eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446858944

1.5.8.) Numer faksu: 446834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/775901

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728c52a7-0fff-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024010/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.272.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209833,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach o mocy 48 kWp, składającej się z 120 sztuk monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy znamionowej 400 Wp. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się następujący zakres prac instalacyjnych obejmujący:
- montaż konstrukcji wsporczych pod moduły PV ze stali ocynkowanej ogniowo,
- montaż modułów fotowoltaicznych o mocy jednostkowej 400 Wp na konstrukcjach wsporczych,
- ułożenie okablowania po stronie DC i AC instalacji,
- modernizację istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w zakresie jej doposażenia w aparaturę niezbędną do przyłączenia
mikroinstalacji PV,
- montaż inwertera fotowoltaicznego, beztransformatorowego o mocy 50 kW,
- montaż instalacji uziemiającej i odgromowej,
- zainstalowanie aparatów elektrycznych i zabezpieczeń,
- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie układu,
- uruchomienie układu i regulacje,
- szkolenie Użytkowników/Obsługi.

Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
- modułów fotowoltaicznych,
- konstrukcji wsporczej,
- inwertera DC/AC z wyświetlaczem elektronicznym,
- instalacji prądu stałego i przemiennego,
- układu pomiarowego dokonującego pomiaru produkowanej energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej,
- systemu zdalnego monitowania.

Wymagania dotyczące modułów PV o mocy znamionowej 400 Wp.
Wszystkie moduły wykorzystane do wykonania instalacji powinny być fabrycznie nowe (data produkcji nie później niż 12
miesięcy od daty montażu), moduły fotowoltaiczne muszą być nowe, nieużywane.

Zamawiający wymaga by moduły fotowoltaiczne:
a) posiadały gwarancję produktową producenta min. 10 lat;
b) gwarancję producenta mocy początkowej na poziomie minimum 84% na okres min. 25 lat;
c) sprawność min. 19%;
d) współczynnik temperaturowy:
ISC min. +0,03 %/oC
VOc min. -0,24 %/oC
Pmax min. -0,32 %/oC

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kartę techniczną lub inny dokument oferowanych modułów
fotowoltaicznych, które zostały wyceniony w ofercie na potwierdzenie spełniania przez to urządzenie wszystkich parametrów
zawartych w opisie przedmiotu zamówienia dla tego urządzenia.

Wymagania dotyczące inwertera fotowoltaicznego:
- min. 10 letnia gwarancja producenta;
- wymagany stopień ochrony IP65;
- wymagana zgodność z kodeksem sieciowym NcRfg;
- urządzenie musi widnieć w wykazie certyfikowanych urządzeń Polskiego Towarzystwa Przemysłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE),
- maksymalne napięcie prądu stałego 600-1200 V;
- napięcie startu max. 400;
- ilość MPPT min. 3;
- moc wyjściowa 50 000 W;
- maksymalna sprawność min. 97%;
- ważona sprawność europejska min. 96,5%;
- temperaturowy zakres pracy od - 20oC do +50oC lub szerszy;
- urządzenie musi posiadać funkcję monitorowania pracy online.

Wykonawca dostarczy kartę techniczną lub inny dokument oferowanego inwertera fotowoltaicznego, który został wyceniony w ofercie na potwierdzenie spełniania przez to urządzenie wszystkich parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia dla tego urządzenia.

Zamawiający wymaga następującego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego:
a) na wykonany montaż i prace instalacyjne 5 lat;
b) na urządzenia:
- moduły fotowoltaiczne - minimum 10 lat gwarancji produktowej producenta, oraz gwarancji producenta w zakresie mocy początkowej na poziomie minimum 84% na okres minimum 25 lat;
- inwerter - minimum 10 letnią gwarancję producenta.
Jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów lub wyposażenia przewidują dłuższe okresy gwarancji – obowiązuje okres gwarancji wynikający z gwarancji producenta.

Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.

Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD przyłączenia instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca dokona skutecznego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do OSD w imieniu Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik 7 do SWZ, która obejmuje przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy, schemat graficzny dotyczący wycinki drzew;
- szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.

4. W przypadku użycia w dokumentacji będącej załącznikami do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie
przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w
żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów.

5. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175600,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199145,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175600,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943143326

7.3.3) Ulica: Legnicka 57W/17

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175600,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.