Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00310601/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia m.in.: wykładów eksperckich, stworzenie artykułów do e-poradnika, warsztatów prowadzonych metodą Design Thinking, wykładów eksperckich i moderatorów warsztatów typu Hackaton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny „Metis” w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Metis
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272881923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drozdów 17 lokal I 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-530
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.projekty@metis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metis.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a14ee9d-71da-495f-8306-e459d26f3bbf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia m.in.: wykładów eksperckich, stworzenie artykułów do e-poradnika, warsztatów prowadzonych metodą Design Thinking, wykładów eksperckich i moderatorów warsztatów typu Hackaton2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a14ee9d-71da-495f-8306-e459d26f3bbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00277989/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa zapewnienia kadry do przeprowadzenia wydarzeń m.in: wykłady, warsztaty, panele dyskusyjne, moderowanie warsztatów, w ramach inwestycji A3.1.1 KPO w ramach realizacji zadań 2.1.16 i 2.1.5 KPO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
A3.1.1 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), proj. „Zbudowanie systemu koordynacji i monit. regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”, 2.1.16 Podj. dział. w zakr. rozwij. umiejętności społ./miękkich w proce. ucze. się przez całe życie i 2.1.5 „Realizacja inicjatyw na rzecz edukacji”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROME.AD.KPO-2721-2/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – przygotowanie oraz przeprowadzenie wykładów eksperckich w formie stacjonarnej wraz z stworzeniem artykułu do e-poradnika dla nauczycieli oraz kadry zarządzającej szkół ponadpodstawowych z terenu województwa śląskiego w zakresie wskazanych tematów w trakcie trzech dwudniowych Spotkań z ekspertami.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - zapewnienie kadry do przygotowania oraz przeprowadzenia warsztatów stacjonarnych z wykorzystaniem metody Design Thinking w trakcie trzech dwudniowych Spotkań z ekspertami dla nauczycieli oraz kadry zarządzającej szkół ponadpodstawowych z terenu województwa śląskiego. Warsztaty mają na celu zaprojektowanie rozwiązań, które będą służyły rozwijaniu kompetencji miękkich uczniów szkół ponadpodstawowych. Przygotowanie relacji z przeprowadzonych warsztatów.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - zapewnienie ekspertów do stacjonarnego udziału w 3 panelach dyskusyjnych oraz do przeprowadzenia, po zakończonych panelach dyskusyjnych, 3 interaktywnych warsztatów, a tak, że zapewnienie jednego moderatora paneli dyskusyjnych w trakcie Konferencji otwierającej pn. „Dziedzictwo, tradycja i nowoczesność w edukacji” organizowanej w ramach Inicjatywy I „Edukacja regionalna jako podstawa budowania tożsamości” zadanie 2.1.5 „Realizacja inicjatyw na rzecz edukacji”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - zapewnienie kadry do przygotowania oraz wygłoszenia stacjonarnych wykładów eksperckich w trakcie trwania Konferencji podsumowującej pn. „Od idei do zmiany. Prototypujemy dla Śląska” w ramach Inicjatywy III „Regionalne rozwiązania służące uczeniu się przez całe życie”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 -zapewnienie kadry do moderowania trzech dwudniowych warsztatów o charakterze Hackathon w ramach zadania 2.1.5 Realizacja inicjatyw na rzecz edukacji Projektu „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292507713
7.3.3) Ulica: Kościuszki 39/30
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
jakie przetargi wygrała firma
Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-08 do 2026-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46815,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46815,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292507713
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
jakie przetargi wygrała firma
Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46815,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-08 do 2026-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292507713
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-04-22 do 2026-04-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292507713
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
jakie przetargi wygrała firma
Manufaktura Gier Szkoleniowych - Marcin Pałys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-24 do 2026-04-16INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 m-cy dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic, z podziałem na zadania.
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Iłłakowiczówny w Katowicach
- BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 937
- ZAKUP ODZIEŻY NA POTRZEBY ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KATOWICACH
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wieruszowie, jednostek organizacyjnych powiatu oraz radnych
- PODN.ZP.321.18.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.