Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362239/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d84f39f-e14f-47bd-af23-54a5b3f04113
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00255523/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wiaty na szkółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie wiaty na terenie działki oznaczonej nr geodezyjnym 576, na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Hajnówka, szkółka leśna - Budy Leśne, w obrębie ewidencyjnym Lipiny, gm. Hajnówka – zwanego dalej „Zamówieniem” lub „zamówieniem publicznym”.
Przewidywany do wykonania zakres robót zakłada budowę wiaty drewnianej o bryle w kształcie litery L, o wymiarach 10,96x10,96m. Projektowana wiata rekreacyjna ma być z dachem dwuspadowym, niesymetrycznym o lekkim pokryciu; stopy żelbetowe wylewane; więźba dachowa drewniana dwuspadowa kryta blachodachówka o nachyleniu połaci 340. Obszar inwestycji polegającej na budowie wiaty jest zadysponowany na cele rekreacji jako funkcji szkółki leśnej zgodnie z warunkami zabudowy.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ i załączonej dokumentacji technicznej:
1. Projekt architektoniczno - budowlany,
2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych („STWiORB”),
4. Projekt Zagospodarowania Działki,
5. Projekt Wykonawczy (techniczny),
6. Projekt Techniczny – branża elektryczna,
7. Przedmiar Robót ogólnobudowlanych,
8. Przedmiar Robót – branża elektryczna,
9. pozwolenie na budowę – decyzja z dnia 31 grudnia 2024 r. numer 201/24, wydana przez Starostwo w Hajnówce,
Wykonawca jest wytwórcą i staje się posiadaczem odpadów powstałych podczas wykonywania Zamówienia oraz zobowiązuje się na własny koszt wywieźć i zutylizować odpady, oznakować strefy niebezpieczne budowy, strzec mienia na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z :
1. dokumentacją techniczną załączniki 1-1g do SWZ,
2. obowiązujący przepisami prawa,
3. zasadami sztuki budowlanej,
4. zgodnie z umową, której warunki przedstawiono w załączniku nr 10.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został ujęty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 – 1 g do niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem tj. robót objętych pozwoleniem na budowę nr 201/24 i projektem architektoniczno- budowlanym zatwierdzonym tym pozwoleniem.
UWAGA: Zamawiający za realizację przedmiotu zamówienia przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe. Cenę należy skalkulować na podstawie przedmiaru robót sporządzając kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej. Kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3 i 3 a - jest integralną częścią oferty i NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU.
Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie roboty budowlane oraz wykonać inne czynności niezbędne do zrealizowania zamówienia, a nie tylko te wskazane w przedmiarze robót. Przedmiar robót ma charakter orientacyjny i zawiera zestawienie szacowanej ilości robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z obliczeniem ilości oraz wskazaniem podstaw wyceny,
Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z dokumentami wskazanymi wcześniej z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
Należyte wykonanie zamówienia stwierdzone zostanie przez Zamawiającego przez sporządzenie protokołu odbioru końcowego robót, w którym stwierdzenie to zostanie ujęte.
Wykonawca w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia w szczególności prowadzenia robót zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP oraz przepisów P-POŻ.
Wykonawca zapewnia kierownika budowy.
Nie przewiduje się rozliczeń częściowych wykonywanych robót budowlanych.
Wymaga się, aby wykonawca udzielił następującej rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty, na okres co najmniej 60 miesięcy (5 lat) licząc od daty końcowego odbioru robót. Za datę końcowego odbioru robót uważa się podpisanie protokołu końcowego odbioru robót przez strony. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, którą stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca wykona kosztorys ofertowy robót, stanowiący podstawę określenia ceny w jego ofercie na podstawie DOKUMENTACJI technicznej stanowiącej załączniki 1-1 g do SWZ.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Zamawiający będzie badać, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia, które wskazano w SWZ dla Wykonawcy. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia oświadczenie dotyczące tego podwykonawcy i złoży podmiotowe środki dowodowe jego dotyczące.
Zasady zaangażowania podwykonawcy do wykonania zamówienia określa projekt umowy- załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219890,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225909,18 PLN
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa znaków, urządzeń BRD i słupków wsporczych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kotówka - etap I
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





