Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00290319/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśnictw: Draglice, Tabórz i Sarni Dół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miłomłyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510549659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadleśna 9
1.5.2.) Miejscowość: Miłomłyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-140
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48896473056
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: milomlyn@olszyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_milomlyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_milomlyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii leśnictw: Draglice, Tabórz i Sarni Dół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f584eb72-30d9-4152-9967-753821cbfc43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00561899/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku potrójnej kancelarii leśnictw: Draglice, Tabórz, Sarni Dół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1240098,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Budowa kancelarii leśnictw: Draglice, Tabórz i Sarni Dół. Lokalizacja - Leśnictwo Tabórz, działki nr 3077/18 obręb Tabórz, gmina Łukta, powiat ostródzki, województwo warmińsko – mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) zawierają: dokumentacja projektowa – budowa budynku kancelarii, przedmiary robót, pozwolenie na budowę (załącznik nr 9 do SWZ). Zamawiający zapewnia dokumentację projektową do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Miłomłyn ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn, od poniedziałku do piątku w godzinach 8°° -14°°.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy budynku kancelarii leśnictw: Draglice, Tabórz i Sarni Dół wraz z pełną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. W obiekcie będą znajdować się pomieszczenia: biurowe, techniczne i magazynowe, natomiast przy budynku znajdować się będą miejsca postojowe.
Podstawowe parametry techniczne budynku kancelarii:
- powierzchnia zabudowy: 134,50 m2
- powierzchnia użytkowa: 99,70 m2
- kubatura: 690,00 m3
- ilość kondygnacji nadziemnych: 1,0
- szerokość budynku: 16,05 m
- długość budynku: 9,50 m
- wysokość budynku: 6,47 m
2. Lokalizacja inwestycji: w miejscowości Tabórz, na działce o nr geodezyjnym 3077/18 położonej w obrębie Tabórz, gm. Łukta, powiat ostródzki, woj. warmińsko-mazurskie.
3. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 9 do SWZ tj.:
a) dokumentacja projektowa – budowy budynku kancelarii,
b) przedmiary robót.
4. Opracowania uzupełniające i inne dokumenty:
a) decyzja dotycząca pozwolenia na budowę – Decyzja nr 196/2025 z dnia 22.04.2025 r. – wydana przez Starostę Ostródzkiego,
b) decyzja o warunkach zabudowy - Decyzja nr GT.6730.71.2024 z dnia 25.02.2025 r. – wydana przez Wójta Gminy Łukta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473822,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1563203,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473822,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „ELMIR” Emilian Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74112877219
7.3.3) Ulica: Gubity 18
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473822,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





