eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUsługa ręcznego odśnieżania chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych na terenie m. Koszalina, w okresie od 01.11.23 do 31.03.2024 r. - 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ręcznego odśnieżania chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych na terenie m. Koszalina, w okresie od 01.11.23 do 31.03.2024 r. - 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ręcznego odśnieżania chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych na terenie m. Koszalina, w okresie od 01.11.23 do 31.03.2024 r. - 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd4abca1-514e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony :
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców: link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje , w którym zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10.1.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Przedsiębiorstwie jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
2) Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej pod adresem: http://pgk.koszalin.ibip.pl/public/?id=216428
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz pkt 3.15.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 66/S

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje:
Zimowe utrzymanie: chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych, na terenie miasta Koszalina w okresie zimowym od dnia 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 roku.
1.1. Przez obowiązek zimowego utrzymania należy rozumieć:
Ręczne odśnieżanie, posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
1.2. Zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania:
1) Profilaktyka. Jest to zapobiegawcze posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy tuż przed wystąpieniem zapowiadanego zjawiska atmosferycznego.
2) Łagodzenie skutków zimy. Są to prace wykonywane w czasie trwania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opady śniegu), polega na:
a) Tylko ręczne odśnieżanie w czasie występowania opadów śniegu:
b) Ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania opadów śniegu: Zakres miejsca posypywania określa Zmawiający.
c) Tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania gołoledzi lub marznącego deszczu,
3) Usuwanie skutków zimy. Są to prace wykonywane po zakończeniu występowania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opadu śniegu), mające na celu osiągnięcie standardów zimowego utrzymania przypisanymi do kolejności zimowego utrzymania (załącznik A), polegające na:
a) Po zakończeniu opadów śniegu: ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy
b) Po występowaniu zjawiska gołoledzi lub po zakończeniu opadów marznącego deszczu: tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
2. Zamawiający każdorazowo określa zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania w tym:
2.1. rodzaj zastosowanego środka do zwalczania skutków zimy,
2.2. parametry posypywania,
2.3. zakres terytorialny objęty zakresem działania,
2.4. czas pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje:
Zimowe utrzymanie: chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych, na terenie miasta Koszalina w okresie zimowym od dnia 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 roku.
1.1. Przez obowiązek zimowego utrzymania należy rozumieć:
Ręczne odśnieżanie, posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
1.2. Zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania:
1) Profilaktyka. Jest to zapobiegawcze posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy tuż przed wystąpieniem zapowiadanego zjawiska atmosferycznego.
2) Łagodzenie skutków zimy. Są to prace wykonywane w czasie trwania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opady śniegu), polega na:
a) Tylko ręczne odśnieżanie w czasie występowania opadów śniegu:
b) Ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania opadów śniegu: Zakres miejsca posypywania określa Zmawiający.
c) Tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania gołoledzi lub marznącego deszczu,
3) Usuwanie skutków zimy. Są to prace wykonywane po zakończeniu występowania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opadu śniegu), mające na celu osiągnięcie standardów zimowego utrzymania przypisanymi do kolejności zimowego utrzymania (załącznik A), polegające na:
a) Po zakończeniu opadów śniegu: ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy
b) Po występowaniu zjawiska gołoledzi lub po zakończeniu opadów marznącego deszczu: tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
2. Zamawiający każdorazowo określa zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania w tym:
2.1. rodzaj zastosowanego środka do zwalczania skutków zimy,
2.2. parametry posypywania,
2.3. zakres terytorialny objęty zakresem działania,
2.4. czas pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje:
Zimowe utrzymanie: chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych, na terenie miasta Koszalina w okresie zimowym od dnia 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 roku.
1.1. Przez obowiązek zimowego utrzymania należy rozumieć:
Ręczne odśnieżanie, posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
1.2. Zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania:
1) Profilaktyka. Jest to zapobiegawcze posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy tuż przed wystąpieniem zapowiadanego zjawiska atmosferycznego.
2) Łagodzenie skutków zimy. Są to prace wykonywane w czasie trwania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opady śniegu), polega na:
a) Tylko ręczne odśnieżanie w czasie występowania opadów śniegu:
b) Ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania opadów śniegu: Zakres miejsca posypywania określa Zmawiający.
c) Tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania gołoledzi lub marznącego deszczu,
3) Usuwanie skutków zimy. Są to prace wykonywane po zakończeniu występowania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opadu śniegu), mające na celu osiągnięcie standardów zimowego utrzymania przypisanymi do kolejności zimowego utrzymania (załącznik A), polegające na:
a) Po zakończeniu opadów śniegu: ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy
b) Po występowaniu zjawiska gołoledzi lub po zakończeniu opadów marznącego deszczu: tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
2. Zamawiający każdorazowo określa zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania w tym:
2.1. rodzaj zastosowanego środka do zwalczania skutków zimy,
2.2. parametry posypywania,
2.3. zakres terytorialny objęty zakresem działania,
2.4. czas pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje:
Zimowe utrzymanie: chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych, na terenie miasta Koszalina w okresie zimowym od dnia 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 roku.
1.1. Przez obowiązek zimowego utrzymania należy rozumieć:
Ręczne odśnieżanie, posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
1.2. Zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania:
1) Profilaktyka. Jest to zapobiegawcze posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy tuż przed wystąpieniem zapowiadanego zjawiska atmosferycznego.
2) Łagodzenie skutków zimy. Są to prace wykonywane w czasie trwania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opady śniegu), polega na:
a) Tylko ręczne odśnieżanie w czasie występowania opadów śniegu:
b) Ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania opadów śniegu: Zakres miejsca posypywania określa Zmawiający.
c) Tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania gołoledzi lub marznącego deszczu,
3) Usuwanie skutków zimy. Są to prace wykonywane po zakończeniu występowania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opadu śniegu), mające na celu osiągnięcie standardów zimowego utrzymania przypisanymi do kolejności zimowego utrzymania (załącznik A), polegające na:
a) Po zakończeniu opadów śniegu: ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy
b) Po występowaniu zjawiska gołoledzi lub po zakończeniu opadów marznącego deszczu: tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
2. Zamawiający każdorazowo określa zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania w tym:
2.1. rodzaj zastosowanego środka do zwalczania skutków zimy,
2.2. parametry posypywania,
2.3. zakres terytorialny objęty zakresem działania,
2.4. czas pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje:
Zimowe utrzymanie: chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych, na terenie miasta Koszalina w okresie zimowym od dnia 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 roku.
1.1. Przez obowiązek zimowego utrzymania należy rozumieć:
Ręczne odśnieżanie, posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
1.2. Zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania:
1) Profilaktyka. Jest to zapobiegawcze posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy tuż przed wystąpieniem zapowiadanego zjawiska atmosferycznego.
2) Łagodzenie skutków zimy. Są to prace wykonywane w czasie trwania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opady śniegu), polega na:
a) Tylko ręczne odśnieżanie w czasie występowania opadów śniegu:
b) Ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania opadów śniegu: Zakres miejsca posypywania określa Zmawiający.
c) Tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy, w czasie występowania gołoledzi lub marznącego deszczu,
3) Usuwanie skutków zimy. Są to prace wykonywane po zakończeniu występowania zjawiska atmosferycznego (gołoledź, opady marznącego deszczu lub opadu śniegu), mające na celu osiągnięcie standardów zimowego utrzymania przypisanymi do kolejności zimowego utrzymania (załącznik A), polegające na:
a) Po zakończeniu opadów śniegu: ręczne odśnieżanie i posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy
b) Po występowaniu zjawiska gołoledzi lub po zakończeniu opadów marznącego deszczu: tylko posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy.
2. Zamawiający każdorazowo określa zakres prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania w tym:
2.1. rodzaj zastosowanego środka do zwalczania skutków zimy,
2.2. parametry posypywania,
2.3. zakres terytorialny objęty zakresem działania,
2.4. czas pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp,

6.2. Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:
6.2.1. Potencjału technicznego.
Wykonawca przystępując do realizacji każdego z zadań zobowiązany jest dysponować:
1.1. Pojazdem towarowo – osobowym o DMC do 3,5 Mg: w ilości minimum 1 sztuka.
1.2. Pojazd musi być dostosowany do przewozu czterech pracowników oraz piasku i środków do zwalczania skutków zimy.
1.3. W razie awarii pojazdu towarowo-osobowego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy.

Uwaga dla wykonawców:
System monitoringu pracy pojazdu i urządzeń:
1) Zamawiający informuje, że do pojazdu używanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zamontowane urządzenia monitorujące pracę pojazdu.
2) Koszt montażu i serwis urządzeń po stronie Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udostępniania pojazdu celem wykonania montażu i demontażu urządzeń monitorujących na wezwanie Zamawiającego.

6.2.2. Potencjału kadrowego.
Wykonawca przystępując do realizacji każdego z zadań zobowiązany jest: dysponować pracownikami:
a) Kierowcą do obsługi pojazdu: minimum 1 kierowca z uprawnieniami.
b) Jednej osoby nadzoru, która będzie odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z Zamawiającym (w tym do podpisywania zleceń, protokołów odbioru i składania oświadczeń woli).
c) Pracownikami do ręcznego odśnieżania i zamiatania pozimowego: minimum 4 osoby.
Obie w/w funkcje wymienione w pkt. a) i b) może pełnić jedna osoba.
d) Brygada do ręcznego odśnieżania musi składać się z 5 osób do każdego z zadań (tj. kierowca oraz 4 pracowników do ręcznego odśnieżania i zamiatania pozimowego).
e) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wskazane w pkt. 1) będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 póź.zm.).
f) Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z Kodeksem pracy osoby wykonujące następujące czynności: kierowanie pojazdami wykorzystywanymi do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.

Uwaga dla wykonawców:
1) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania stosownych uprawnień w zakresie obsługi urządzeń i maszyn, jeśli takie są wymagane.
2) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników: w jednolite ubrania lub kamizelki, oznakowane emblematem (nadrukiem) zawierającym logo lub nazwę PGK Sp. z o.o. Koszalin oraz we wszystkie wymagane przepisami środki ochrony osobistej, niezbędne przy realizacji usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 6 - Wykaz pojazdów
Załącznik nr 7 - Wykaz potencjału kadrowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
7.4.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
7.4.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7.4.4. Oświadczenie art. 5 lit. k o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
dotyczące zakazu udziału rosyjskich podmiotów w zamówieniach publicznych dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium
w wysokości:
ZADANIE NR 1 - 1 500,00 złotych;
ZADANIE NR 2 - 1 500,00 złotych;
ZADANIE NR 3 - 1 500,00 złotych;
ZADANIE NR 4 - 1 500,00 złotych;
ZADANIE NR 5 - 1 500,00 złotych;
na zasadach określonych w art. 97 ustawy Pzp, (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu winno być przekazane na rachunek: PKO BP S.A. nr 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „WADIUM - „Usługa ręcznego odśnieżania: chodników, przejść dla pieszych, schodów, podjazdów dla inwalidów oraz przystanków autobusowych, na terenie miasta Koszalina, w okresie zimowym od 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 roku. z podziałem na 5 zadań – CZĘŚĆ IV – zadanie nr……………...”
Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do składanej oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
9.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 należy dołączyć do oferty.
9.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje
do pełnomocnika.
9.4. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia został określony w punkcie 7 Rozdział I SWZ.
9.5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się
o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.
9.6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
9.7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z oferta oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
2. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:
1) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 5,
2) jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy,
3) zmiany sposobu wykonania zamówienia w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia,
4) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienie okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia – z zastrzeżeniem § 1 ust. 9,
5) wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy,
6) zmiany terminu wykonania usługi w przypadku jego zdezaktualizowania na skutek przedłużenia postępowania o zamówienie publiczne.
Zmiany mogą być zainicjowane przez Wykonawcę lub Zamawiającego poprzez pisemne żądanie skierowane do drugiej ze stron. W żądaniu winna zostać wskazana przyczyna zmian, jej uzasadnienie, a także szczegółowy zakres zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacja o wynikach oceny ofert pierwotnych i ewentualne zaproszenie do negocjacji. Zgodnie z art. 287 ust 3 PZP zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, w szczególności o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
2) których oferty zostały odrzucone.
Jeżeli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, jest mniejsza niż trzy, to zamawiający ma obowiązek kontynuacji postępowania.
18.2. Zapraszając do negocjacji, zamawiający wskazuje miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji ceny złożonych ofert.
18.3. Wykonawcy nie mają obowiązku udziału w negocjacjach.
18.4. W trakcie negocjacji uzyskiwane będą oferty dodatkowe – i ewentualne niższe ceny w wyniku odrębnego zaproszenia i złożenia tych ofert.
18.5. Zakończenie negocjacji i zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych.
Zgodnie z art. 293 ust 1 PZP zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty pierwotne (złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu) nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
18.6. Udział w negocjacjach a także złożenie oferty dodatkowej nie jest obowiązkowy dla wykonawców.
18.7. Wykonawca, nie składając oferty dodatkowej, może zatem poprzestać na pierwotnie złożonej ofercie.
18.8. Zaproszenie do negocjacji zawierać będzie sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz termin otwarcia tych ofert.
18.9. Złożenie oferty dodatkowej. Zamawiający wyznacza termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie ofert, z tym że termin ten nie będzie krótszy niż pięć dni od dnia przekazania zaproszenia.
18.10. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
18.11. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
18.12. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach kryterium oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
18.13. Jeżeli oferta dodatkowa będzie mniej korzystna niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu odrzuceniu podlega oferta dodatkowa.
18.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji złożonych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.