Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344259/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,205395,051ac0395b6508308c01ac8da189901d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0c4023-6b4e-4de4-9140-fa532adccb48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/TP/D/2025/AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34760,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76893,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34760,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emerson Polska Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710108590
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34760,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej estakady drogowej w ciągu ul. Katowickiej (DK79) w Chorzowie, obejmującej przekroczenie linii kolejowej nr 131 oraz terenów przyległych do Rynku
- Świadczenie usług pocztowych i usługi poczty firmowej dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - III/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - II/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2025
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej (...) oraz konwojowania wartości pieniężnych na rzecz Parku Śląskiego im. gen. Jerzego Ziętka S.A. w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





