eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceZAKUP USŁUGI DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO-REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW ICH DZIECI DO 15 ROKU ŻYCIA ORAZ INNYCH OSÓB UPRAWNIONYCH (MAŁŻONKOWIE I DZIECI POWYŻEJ 15 ROKU ŻYCIA)



Ogłoszenie z dnia 2025-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAKUP USŁUGI DOSTĘPU DO OBIEKTÓW
I ZAJĘĆ SPORTOWO-REKREACYJNYCH
DLA PRACOWNIKÓW
ICH DZIECI DO 15 ROKU ŻYCIA ORAZ INNYCH OSÓB UPRAWNIONYCH (MAŁŻONKOWIE I DZIECI POWYŻEJ 15 ROKU ŻYCIA)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.8.) Numer faksu: ozp@szpital.siedlce.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP USŁUGI DOSTĘPU DO OBIEKTÓW
I ZAJĘĆ SPORTOWO-REKREACYJNYCH
DLA PRACOWNIKÓW
ICH DZIECI DO 15 ROKU ŻYCIA ORAZ INNYCH OSÓB UPRAWNIONYCH (MAŁŻONKOWIE I DZIECI POWYŻEJ 15 ROKU ŻYCIA)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5de85eec-205c-4e84-bd1d-8ef0da88f6e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.67.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski, a w szczególności na terenie miast: Siedlce, Mińsk Mazowiecki, Łuków, Sokołów Podlaski, Garwolin, Węgrów za okazaniem przez pracowników Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. ich dzieci do lat 15 (dostęp tylko do basenów) oraz innych osób uprawnionych (małżonkowie i dzieci powyżej 15 roku życia) imiennych kart dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych.
Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane w dwóch wariantach:

1) nielimitowana liczba wejść w danym miesiącu,
2) limitowana liczba wejść w danym miejscu,
Wykonawca zapewni dostęp do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych np. poprzez wydanie kart Zamawiającemu bez dodatkowych opłat.

Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: BENEFIT SYSTEMS S.A. Plac Europejski 2 00-844 Warszawa i PZU POMOC S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 4 00-843 Warszawa na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5) - treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.