Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296071/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00460030/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
- 2025/BZP 00360362/01 - Wynik z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00425783/01 - Wynik z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10809501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31fa008b-0e4c-4ae2-9989-9e64aa366f3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094171/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytuł projektu: „Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków”; nr projektu: FEPM.05.07-IZ.00-0089/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Szkole Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie.Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
37510000-6 - Lalki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 3652,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Szkole Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37510000-6 - Lalki
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 7018,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Szkole Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 4724,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w w Mierzeszynie.Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37520000-9 - Zabawki
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
4.5.5.) Wartość części: 16835,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w w Mierzeszynie.Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 10000,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 5724,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 15689,46 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz OWP przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 699,02 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 11980,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37510000-6 - Lalki
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 18938,60 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37510000-6 - Lalki
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 11865,01 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37510000-6 - Lalki
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 38111,39 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć, realizowanych w Projekcie, na potrzeby realizacji „Zadania 1: Wyposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia”, na rzecz Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich .Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 41992,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po dokonaniu uzgodnień z Wykonawcą w zakresie formy i treści zawieranej umowy w dniu 31.07.2025 r. przekazał Wykonawcy drogą elektroniczną umowę do podpisu. Wobec tego, że w uzgodnionym wcześniej terminie Wykonawca nie przekazał podpisanej umowy, w dniu 04.08.2025 r. Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do podpisania umowy. W dniu 05.08.2025 r. Zamawiający otrzymał drogą elektroniczną korespondencję, w której Wykonawca stwierdził, że odstępuje od podpisania umowy. Oświadczenie to o zostało sporządzone w postaci elektronicznej i zostało podpisane przez właściwie umocowaną osobę po stronie Wykonawcy. Powyższe oświadczenie jednoznacznie wskazuje, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, co wyczerpuje przesłankę unieważnienia postępowania w zakresie tej części, opisaną w art. 255 ust. 7 ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po dokonaniu uzgodnień z Wykonawcą w zakresie formy i treści zawieranej umowy w dniu 31.07.2025 r. przekazał Wykonawcy drogą elektroniczną umowę do podpisu. Wobec tego, że w uzgodnionym wcześniej terminie Wykonawca nie przekazał podpisanej umowy, w dniu 04.08.2025 r. Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do podpisania umowy. W dniu 05.08.2025 r. Zamawiający otrzymał drogą elektroniczną korespondencję, w której Wykonawca stwierdził, że odstępuje od podpisania umowy. Oświadczenie to o zostało sporządzone w postaci elektronicznej i zostało podpisane przez właściwie umocowaną osobę po stronie Wykonawcy. Powyższe oświadczenie jednoznacznie wskazuje, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, co wyczerpuje przesłankę unieważnienia postępowania w zakresie tej części, opisaną w art. 255 ust. 7 ustawy.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI TRĄBKI WIELKIE
więcej: przetargi TRĄBKI WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organiz. i przeprowadzenia warsztatów i zaj. tanecznych w ramach proj.Wsparcie rozw. kompetencji.,umiejęt., uzdol. zainteres. ucz. poza eduk. formalną w Szkole Podst. im. Boh.L.P. w Komarówce P
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2026 roku
- Dostawa mównic cyfrowych
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
- Dostawa sprzętu dydaktycznego ( jeździki/ wózki/ stoły i kuwety do zabawy wodą i piaskiem, piasek kinetyczny)- w podziale na części
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





