eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przebudowa mostu na ul. Towarowej wraz z przebudową drogi - ul. Sroczyńskiego w Jaśle



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa mostu na ul. Towarowej wraz z przebudową drogi – ul. Sroczyńskiego w Jaśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.4.2.) Miejscowość: Jasło

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393393

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00199911

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00053096/14/P

Po zmianie:
2023/BZP 00053096/16/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa mostu na
ul. Towarowej wraz z przebudową drogi – ul. Sroczyńskiego w Jaśle”, współfinasowanego
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres opracowania obejmuje:
Część I:
• rozbiórkę przepustu w ciągu ul. Towarowej w km 0+482,5 prowadzonego przez potok Warzycki w km potoku 0+950,
• budowę mostu w ciągu ul. Towarowej w km 0+482,5 prowadzonego przez potok Warzycki w km potoku 0+950, wraz z budową niezbędnych umocnień koryta potoku Warzyckiego w km 0+930 – 0+967,
• rozbudowę publicznej drogi gminnej – ul. Towarowej w km 0+434 – 0+536,
• rozbiórkę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Towarowej w km 0+461,1 – 0+478,8, wraz z wylotem do potoku Warzyckiego w km potoku 0+955, na brzegu prawym,
• budowę odcinków sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Towarowej w km 0+425,6 – 0+476,4 i 0+495,5 – 0+521,3, wraz z budową wylotu do potoku Warzyckiego w km potoku 0+933, na brzegu prawym oraz przebudową wylotu do potoku Warzyckiego w km potoku 0+954,5, na brzegu lewym,
• rozbiórkę i budowę odcinków elektroenergetycznej sieci napowietrznej niskiego napięcia wraz z siecią oświetlenia ulicznego, sieci kablowej doziemnej niskiego napięcia, oraz sieci kablowej doziemnej średniego napięcia, w związku z kolizją istniejących sieci z przedmiotową inwestycją,
• rozbiórkę i budowę odcinków kanalizacji kablowej sieci telekomunikacyjnej, w związku z kolizją istniejącej sieci z przedmiotową inwestycją,
• przebudowę, kolidującego z przedmiotową inwestycją, odcinka sieci gazowej.
Projektowane umocnienia brzegu nie stanowią budowli przeciwpowodziowych lub regulacyjnych, natomiast mają na celu zabezpieczenie wylotu wód opadowych i roztopowych przed podmyciem przez wody wezbraniowe.
W/w obiekty stanowią zakres zamierzenia budowlanego pn.: „Rozbudowa ulicy Towarowej wraz z rozbiórką przepustu i budową mostu nad potokiem Warzyckim w miejscowości Jasło”, realizowanego w ramach zamówienia pn.: „Przebudowa mostu na ul. Towarowej”.



Część II:
Przebudowa drogi ul. Tadeusza Sroczyńskiego w oparciu o PFU będzie obejmowała w swym zakresie:

 Projektowanie Inwestycji
Zakres zadań Projektanta obejmuje m.in.:
• opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla drogi, urządzeń technicznych związanych z drogą zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, jak przyłącza i urządzenia instalacyjne, oraz kompleksowego zagospodarowania terenu,
• uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia inwestycji oraz niezbędnych do rzetelnego, prawidłowego opracowania ww. dokumentacji,
• sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją inwestycji.

 Realizację Inwestycji
Zakres zadań Wykonawcy robót budowlanych obejmuje m.in.:
• wykonanie inwestycji,
• zapewnienie kierowania budową (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) zgodnie
z prawem budowlanym i wymaganiami Zamawiającego,
• zapewnienie ochrony terenu budowy,
• ubezpieczenie terenu budowy w związku z robotami budowlanymi,
• uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania przedmiotu Umowy.

W oparciu o przeprowadzoną dla potrzeb programu funkcjonalno–użytkowego analizę przestrzenną
i funkcjonalną przyjęto podstawowe dane techniczne charakteryzujące inwestycję:
 klasa drogi – D
 dwa pasy ruchu – ruch dwukierunkowy
 długość drogi: ok. 195 m
 szerokość jezdni 2 x 3,25 m
 szerokość jednostronnego chodnika 2,0m
 pas działki pomiędzy krawędzią chodnika po jego stronie zewnętrznej, a granicą pozostawia się jako pas zieleni z istniejącymi drzewami.,

3. Zadanie zostanie zrealizowane w 4 etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji określonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Harmonogram zostanie opracowany w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy z zastrzeżeniem, że:
• Zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I i II musi odpowiadać kwocie stanowiącej „Udział Własny”, o którym mowa w III. 4. z zastrzeżeniem, że:
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu I będzie obejmowała wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych o których mowa w III. 2. Część II
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Udziału Własnego”
• Zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu III i IV musi odpowiadać kwocie dofinansowania
o której mowa w III.4 z zastrzeżeniem, że:
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu III będzie wynosiła nie więcej niż 50 % „Dofinansowania”,
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu IV będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Dofinansowania”

Zakres Etapu II będzie obejmował rozpoczęcie robót budowlanych dla Części I i Części II zadania poprzedzone protokolarnym przekazaniem placu budowy.

Harmonogram wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Nieprzedłożenie Harmonogramu będzie traktowane jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania Umowy.

4. Płatności będą realizowane po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego poszczególnych Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcę.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony dla Części I zadania
w dokumentacji projektowej, a dla Części II zadania w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącymi załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ.

6. Przedmiary robót, dla części I zadania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, udostępniono Wykonawcom w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu.

7. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa Nr Edycja3PGR/2021/3640/PolskiLad będąca potwierdzeniem zakwalifikowania Miasta Jasła przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy
z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą
z Promesy, wynoszącą do 98% wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 1 960 000, 00 zł (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego.

8. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej dla Części I oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla Części II.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz
z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz
z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa mostu na
ul. Towarowej wraz z przebudową drogi – ul. Sroczyńskiego w Jaśle”, współfinasowanego
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres opracowania obejmuje:
Część I:
• rozbiórkę przepustu w ciągu ul. Towarowej w km 0+482,5 prowadzonego przez potok Warzycki w km potoku 0+950,
• budowę mostu w ciągu ul. Towarowej w km 0+482,5 prowadzonego przez potok Warzycki w km potoku 0+950, wraz z budową niezbędnych umocnień koryta potoku Warzyckiego w km 0+930 – 0+967,
• rozbudowę publicznej drogi gminnej – ul. Towarowej w km 0+434 – 0+536,
• rozbiórkę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Towarowej w km 0+461,1 – 0+478,8, wraz z wylotem do potoku Warzyckiego w km potoku 0+955, na brzegu prawym,
• budowę odcinków sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Towarowej w km 0+425,6 – 0+476,4 i 0+495,5 – 0+521,3, wraz z budową wylotu do potoku Warzyckiego w km potoku 0+933, na brzegu prawym oraz przebudową wylotu do potoku Warzyckiego w km potoku 0+954,5, na brzegu lewym,
• rozbiórkę i budowę odcinków elektroenergetycznej sieci napowietrznej niskiego napięcia wraz z siecią oświetlenia ulicznego, sieci kablowej doziemnej niskiego napięcia, oraz sieci kablowej doziemnej średniego napięcia, w związku z kolizją istniejących sieci z przedmiotową inwestycją,
• rozbiórkę i budowę odcinków kanalizacji kablowej sieci telekomunikacyjnej, w związku z kolizją istniejącej sieci z przedmiotową inwestycją,
• przebudowę, kolidującego z przedmiotową inwestycją, odcinka sieci gazowej.
Projektowane umocnienia brzegu nie stanowią budowli przeciwpowodziowych lub regulacyjnych, natomiast mają na celu zabezpieczenie wylotu wód opadowych i roztopowych przed podmyciem przez wody wezbraniowe.
W/w obiekty stanowią zakres zamierzenia budowlanego pn.: „Rozbudowa ulicy Towarowej wraz z rozbiórką przepustu i budową mostu nad potokiem Warzyckim w miejscowości Jasło”, realizowanego w ramach zamówienia pn.: „Przebudowa mostu na ul. Towarowej”.



Część II:
Przebudowa drogi ul. Tadeusza Sroczyńskiego w oparciu o PFU będzie obejmowała w swym zakresie:

 Projektowanie Inwestycji
Zakres zadań Projektanta obejmuje m.in.:
• opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla drogi, urządzeń technicznych związanych z drogą zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, jak przyłącza i urządzenia instalacyjne, oraz kompleksowego zagospodarowania terenu,
• uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia inwestycji oraz niezbędnych do rzetelnego, prawidłowego opracowania ww. dokumentacji,
• sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją inwestycji.

 Realizację Inwestycji
Zakres zadań Wykonawcy robót budowlanych obejmuje m.in.:
• wykonanie inwestycji,
• zapewnienie kierowania budową (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) zgodnie
z prawem budowlanym i wymaganiami Zamawiającego,
• zapewnienie ochrony terenu budowy,
• ubezpieczenie terenu budowy w związku z robotami budowlanymi,
• uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania przedmiotu Umowy.

W oparciu o przeprowadzoną dla potrzeb programu funkcjonalno–użytkowego analizę przestrzenną
i funkcjonalną przyjęto podstawowe dane techniczne charakteryzujące inwestycję:
 klasa drogi – D
 dwa pasy ruchu – ruch dwukierunkowy
 długość drogi: ok. 60 m
 szerokość jezdni 2 x 3,25 m
 szerokość jednostronnego chodnika 2,0m
 pas działki pomiędzy krawędzią chodnika po jego stronie zewnętrznej, a granicą pozostawia się jako pas zieleni z istniejącymi drzewami.,

3. Zadanie zostanie zrealizowane w 4 etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji określonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Harmonogram zostanie opracowany w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy z zastrzeżeniem, że:
• Zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I i II musi odpowiadać kwocie stanowiącej „Udział Własny”, o którym mowa w III. 4. z zastrzeżeniem, że:
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu I będzie obejmowała wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych o których mowa w III. 2. Część II
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Udziału Własnego”
• Zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu III i IV musi odpowiadać kwocie dofinansowania
o której mowa w III.4 z zastrzeżeniem, że:
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu III będzie wynosiła nie więcej niż 50 % „Dofinansowania”,
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu IV będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Dofinansowania”

Zakres Etapu II będzie obejmował rozpoczęcie robót budowlanych dla Części I i Części II zadania poprzedzone protokolarnym przekazaniem placu budowy.

Harmonogram wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Nieprzedłożenie Harmonogramu będzie traktowane jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania Umowy.

4. Płatności będą realizowane po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego poszczególnych Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcę.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony dla Części I zadania
w dokumentacji projektowej, a dla Części II zadania w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącymi załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ.

6. Przedmiary robót, dla części I zadania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, udostępniono Wykonawcom w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu.

7. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa Nr Edycja3PGR/2021/3640/PolskiLad będąca potwierdzeniem zakwalifikowania Miasta Jasła przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy
z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą
z Promesy, wynoszącą do 98% wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 1 960 000, 00 zł (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego.

8. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej dla Części I oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla Części II.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz
z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz
z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-15 10:00

Po zmianie:
2023-10-02 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-15 10:10

Po zmianie:
2023-10-02 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-10-11

Po zmianie:
2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.