Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00294416/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00318987/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00324278/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/inowroclaw/demand/218494/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d58de1-6816-4d90-b32a-cfe9009dfe09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056507/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Priorytet 2 Fundusze europejskie dla czystej energii i ochrony zasobów środowiska regionu, Działanie 2.7. Adaptacja do zmian klimatu w miastach ZITy regionalne. Tytuł projektu: „Zielony Inowrocław - łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków - I etap.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodu deszczowego w rejonie ul. Glinki
w Inowrocławiu na części działki oznaczonej nr 16, obręb 0104 (wcześniej arkusz 63, obręb 0005).
2. Zakres prac obejmuje:
1) przygotowanie terenu:
a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu, o grubości do 15 cm za pomocą spycharek,
b) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III,
c) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
d) ochrona pni drzew przed uszkodzeniem podczas wykonywanych prac;
2) przygotowanie podłoża pod ogród deszczowy:
a) wyłożenie kruszywa dolomitowego (frakcja 8-16 m), warstwa o grubości 30 cm,
b) wykonanie warstwy z piasku gruboziarnistego i kruszywa dolomitowe w proporcji 4:1, warstwa o grubości 50 cm,
c) przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonywanych ręcznie, warstwa o grubości 15 cm,
d) wyłożenie grysu ozdobnego;
3) kształtowanie pagórków:
a) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III,
b) przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonywanych ręcznie,
c) Ułożenie geowłókniny z zabezpieczeniem szpilkami;
4) wykonanie rabaty płaskiej
a) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III,
b) przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonanych ręcznie o grubości warstwy do 30 cm,
c) ułożenie geowłókniny z zabezpieczeniem szpilami;
5) przygotowanie pozostałego terenu:
a) wykonanie obrzeży typu ‘ecobord’ wokół ogrodu deszczowego oraz rabat,
b) wyłożenie grysu ozdobnego,
c) wyrównanie terenu w gruncie,
d) ) ręczny siew trawy w terenie płaskim,
e) wykonanie drenażu z rur PP80,
f) montaż studzienek drenarskich z tworzyw sztucznych
6) wykonanie nasadzeń:
a) krzewów:
- Dereń biały ‘Elegantissima’ – 16 szt.,
- Lilak pospolity ‘Madame Lemoine’ – 6 szt.,
- Jaśminowiec wonny ‘Snowbelle’ – 25 szt.,
- Krzewuszka cudowna ‘Aleksandra’ – 15 szt.,
- Śnieguliczka chenaulta ‘Hancock’ - 69 szt.,
- Tuwała wierzbolistna – 23 szt.,
b) bylin:
- Liliowiec ‘Stella d’Oro’ – 61 szt.,
- Krwawica pospolita –26 szt.,
- Funkia ‘Halycon’ – 60 szt.,
- Pełnik europejski – 38 szt.,
- Rodgersja pierzasta – 8 szt.,
- Brunera wielkolistna – 36 szt.,
- Rdest wężownik ‘Orangefield’ – 36 szt.,
- Kosaciec syberyjski – 40 szt.,
- Łaczeń baldaszkowaty – 24 szt.,
- Sadziec konopiasty – 6 szt.,
- Kosaciec żółty – 37 szt.
c) traw ozdobnych:
- Rozplenica japońska ‘Hameln’ – 32 szt.,
-Turzyca muskegońska – 13 szt.
7) wykonanie ścieżki
a) betonowanie słupów pod legary
b) ułożenie legarów z drewna ciosanego lub twardego
c) deskowanie ścieżek z deski tarasowej ryflowanej (2 przedepty) wraz z impregnacją drewna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348993,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348993,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348993,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenia Tomasz Hernacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301432324
7.3.4) Miejscowość: Jankowo Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-214
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348993,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2026r.
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





