Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266504/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00272409/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00301375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00310351/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
- 2023/BZP 00083864/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 846 62 22, 33 846 62 23
1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf8a644-072e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa zespołu żłobkowo‑przedszkolnego w Oświęcimiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266504/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ew. 382/6, 382/12, 388/7, 289/130 w Oświęcimiu przy ul. Ceglanej; Obręb Nr 0003 Stare Stawy, jednostka ewidencyjna 121301_1 Oświęcim – miasto.
2) Objęty przedmiotem zamówienia żłobek z przedszkolem stanowi nową bryłę projektowaną na działkach nr: 382/6 i 382/12. Na działkach znajdują się drzewa owocowe, iglaste i liściaste oraz jeden, niewielki budynek gospodarczy w części północnej działki przeznaczony do rozbiórki.
3) Dostęp do drogi publicznej znajduje się od strony wschodniej działki nr 382/6 i 382/12 poprzez dwa projektowane zjazdy z działki drogowej 382/11.
4) Teren inwestycji jest niemal całkowicie płaski z niewielkim nachyleniem w kierunku wschodnim rzędu ok. 1%. Zieleń nieurządzona zajmuje znaczną część terenu, którą w większości stanowią trawniki oraz drzewa owocowe. Nieliczne krzewy są zlokalizowane wzdłuż wschodniej i północnej granicy działki, zaś zieleń wysoka występuje licznie w części centralnej działki.
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) rozbiórkę istniejącego obiektu kolidującego z inwestycją.
b) budowę obiektu żłobka i przedszkola,
c) -budowę drogi pożarowej,
d) budowę miejsc postojowych,
e) budowę placu zabaw,
f) budowę wiaty wraz z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury i niezbędną infrastrukturą,
g) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
• oznakowanie budowy na czas robót,
• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
• organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
• wytyczenie geodezyjne,
• zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej,
• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień i warunków technicznych,
• inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót w 2 egzemplarzach,
• badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zabezpieczeń istniejących sieci zgodnie z wymaganiami ich właścicieli lub zarządców oraz pisemne zgłoszenie w imieniu Zamawiającego faktu zakończenia prac wraz ze złożeniem w/w dokumentacji i uzyskaniem odpowiednich protokołów odbioru,
• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania oraz utylizacji,
• ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
6) Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona dokumentacja projektowo wraz z SWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia kosztorysu ofertowego. W skład dokumentacji projektowej wchodzą:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt konstrukcji,
d) projekt instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej,
e) projekt technologii kuchni,
f) projekt drogowy,
g) projekt instalacji elektrycznych i słaboprądowych,
h) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
i) przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14818747,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21758143,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14818747,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Sikora prowadzący działalność gospodarczą pn. Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351675661
7.3.3) Ulica: os. Niwa 103a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1481874791 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Nadbudowa i przebudowa budynku - dach na budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.