eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Adaptacja pomieszczenia na Biuro Obsługi Klienta Wydziału GKN Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Granicznej 24"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczenia na Biuro Obsługi Klienta Wydziału GKN Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Granicznej 24”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@radompowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczenia na Biuro Obsługi Klienta Wydziału GKN Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Granicznej 24”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99053ddf-b0d6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Klienta Wydział GKN Starostwa Powiatowego w Radomiu ul. Graniczna 24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105171/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.29.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: „Adaptacja pomieszczeń Biura Obsługi Klienta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Granicznej 24”
Zakres robót obejmuje:

Rozbiórki i demontaże
- wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko
- wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad ½ ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych – rozkucie otworu na drzwi
- usunięcie z pietra budynku gruzu
- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 10 km
 Roboty murarskie :
- podokienniki i półki o szer. do 40 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym
- zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły
- wypełnienie szczelin dylatacyjnych 1
- montaż profili dylatacyjnych ściennych
 Robot tynkarskie :
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach
- przygotowanie starego podłoża –oczyszczenie mechaniczne i zmycie
- przygotowanie starego podłoża – jednokrotne gruntowanie emulsją głęboko penetrującą
- wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo –wapiennej na ościeżach szerokości do 40 cm
- wykonanie pasów tynku zwykłego kat III o szerokości do 15 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy z osiatkowaniem siatka cięto ciągnioną
- zabudowa okna płytami gipsowo kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo
- zabudowa wokół szafy płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo
- obudowa płytami gipsowo – kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo – pilaster przy drzwiach
- okładziny stropów z płyt gipsowo – kartonowych NIDA na metalowej konstrukcji nośnej podwójnej krzyżowej – sufit dwupoziomowy
- tynk strukturalny – beton architektoniczny
 Roboty posadzkowe:
- obsadzenie kompletnego profilu dylatacyjnego w zaprawie klejowej cienkowarstwowej lub epoksydowej
- wypełnienie szczeliny dylatacyjnej elastyczną jednoskładnikową masą spoinująca przy szerokości spoiny 6 mm
- okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach wkładanych we wzory na zaprawie klejowej grubowarstwowej: płytki o wymiarach 120x120 cm
- cokoliki przyścienne z kształtek cokołowych o wysokości 10 cm na zaprawie cienkowarstwowej
 Montaż stolarki:
- montaż drzwi szklanych
- sufit lamelowy – wykonanie i montaż
- wyposażenie dodatkowe do okien – żaluzja 200x220 cm
- wyposażenie dodatkowe okien – rolety zewnętrzne 140x110 cm
- montaż rolet z listew
- wyposażenie dodatkowe do okien – plisy 120x90
 Roboty malarskie:
- malowanie farbą emulsyjną trzykrotnie podłoży gipsowych
- wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach
- malowanie farbą emulsyjną trzykrotnie z gruntowaniem płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych
- montaż fototapety
 Stolarka meblowa:
- wykonanie i montaż wnękowej szafy aktowej zamykanej w zabudowie ( wg. projektu )
- wykonanie i montaż zabudowy biurkowej 2 stanowiskowa przyjęć interesantów ( wg. projektu )
 Instalacja C.O.:
- demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20mm
- wymiana rur przyłączanych do grzejnika żeliwnego członowego, stalowego płytowego i konwektora o złączach gwintowych o śr 15 mm
- rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr. nom. 20 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku w bruzdach
- zawór grzejnikowy o śr. nom. 20 mm
- zawór termostatyczny o regulacji c.o. o śr nom. 20 mm
- grzejniki stalowe dwupłytowe GP-2 o dług. 800 mm
- spuszczenie i ponowne napuszenie wody do instalacji c.o. 2prac.x 6 godz.
 Instalacja elektryczna, osprzęt:
- łączniki i przyciski jednobiegunowe podtynkowe w puszcze instalacyjnej
- łączniki i przyciski jednobiegunowe natynkowe (na płycie meblowej)
- gniazda instalacyjne podwójne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe końcowe o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2
- gniazda instalacyjne podwójne wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe (na płycie meblowej)
- gniazda instalacyjne 5x wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2
 Oświetlenie:
- przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie – wykonanie otworów w płycie g-k
- oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych – listwa LED A
- oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - listwa LED B
- oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych – reflektory
- oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych – taśma LED I+5,6
- oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych – taśma LED I=2,15
Pomiary:
- sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia
- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba)
- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba)
- protokół z pomiarów elektrycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178965,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM INWESTYCJE Bartosz Wencel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482522410

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.