Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317209/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczy. ścieków Centralna w Retkowie w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7575858
1.5.8.) Numer faksu: 25 7575857
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.stanislawow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczy. ścieków Centralna w Retkowie w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cf5398d-5daa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000933/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczy. ścieków Centralna w Retkowie w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317209/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie, gmina Stanisławów, położonej na działce nr ewid. 713, 720, 726, 731 w miejscowości Retków. Wykonanie zadania będzie polegało na bezpośrednim odbiorze z terenu oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie skratek (kod 19 08 01, zawartości piaskowników (kod 19 08 02), oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05), po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2. Zamówienie ma być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 257) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn.zm.) Skratki, zawartość piaskowników oraz ustabilizowane osady ściekowe odbierane będą przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał w zależności od potrzeb, tj. w miarę ich wytwarzania. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia. W momencie odbioru Wykonawca jest obowiązany do podstawienia nowego, pustego kontenera/pojemnika. Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytworzonych w okresie trwania zamówienia wynosi:
- skratki (kod odpadu:19 08 01) ok. 30 Mg/rok,
- zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02) ok. 10 Mg/rok,
- ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod odpadu: 19 08 05) ok. 840 Mg/rok.
3. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych
na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Na koniec każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zbiorcze zestawienie potwierdzonych kart przekazania odpadów i osadów. Odbiór odpadów i osadów będzie się odbywał bezpośrednio z terenu oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie. Odbiór i wywóz przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę przy użyciu własnych narzędzi oraz własnym środkiem transportu, maksymalnie po upływie 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu osadu i odpadów z miejsca ich wytwarzania do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami. Rozliczenie będzie realizowane raz w miesiącu, za faktycznie odebraną ilość osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników w danym miesiącu. Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701), przez gospodarowanie odpadami rozumie się zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów, łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, jak również późniejsze postępowanie z miejscami unieszkodliwiania odpadów oraz działania wykonane w charakterze sprzedawcy odpadów lub pośrednika w obrocie odpadami. Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami pochodzącymi z oczyszczalni ścieków stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien również posiadać zezwolenie na transport osadów oraz decyzję zezwalającą na odzysk lub/i unieszkodliwienie odpadów. Przekazanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników będzie odbywało się na terenie oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie.
4. Po odebraniu przez Wykonawcę skratek, zawartości piaskowników oraz ustabilizowanych osadów ściekowych od Zamawiającego, pełna odpowiedzialność za nie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701) przechodzi na Wykonawcę. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu drogowego, dostosowanymi do odbioru przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu odbioru odpadów, celem zapoznania się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów i jest obowiązany do gospodarowania odpadem w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska. Zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701). Odpady, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Zakazuje się stosowania komunalnych osadów ściekowych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Komunalne osady ściekowe mogą być stosowane na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90513800-4 usługi obróbki osadów
90513600-2 usługi usuwania osadów
90513700-3 usługi transportu osadów
90513900-5 usługi likwidacji osadów
90500000-2 usługi związane z odpadami
90511000-2 usługi wywozu odpadów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności.
8. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są znani.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami jeżeli wykonanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 kodeksu pracy.
10. Wykonawca na wezwanie, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
11. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 11 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. Każdorazowa zmiana wykazu osób nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34021,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347198,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340210,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Bania Piotr Bania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762150593
7.3.3) Ulica: Świecie Nad Osą
7.3.4) Miejscowość: Świecie Nad Osą
7.3.5) Kod pocztowy: 86-341
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BANIA PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BANIA PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340210,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Odbieranie i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz z PSZOK w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w Szpitalu Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach
- Rozbiórka reaktora biologicznego i osadnika wtórnego oczyszczalni ścieków w Paczkowie
- Świadczenie usług wywozu i składowania odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.