eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/inowroclaw/demand/218494/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d58de1-6816-4d90-b32a-cfe9009dfe09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056507/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Priorytet 2 Fundusze europejskie dla czystej energii i ochrony zasobów środowiska regionu, Działanie 2.7. Adaptacja do zmian klimatu w miastach ZITy regionalne. Tytuł projektu: „Zielony Inowrocław - łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków - I etap.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294416

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki
w Inowrocławiu na części działki oznaczonej nr 16, obręb 0104 (wcześniej arkusz 63, obręb 0005).
2. Zakres prac obejmuje:
1) przygotowanie terenu:
a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu, o grubości do 15 cm za pomocą spycharek,
b) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III,
c) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
d) ochrona pni drzew przed uszkodzeniem podczas wykonywanych prac;
2) przygotowanie podłoża pod ogród deszczowy:
a) wyłożenie kruszywa dolomitowego (frakcja 8-16 m), warstwa o grubości 30 cm,
b) wykonanie warstwy z piasku gruboziarnistego i kruszywa dolomitowe w proporcji 4:1, warstwa o grubości 50 cm,
c) przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonywanych ręcznie, warstwa o grubości 15 cm,
d) wyłożenie grysu ozdobnego;
3) kształtowanie pagórków:
a) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III,
b) przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonywanych ręcznie,
c) Ułożenie geowłókniny z zabezpieczeniem szpilkami;
4) wykonanie rabaty płaskiej
a) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III,
b) przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonanych ręcznie o grubości warstwy do 30 cm,
c) ułożenie geowłókniny z zabezpieczeniem szpilami;
5) przygotowanie pozostałego terenu:
a) wykonanie obrzeży typu ‘ecobord’ wokół ogrodu deszczowego oraz rabat,
b) wyłożenie grysu ozdobnego,
c) wyrównanie terenu w gruncie,
d) ) ręczny siew trawy w terenie płaskim,
e) wykonanie drenażu z rur PP80,
f) montaż studzienek drenarskich z tworzyw sztucznych
6) wykonanie nasadzeń:
a) krzewów:
- Dereń biały ‘Elegantissima’ – 16 szt.,
- Lilak pospolity ‘Madame Lemoine’ – 6 szt.,
- Jaśminowiec wonny ‘Snowbelle’ – 25 szt.,
- Krzewuszka cudowna ‘Aleksandra’ – 15 szt.,
- Śnieguliczka chenaulta ‘Hancock’ - 69 szt.,
- Tuwała wierzbolistna – 23 szt.,
b) bylin:
- Liliowiec ‘Stella d’Oro’ – 61 szt.,
- Krwawica pospolita –26 szt.,
- Funkia ‘Halycon’ – 60 szt.,
- Pełnik europejski – 38 szt.,
- Rodgersja pierzasta – 8 szt.,
- Brunera wielkolistna – 36 szt.,
- Rdest wężownik ‘Orangefield’ – 36 szt.,
- Kosaciec syberyjski – 40 szt.,
- Łaczeń baldaszkowaty – 24 szt.,
- Sadziec konopiasty – 6 szt.,
- Kosaciec żółty – 37 szt.
c) traw ozdobnych:
- Rozplenica japońska ‘Hameln’ – 32 szt.,
-Turzyca muskegońska – 13 szt.
7) wykonanie ścieżki
a) betonowanie słupów pod legary
b) ułożenie legarów z drewna ciosanego lub twardego
c) deskowanie ścieżek z deski tarasowej ryflowanej (2 przedepty) wraz z impregnacją drewna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348993,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348993,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348993,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenia Tomasz Hernacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301432324

7.3.4) Miejscowość: Jankowo Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-214

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348993,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony ustalają termin wykonania przedmiotu zamówienia do 90 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.