Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377135/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie” 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Pleszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251012394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckiw-pleszew.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckiw-pleszew.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c70002-33f0-43db-8f9d-9f991a65b1251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie” 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c70002-33f0-43db-8f9d-9f991a65b125
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BSIZP/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4733466,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie”. Niniejsze postępowanie dotyczy prac w zakresie robót budowlanych wraz z dostawami i montażem wyposażenia. Przedmiotem zamówienia są prace opisanego w dokumentacji technicznej, kosztorysie zerowym, przedmiarze robót, STWiOR oraz w pytaniach i odpowiedziach udzielonych do dwóch pierwszych postępowań w niniejszym zakresieInformacje o powierzchni wewnętrznej, wysokości i liczbie kondygnacji
Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
Powierzchnia zabudowy: 744,16 m2
powierzchnia użytkowa: 783,96 m2
kubatura: 6072,00 m3
wysokość: 10,66 m
Zamawiający technicznie wydzielił dwie części oraz etapy do realizacji w niniejszym postępowaniu:
Część I postępowania obejmuje prace określone w kosztorysie:
Dział I kosztorysu - (poz. 1.16. wyłączona z tego etapu, znajduje się w etapie nr 2 urządzenia dla osób niepełnosprawnych)
Dział II kosztorysu – w całości w tym etapie
Dział III kosztorysu – (z wyłączeniem poz. 3.1. – 3.6 oraz z poz. 3.8 dostawa i montaż - w etapie 3). Poz. 3.7. nr 381 – 385 należy oszacować w tym etapie – pozostałe w etapie nr 3 niniejszego postępowania.
Dział IV kosztorysu – oszacować w niniejszym etapie nr 399 – 401 i 404 – 407 – pozostałe w innym etapie niniejszego postępowania – w etapie nr 4.
Dział V kosztorysu - oszacować w niniejszym etapie nr 414 – 416 - pozostałe w innym etapie niniejszego postępowania – w etapie nr 5.
Dział VI kosztorysu – w całości w tym etapie
Dział VII kosztorysu - oszacować w niniejszym etapie nr 516 i 526 – pozostałe w innym etapie niniejszego postępowania – w etapie nr 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 3447500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II postępowania to prace określone w kosztorysie:określone w kosztorysie pod poz. 1.16. Działu I kosztorysu.
określone w kosztorysie pod poz. 3.1. – 3.6 oraz z poz. 3.8 Działu III kosztorysu.
określone w Dziale IV kosztorysu pod poz. 388-398 i poz. 402 - 403.
określone w Dziale V kosztorysu z wyłączeniem poz. nr 414 – 416 (etap nr 1).
określone w Dziale VII kosztorysu z wyłączeniem poz. nr 516 i 526 (etap nr 1).
Prace określone opisane w części drugiej postępowania rozpoczną się po uzyskaniu zgody od Zamawiającego na wejście na teren budowy (prace Wykonawców części I i II nie mogą ze sobą kolidować).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342412-3 - Głośniki
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1285966,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zdjęte z bieżącego programu inwestycji budowlanych
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zdjęte z bieżącego programu inwestycji budowlanych
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2026
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4355P (ul. Kazimierza Wielkiego) w m. Pleszew
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pleszewie
- Modernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Ogrodowej nr 1 w Pleszewie
- Jednorazowy przegląd central wentylacyjnych i agregatów wody lodowej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o. o.
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Taczanów w roku 2025.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





