.
3. Ponadto zakres prac uwzględnia również:
Remont sceny plenerowej w zakresie:
- remont fragmentu posadzki sceny oraz nawierzchni schodów,
- odmalowanie balustrad przy schodach bocznych,
- montaż otwieralnych krat stalowych wyposażonych w kłódki jako zabezpieczenie tablic elektrycznych,
- częściową wymianę boazerii z desek drewnianych na elewacji oraz częściowe zastosowanie deski kompozytowej na systemowym stelażu (elewacja frontowa sceny plenerowej),
- remont boazerii drewnianej (elewacje boczne oraz tylna sceny plenerowej).
- malowanie deski okapowej,
- remont elewacji (oczyszczenie, uzupełnienie ubytków ścian, gruntowanie oraz malowanie całości, fragment okładziny kwarcowej),
- malowanie ścian sceny,
- montaż karniszy na potrzeby umieszczania dekoracji,
- remont sufitu sceny,
- wykonanie warstwy nawierzchniowej dachu (dodatkowa warstwa papy).
Remont budynku sanitariatów w zakresie:
- demontaż oraz ponowny montaż odtworzeniowy opaski z kostki brukowej,
- wykonanie hydroizolacji,
- odtworzenie okładziny klinkierowej ściany,
- remont elewacji (oczyszczenie, uzupełnienie ubytków ścian, gruntowanie oraz malowanie całości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194398,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194398,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194398,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. WASP-BUD Jarosław Spandel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072875337

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 25a

7.3.4) Miejscowość: Kończyce Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 43-410

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194398,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.