Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00292748/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH GRĄDY I POWĄZKI NA TERENIE GMINY LESZNO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcwiklinska@gminaleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH GRĄDY I POWĄZKI NA TERENIE GMINY LESZNO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e22b78a-bf26-4f82-aa5d-7e2daa26f2f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041257/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Budowa wodociagu w drodze dojazdowej (dz. 1, 12/14) do Al. Grabowej w Grądach
1.1.25 Budowa wodociągu w ulicy Kwietnej Łąki w Powązkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP. 271.1.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – „Budowa wodociągu w drodze dojazdowej ( dz. 1, 12/14) do Al. Grabowej w Grądach”1 Inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej o dł. ok 98,5 mb w następującym zakresie.:
• odcinek sieci wodociągowej Dz. 110 x 6,6 mm z rur PE100 SDR17 klasy PN 10 o długości ok. 98,5 m;
• hydrant ppoż. Typu nadziemnego – 1 szt.
• pełna lista elementów składowych wodociągu znajduje się w dokumentacji projektowej.
2. Teren inwestycji wyposażony jest w infrastrukturę, w skład której wchodzą : istniejący kabel teletechniczny, sieć gazowa, napowietrzna sieć energetyczna.
3. Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie :
• zaświadczenia o braku , podstaw do wniesienia sprzeciwu wydane przez Starostę Warszawskiego Zachodniego z dnia 20.09.2022r, numer sprawy AB.6743.649.2022.MN na budowę sieci wodociągowej w drodze dojazdowej w dz. nr ew. 1, 12/14 obręb 0007 Grądy,
• decyzja nr 594/2024 z dnia 24.09.2024r dotycząca przeniesienia praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia z projektem budowy sieci wodociągowej w drodze dojazdowej w dz. nr ew. 1, 12/14 obręb 0007 Grądy wydana przez Starostę Warszawskiego Zachodniego, numer sprawy AB.6743.731.2024.MW
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 23450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II „Budowa wodociągu w ulicy Kwietnej Łąki w Powązkach”1. Inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej długości 299,00 mb o następującym zakresie:
• wodociąg Dz 110 x 6,6 mm, L = 299,00 m;
• włączenie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącej sieci wodociągowej Ø110 w ul. Głównej w Powązkach,
• 3 hydranty nadziemne Dn80 ;
• pełna lista elementów składowych wodociągu znajduje się w dokumentacji projektowej.
2. Budowa odcinka sieci wodociągowej została zaplanowana w drodze dojazdowej o nawierzchni gruntowej.
3. Trasa zaprojektowanego odcinka sieci wodociągowej krzyżuje się z istniejącym kablem energetycznym NN.
4. W dniu 02.04.2025r zakończono budowę ul. Głównej w Powązkach, a w związku z koniecznością włączenia się w wodociąg zlokalizowany w pasie drogowym, przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Gwaranta tj. firmy Delta S.A. z siedzibą ul. Dzielna 21/47, 01-029 Warszawa o zgodę na prowadzenie robót polegających na wykonaniu odcinka sieci wodociągowej w okresie obowiązywania gwarancji. Ponadto Wykonawca przejmie od Gwaranta gwarancję, jednak wyłącznie na elementy pasa drogowego, które zostaną naruszone w wyniku lub w związku z prowadzeniem robót dotyczących budowy odcinka sieci wodociągowej. W załączeniu do SWZ załączono wzór porozumienia dotyczący przejęcia gwarancji.
5. Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie :
• zaświadczenia o braku , podstaw do wniesienia sprzeciwu wydane przez Starostę Warszawskiego Zachodniego z dnia 17.12.2024r, numer sprawy AB.6743.889.2024.MN na budowę sieci wodociągowej do budynków mieszkalnych jednorodzinnych w dz. ew. nr 35, 34/12, 34/11, 37/3 obręb 0018 Powązki,
• decyzja nr 368/2025 z dnia 22.05.2025r dotycząca przeniesienia praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia z projektem budowy sieci wodociągowej do budynków mieszkalnych jednorodzinnych w dz. nr ew. 35, 34/12, 34/11, 37/3 obręb 0018 Powązki wydana przez Starostę Warszawskiego Zachodniego, numer sprawy AB.6743.408.2025.MP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONTROL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182197924
7.3.3) Ulica: Aleja Dębowa 13
7.3.4) Miejscowość: MARIANÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-084
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONTROL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182197924
7.3.3) Ulica: Aleja Dębowa 13
7.3.4) Miejscowość: Marianów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-084
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca : "WOD-KAN GRODZISK MARCIN PASKUDZKI, ul. Okólna 1A, 05-825 Kady " - wykona roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Doposażenie Działu Żywienia II
- "Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Urzędu Miasta Leszna w 2026 r."
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Widokowej w Lesznie" (etap 1)
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Sukcesywne przyjmowanie i zagospodarowanie we własnej instalacji Wykonawcy odpadów o kodzie 200199
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





