Og³oszenie z dnia 2022-10-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00022294/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przewozy uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIA£OGARD - URZ¡D MIASTA BIA£OGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8dc56761-4ad4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00392832
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020789/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Przewóz uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny z podzia³em na 5 czê¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c
z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub nr referencyjnym postêpowania: IZP.271.1.18.2022.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info .
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info .
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez Zamawiaj±cego na adres e-mail, podany przez Wykonawcê, zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u nieotrzymania przez Wykonawcê informacji zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie np. b³êdnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y w Rozdziale XXXV. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y w Rozdziale XXXV. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.18.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1: Przewóz niepe³nosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Bia³ogard - Kowalki i z powrotem.
2.1.1 Czê¶æ nr 1 obejmuje przewóz niepe³nosprawnych uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny wraz z opiekunem z miejscowo¶ci Bia³ogard z miejsca zamieszkania uczniów do O¶rodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kowalkach (Kowalki 21) i z powrotem.
2.1.2 Przewóz odbywaæ siê bêdzie od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni przypadaj±cych na dni wolne od zajêæ szkolnych, w okresie od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
2.1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 6 i mo¿e ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 253 i mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
2.1.4 Godziny dowo¿enia i odwo¿enia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca bêdzie ustala³ bezpo¶rednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepe³nosprawnych.
2.1.5 Wykonawca musi zapewniæ co najmniej 1 osobê do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pe³noletni± osobê posiadaj±c± przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadañ opiekuna nale¿y:
zapewnienie bezpieczeñstwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
wykonywanie podstawowych czynno¶ci opiekuñczo–pielêgnacyjnych wobec dzieci,
eliminowanie niew³a¶ciwych zachowañ mog±cych sprowokowaæ niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeñstwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekê pracownikowi placówki. Po zakoñczeniu zajêæ opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekê w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepe³nosprawni znajduj± siê pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialno¶æ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2: Przewóz niepe³nosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Bia³ogard - Karlino i z powrotem.
2.2.1 Czê¶æ nr 2 obejmuje przewóz niepe³nosprawnych uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny wraz z opiekunem z miejscowo¶ci Bia³ogard z miejsca zamieszkania ucznia do Niepublicznego O¶rodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego oraz Niepublicznej Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do Pracy w Karlinie przy ulicy Koszaliñskiej 96 A i z powrotem.
2.2.2 Przewóz odbywaæ siê bêdzie od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni przypadaj±cych na dni wolne od zajêæ szkolnych, w okresie od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
2.2.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 13 i mo¿e ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 253 i mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb zamawiaj±cego;
2.2.4 Godziny dowo¿enia i odwo¿enia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca bêdzie ustala³ bezpo¶rednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepe³nosprawnych.
2.2.5 Wykonawca musi zapewniæ co najmniej 1 osobê do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pe³noletni± osobê posiadaj±c± przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadañ opiekunów nale¿y:
zapewnienie bezpieczeñstwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
wykonywanie podstawowych czynno¶ci opiekuñczo–pielêgnacyjnych wobec dzieci,
eliminowanie niew³a¶ciwych zachowañ mog±cych sprowokowaæ niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia.
Opiekunowie czuwaj± nad bezpieczeñstwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekê pracownikowi placówki. Po zakoñczeniu zajêæ opiekunowie odbieraj± uczniów od pracownika placówki, sprawuj± opiekê w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom.
W czasie gdy uczniowie niepe³nosprawni znajduj± siê pod nadzorem opiekuna, ponosz± oni za nich odpowiedzialno¶æ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3: Przewóz uczniów wraz z opiekunami ze Szko³y Podstawowej nr 1 w Bia³ogardzie na kryt± p³ywalniê Bia³ogardzkiego O¶rodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.
2.3.1 Czê¶æ nr 3 obejmuje przewóz uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny ze Szko³y Podstawowej nr 1 w Bia³ogardzie na kryt± p³ywalniê Bia³ogardzkiego O¶rodka Sportu i Rekreacji wraz z opiekunem / opiekunami i z powrotem.
2.3.2 Przewóz uczniów wraz z opiekunem / opiekunami, którymi bêd± nauczyciele w-fu na kryt± p³ywalniê Bia³ogardzkiego O¶rodka Sportu i Rekreacji i z powrotem odbywaæ siê bêdzie od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni przypadaj±cych na dni wolne od zajêæ szkolnych w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. lub inny wcze¶niej wskazany przez Zamawiaj±cego dzieñ tygodnia zgodnie z „Harmonogramem Wyjazdów na Basen”.
2.3.3 Przewidywana liczba uczniów podczas jednego przewozu maksymalnie wynosi 35 i mo¿e ulec zmianie (wg potrzeb dyrektora), przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako 1 dzieñ przejazdu bez wzglêdu na ilo¶æ kursów miêdzy szko³±, a basenem i z powrotem) wynosi 240 i mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
2.3.4 Godziny dowo¿enia i odwo¿enia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu, ilo¶ci osób przewo¿onych uczniów, Wykonawca bêdzie ustala³ bezpo¶rednio z dyrektorem Szko³y Podstawowej nr 1 w Bia³ogardzie.
2.3.5 W czasie gdy uczniowie znajduj± siê pod nadzorem opiekuna/opiekunów, ponosz± oni za nich odpowiedzialno¶æ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 4: Przewóz niepe³nosprawnego ucznia wraz z opiekunem na trasie Bia³ogard – Czaplinek i z powrotem.
2.4.1 Czê¶æ nr 4 obejmuje przewóz niepe³nosprawnego ucznia realizuj±cego obowi±zek szkolny wraz z opiekunem z miejscowo¶ci Bia³ogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespo³u Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie z oddzia³em w Czaplinku przy ul. Wa³eckiej 57 i z powrotem.
2.4.2 Przewóz odbywaæ siê bêdzie w poniedzia³ek i pi±tek ka¿dego tygodnia, z wy³±czeniem dni przypadaj±cych na dni wolne od zajêæ szkolnych, w okresie od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
2.4.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 1 i mo¿e ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 127 i mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb zamawiaj±cego.
2.4.4 Godziny dowo¿enia i odwo¿enia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca bêdzie ustala³ bezpo¶rednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepe³nosprawnych.
2.4.5 Wykonawca musi zapewniæ co najmniej 1 osobê do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pe³noletni± osobê posiadaj±c± przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadañ opiekuna nale¿y:
zapewnienie bezpieczeñstwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
wykonywanie podstawowych czynno¶ci opiekuñczo–pielêgnacyjnych wobec dzieci,
eliminowanie niew³a¶ciwych zachowañ mog±cych sprowokowaæ niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeñstwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekê pracownikowi placówki. Po zakoñczeniu zajêæ opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekê w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepe³nosprawni znajduj± siê pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialno¶æ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 5: Przewóz niepe³nosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Bia³ogard – Waniorowo-Police i z powrotem.
2.5.1 Czê¶æ nr 5 obejmuje przewóz niepe³nosprawnych uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny wraz z opiekunem z miejscowo¶ci Bia³ogard z miejsca zamieszkania ucznia do M³odzie¿owego O¶rodka Socjoterapii w Waniorowie oraz do Specjalnego O¶rodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 dla Dzieci Niepe³nosprawnych Ruchowo w Policach przy ul. Korczaka 53 i z powrotem.
2.5.2 Przewóz odbywaæ siê bêdzie 2 dni w tygodniu w poniedzia³ek i pi±tek ka¿dego tygodnia w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. lub inny wcze¶niej wskazany przez Zamawiaj±cego dzieñ tygodnia.
2.5.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 3 i mo¿e ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 127 i mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
2.5.4 Godziny dowo¿enia i odwo¿enia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca bêdzie ustala³ bezpo¶rednio z rodzicem/ opiekunem prawnym ucznia.
2.5.5 Wykonawca musi zapewniæ co najmniej 1 osobê do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pe³noletni± osobê posiadaj±c± przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadañ opiekuna nale¿y:
zapewnienie bezpieczeñstwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
wykonywanie podstawowych czynno¶ci opiekuñczo–pielêgnacyjnych wobec dziecka,
eliminowanie niew³a¶ciwych zachowañ mog±cych sprowokowaæ niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeñstwem podopiecznego od momentu odebrania go od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekê pracownikowi placówki. Po zakoñczeniu zajêæ opiekun odbiera ucznia od pracownika placówki, sprawuje opiekê w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczeñ znajduje siê pod nadzorem opiekuna, ponosi on za niego odpowiedzialno¶æ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1 zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.2 uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
(dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia):
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, tj. licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustaw± o transporcie drogowym z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. (Dz. U z 2021 r. poz. 919 z pó¼n. zm.).
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.4 zdolno¶ci techniczne lub zawodowej
a) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w czê¶ciach 1, 2 4 i 5 zamówienia po 1 osobie (przeszkolonej w zakresie udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej).
b) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jednym spe³niaj±cym warunki techniczne w czê¶ciach 1,2,4,5:
• pojazdem do przewo¿enia osób niepe³nosprawnych (opinia techniczna/homologacja), który posiada podno¶nik lub podjazd dla wózków inwalidzkich wraz z atestem, aktualny przegl±d techniczny pojazdu, pasy bezpieczeñstwa oraz odpowiedni± do ka¿dej czê¶ci zamówienia ilo¶æ miejsc siedz±cych oraz dodatkowo miejsca na wózki inwalidzkie;
w czê¶ci 3:
• pojazdem do przewo¿enia osób, aktualny przegl±d techniczny pojazdu, pasy bezpieczeñstwa
oraz odpowiedni± do ka¿dej czê¶ci zamówienia ilo¶æ miejsc siedz±cych.
Ilo¶æ miejsc siedz±cych odpowiednio na ka¿dej trasie:
Czê¶æ 1 Na trasie Bia³ogard - Kowalki i z powrotem ilo¶æ miejsc siedz±cych nie mniej ni¿ 7;
Czê¶æ 2 Na trasie Bia³ogard – Karlino i z powrotem ilo¶æ miejsc siedz±cych nie mniej ni¿ 14; w tym przynajmniej 1 miejsce na wózek inwalidzki,
Czê¶æ 3 Przewóz uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny ze Szko³y Podstawowej nr 1 w Bia³ogardzie na kryt± p³ywalniê Bia³ogardzkiego O¶rodka Sportu i Rekreacji z powrotem, ilo¶æ miejsc siedz±cych podczas jednego kursu nie mniej ni¿ 35,
Czê¶æ 4 Na trasie Bia³ogard - Czaplinek i z powrotem ilo¶æ miejsc siedz±cych nie mniej ni¿ 2;
Czê¶æ 5 Na trasie Bia³ogard – Waniorowo - Police i z powrotem ilo¶æ miejsc siedz±cych nie mniej ni¿ 4; w tym przynajmniej 1 miejsce na wózek inwalidzki.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ¶rodków dowodowych, o których mowa poni¿ej.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 2 pkt 2, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 3 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ¶rodków dowodowych, o których mowa poni¿ej.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego:
1) licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustaw± o transporcie drogowym z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. (Dz. U z 2021 r. poz. 919 z pó¼ñ. zm.)".
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony Formularz oferty – wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy);
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty (w zakresie terminu i wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron, których nie mog³y one przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, wp³ywaj±cych na realizacjê umowy,
2) zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na przebieg realizacji umowy, w szczególno¶ci zmiany przepisów o¶wiatowych lub dotycz±cych transportu/przewozu osób,
3) wyst±pienia utrudnieñ w ruchu z powodu robót drogowych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
4) zmiany liczby uczniów, o której mowa w § 1 ust. 4 i zmiany liczby przejazdów, o której mowa w § 1 ust. 5.
2. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Ma³a retencja w gminach dorzecza Parsêty
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Bia³ogard
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Sportowej w Bia³ogardzie
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów do szkó³ i placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2025/2026.
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie gminy Promna w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów z niepe³nosprawno¶ciami z Miasta i Gminy Trzebnica z miejsca ich zamieszkania do placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów z terenu gminy Le¶niowice do szkó³ w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci/uczniów niepe³nosprawnych z Gminy Boguchwa³a
- Kompleksowe odmalowanie zewnêtrznej pow³oki malarskiej oraz lakierniczej biletomatów stacjonarnych zlokalizowanych na terenie miasta Szczecin.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.