Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów Szkoły w Gminie Myślenice – Dostosowanie części budynków 3 szkół do realizacji edukacji włączającej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-180c9ca9-d819-45c3-a5b8-a842bdceba7d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów Szkoły w Gminie Myślenice – Dostosowanie części budynków 3 szkół do realizacji edukacji włączającej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-180c9ca9-d819-45c3-a5b8-a842bdceba7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/55/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1394366,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Krzyszkowicach w zakresie remontu pomieszczeń wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz miejscem postojowym. Całość robót wewnątrz oraz na zewnątrz budynku wykonywana jest w celu poprawy dostępności do budynku szkoły dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis w załączniku nr 2_1 Opis przedmiotu zamówienia
Wymagany okres gwarancji to minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.5.) Wartość części: 475207,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w budynku nr 16 Szkoły Podstawowej nr 4 w Myślenicach w zakresie remontu pomieszczeń wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz miejscem postojowym. Całość robót wewnątrz oraz na zewnątrz budynku wykonywana jest w celu poprawy dostępności do budynku szkoły dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis w załączniku nr 2_2 Opis przedmiotu zamówienia
Wymagany okres gwarancji to minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.5.) Wartość części: 287600,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Trzemeśni w zakresie remontu pomieszczeń wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz miejscem postojowym. Całość robót wewnątrz oraz na zewnątrz budynku wykonywana jest w celu poprawy dostępności do budynku szkoły dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis w załączniku nr 2_3 Opis przedmiotu zamówienia
Wymagany okres gwarancji to minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.5.) Wartość części: 431559,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588644,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617151,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588644,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almana Maciej Stokłosa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386595505
7.3.3) Ulica: Sosnowa 12/34
7.3.4) Miejscowość: Klucze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-310
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588644,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349430,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382019,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349430,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almana Maciej Stokłosa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386595505
7.3.3) Ulica: Sosnowa 12/34
7.3.4) Miejscowość: Klucze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-310
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349430,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567049,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567049,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567049,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDARUS Dariusz Sułkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON122779167
7.3.3) Ulica: Sowliny 280
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 567049,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Rozbudowa drogi gminnej w km 0+110,0 do km 0+588,6 w miejscowości Myślenice w ramach zadania pn.: "Budowa drogi publicznej gminnej - połączenie ul. Sobieskiego w Myślenicach wraz z n. infrastrukturą
- Dostawa systemu do leczenia ran metodą podciśnieniową
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Myślenice
- Świadczenie specjalistycznych usług społecznych z zakresu poradnictwa specjalistycznego w ramach projektu
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Myślenice
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawadzie
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku przedszkola i żłobka w miejscowości Stok Lacki Folwark (WPF 2025-2026)
- "Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Czarnocin"
- Modernizacja dachu na budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Mechowcu
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej - Szkoły Podstawowej w Pogwizdowie - etap II
- Budowa Szkoły Podstawowej w Gdańsku- Ujeścisku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.